Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 7 september 2023, 08:44 uur
Na een aarzelend begin krabbelt Manu toch nog richting een plek wat hoger in de middenmoot.
6,7738 na 21 stemmers en een 552ste plek.
6,7738 na 21 stemmers en een 552ste plek.
0
wavanbuuren
geplaatst: 7 september 2023, 08:53 uur
Het wordt tijd om onze Belgische stemmers weer een beetje in het zonnetje te zetten.
Mag ik zeggen dat Stromae de best scorende internationale artiest van de laatste 20 jaar is in België, of drijf ik nu door? We hebben hem hoe dan ook nog niet vooorbij zien komen en daar gaan we vandaag verandering in brengen. Al is het maar om hem een hart onder de riem te steken en succes te wensen met zijn herstel.
We kiezen voor zijn openingskraker die natuurlijk ook in Nederland insloeg als een bom.
Dansen jullie mee?
1473 Stromae - Alors on Dance
[2010 #aw19 #hp1]
Mag ik zeggen dat Stromae de best scorende internationale artiest van de laatste 20 jaar is in België, of drijf ik nu door? We hebben hem hoe dan ook nog niet vooorbij zien komen en daar gaan we vandaag verandering in brengen. Al is het maar om hem een hart onder de riem te steken en succes te wensen met zijn herstel.
We kiezen voor zijn openingskraker die natuurlijk ook in Nederland insloeg als een bom.
Dansen jullie mee?
1473 Stromae - Alors on Dance
[2010 #aw19 #hp1]
1
geplaatst: 7 september 2023, 09:45 uur
wavanbuuren schreef:
Mag ik zeggen dat Stromae de best scorende internationale artiest van de laatste 20 jaar is in België, of drijf ik nu door?
Mag ik zeggen dat Stromae de best scorende internationale artiest van de laatste 20 jaar is in België, of drijf ik nu door?
Neen, dat mag jij niet zeggen. Het is wel waar, though.
Manu Chao - 8
Stromae - 4
Irritant kutnummer. Die stem brrrr
0
geplaatst: 7 september 2023, 15:13 uur
Formidable vind ik prachtig, maar deze is een beetje zeikerig. Wel twee beetjes nu ik 'em weer terug luister. Een nummer die ik op voorhand nog een zeven zou hebben gegeven, maar dat zou veel te veel zijn geweest.
5,5
5,5
0
geplaatst: 7 september 2023, 15:59 uur
Irritant nummer van interessant artiest. Al zijn andere hits hadden bij mij hoger gescoord.
4,0
4,0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.