Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2023, 09:37 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2023, 12:30 uur
Ah, my favourite love to hate band.
Maar eerlijk is eerlijk: this is a hate to love song.
Schizophrenia blows my head to smithereens.
7,5
Morgen geen Dunglish, maar gewoon weer in het Nederlands.
Maar eerlijk is eerlijk: this is a hate to love song.
Schizophrenia blows my head to smithereens.
7,5
Morgen geen Dunglish, maar gewoon weer in het Nederlands.
0
geplaatst: 29 oktober 2023, 14:29 uur
Sommige tracks maar half geluisterd maar genoeg om een hele goede indruk te krijgen ..
Wally 6,5
Sam 7,5
Avicii 3,5
Tate. 1,5
Coldplay. 9,5
Wally 6,5
Sam 7,5
Avicii 3,5
Tate. 1,5
Coldplay. 9,5
1
geplaatst: 29 oktober 2023, 20:23 uur
Coldplay, een zwaar overschatte band, maar hier kan ik niet onderuit:
8
8
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 oktober 2023, 08:46 uur
In het publieke domein krijgt Avicii altijd een beetje "the sympathy vote" maar daar hebben wij verder weinig boodschap aan.5,6375 na 20 stemmen en een plek rond de 1125.
Dat is overigens nog niks vergleken bij Tate, want het is ons weer gelukt om een nieuw nummer tot de grond toe af te fikken. 4,2 na 21 stemmen en een plek bij de onderste 125.
En wie had kunnen denken dat de witte raaf van dit weekend nog eens van Coldplay zou komen?
24 stemmen voor Chris en de zijnen met een gemiddelde van 8,0563 brengt ze tot een welverdiende 44ste plek.
Dat is overigens nog niks vergleken bij Tate, want het is ons weer gelukt om een nieuw nummer tot de grond toe af te fikken. 4,2 na 21 stemmen en een plek bij de onderste 125.
En wie had kunnen denken dat de witte raaf van dit weekend nog eens van Coldplay zou komen?
24 stemmen voor Chris en de zijnen met een gemiddelde van 8,0563 brengt ze tot een welverdiende 44ste plek.
2
wavanbuuren
geplaatst: 30 oktober 2023, 08:56 uur
Er zijn natuurlijk vele dingen die wij toetsenbordridders niet van elkaar weten.
Vandaag ga ik een een minuscuul tipje van de sluier oplichten.
Ik ben namelijk verstokt Ajax fan.
En best een atypische.. Ik schreeuw het namelijk niet van de daken als het goed gaat, maar ga des te meer achter mijn club staan als het slecht gaat.
En het zal zelfs de hardnekkigste voetbalhater niet ontgaan zijn dat het op dit moment niet zo goed gaat met Ajax.
Ik voel me daarom verplicht om ze een klein hart onder de riem te steken.
1525 Yazz and the Plastic Population - The Only Way is Up
[1988 #aw12 #hp1]
Vandaag ga ik een een minuscuul tipje van de sluier oplichten.
Ik ben namelijk verstokt Ajax fan.
En best een atypische.. Ik schreeuw het namelijk niet van de daken als het goed gaat, maar ga des te meer achter mijn club staan als het slecht gaat.
En het zal zelfs de hardnekkigste voetbalhater niet ontgaan zijn dat het op dit moment niet zo goed gaat met Ajax.
Ik voel me daarom verplicht om ze een klein hart onder de riem te steken.
1525 Yazz and the Plastic Population - The Only Way is Up
[1988 #aw12 #hp1]
0
geplaatst: 30 oktober 2023, 11:00 uur
Avicii - 6,5 - hij heeft veel ergere! deze valt me mee
tate mcrae - 7,5 - ik snap het probleem ook niet zo, gewoon een banger, ziet er een lieve dame uit ook, wat jij Arrie? Sowieso beter dan die Olivia Rodrigo-rotzooi.
Coldplay - 8,5
Yazz - 6,8
wavanbuuren, worden mijn scores nog meegerekend met het totaal? Zo'n baggerscore verdient ons tateje namelijk niet
tate mcrae - 7,5 - ik snap het probleem ook niet zo, gewoon een banger, ziet er een lieve dame uit ook, wat jij Arrie? Sowieso beter dan die Olivia Rodrigo-rotzooi.
Coldplay - 8,5
Yazz - 6,8
wavanbuuren, worden mijn scores nog meegerekend met het totaal? Zo'n baggerscore verdient ons tateje namelijk niet

0
geplaatst: 30 oktober 2023, 11:39 uur
Beetje leuk, beetje irritant, vind ik persoonlijk. In 1988 was ik waarschijnlijk horendol geworden van dit nummer, maar gelukkig voor mij en mijn score leefde ik toen nog niet
6
6
1
geplaatst: 30 oktober 2023, 11:46 uur
Johnny Marr schreef:
Zeg dat maar niet te hard waar Tate bij is want Olivia en Tate zijn wel besties
1
geplaatst: 30 oktober 2023, 12:00 uur
Arrie schreef:
(quote)
Zal wss wel zoiets zijn:
https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/002/217/588/450.jpg
1
wavanbuuren
geplaatst: 30 oktober 2023, 12:31 uur
Johnny Marr schreef:
Coldplay - 8,5
Yazz - 6,8
Coldplay - 8,5
Yazz - 6,8
Jazeker, alle late stemmen worden meegerekend. Alleen als ik na 100 nummers de tussenstand heb opgemaakt ben ik wat stricter. Verder zo flexibel als een.....
Jouw score helpt haar toch zeker 0,15 en 20 plekken vooruit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.