Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 september 2023, 08:22 uur
Mijn poging tot vereniging der lage landen is maar matig gelukt.
Zelf had ik het nummer toen het net uit was misschioen wel een 9 gegeven, maar hij wordt er met de tijd niet beter op, 7.
Gemiddeld komt Stromae daarmee op een 5,6548
Zelf had ik het nummer toen het net uit was misschioen wel een 9 gegeven, maar hij wordt er met de tijd niet beter op, 7.
Gemiddeld komt Stromae daarmee op een 5,6548
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 september 2023, 08:42 uur
De meesten van jullie zullen wel weten dat Chicago, voordat het in een zeikbandje veranderde, wat stevigere muziek produceerde. De live optredens zijn daarbij legendarisch. Als dat al niet om de muziek zou zijn, dan toch wel dat er op het podium altijd een telefooncel of iets dergelijks te vinden was waar de heren tijdens het concert even ongezien een lijntje konden snuiven.
Zo vernieuwend was Goldband dus niet.
Oké, toegegeven, het zijn geen Stones, maar Chicago bracht vorig jaar ook nog een nieuw album uit en daarmee timmeren ze toch ook al ruim vijftig jaar aan de weg. Al is dat vanaf 1985 natuurlijk wel zonder de charismatische frontman Peter Cetera.
Wij gaan terug naar die roerige beginperiode.
Voor de liefhebbers staat er een vrij bekende live versie op de gekende kanalen, maar wij stemmen op de studio versie.
1474 Chicago - 25 or 6 to 4
[1970 #aw8 #hp13]
Zo vernieuwend was Goldband dus niet.
Oké, toegegeven, het zijn geen Stones, maar Chicago bracht vorig jaar ook nog een nieuw album uit en daarmee timmeren ze toch ook al ruim vijftig jaar aan de weg. Al is dat vanaf 1985 natuurlijk wel zonder de charismatische frontman Peter Cetera.
Wij gaan terug naar die roerige beginperiode.
Voor de liefhebbers staat er een vrij bekende live versie op de gekende kanalen, maar wij stemmen op de studio versie.
1474 Chicago - 25 or 6 to 4
[1970 #aw8 #hp13]
0
wavanbuuren
geplaatst: 9 september 2023, 12:42 uur
Een puike score voor Chicago, maar definitieve gemiddelden zoals jullie al een beetje gewend zijn na het weekend.
Vandaag dansen in de jaren 90
1475 Leila K. - Open Sesame
[1993 #aw15 #hp2]
Vandaag dansen in de jaren 90
1475 Leila K. - Open Sesame
[1993 #aw15 #hp2]
0
geplaatst: 9 september 2023, 14:39 uur
Eén van mijn favorieten uit die periode, wat een classic!
9
9
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.