MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

Die Coldplay komt vandaag de dag nog steeds even hard binnen als toen ik 18 was in 2000.

9.0

De madam van Jazz and the Plastic Population intrigeerde me wel in 1988, geen idee precies waarom. De song vond ik irritant als kind, dat gevoel is verbeterd.

6.5

6.8

wavanbuuren
Net als esteban vond ik het destijds best een irritant nummer. Maar ik vind dat ie behoorlijk goed gerijpt is.
Er straalt een positiviteit uit die we goed kunnen gebruiken deze dagen.

7,5

Yazz: 6,5

Yazz: 7,5

mweh... Wel beter dan Ajax: 6

Yazz and the Plastic Population - The Only Way is Up : 7

wavanbuuren
21 belangstellenden stemden Yazz weliswaar omhoog, maar ook weer niet zo ver.
6,5214 en een plek vrijwel in het midden.

wavanbuuren
We gaan 10 jaar verder terug in de tijd.
En daar komen we weer een one-hit-wonder tegen.
Hoewel hit? In Nederland en België bleef het nummer in de onderste regionen hangen, terwijl de rest van Europa het helemaal aan zich voorbij liet gaan.
In Amerika en Canada wisten ze echter de eerste plek te behalen.

1526 Player - Baby Come Back

[1978 #aw5 #hp21]

8

En Yazz nog een 6.

Yazz: 6
Player: 8

wavanbuuren
Jullie zijn wel heel eensgezind op precies het zelfde moment

Lekker, gap.

7,7

Je bent nog een leuk triviafeitje vergeten te vermelden, wavanbuuren. Deze band had the one and only Ronn Moss op bas, A.K.A. Ridge Forrester uit de amerikaanse hitsoap The Bold and the Beautiful. Eindbaas.

Fijne gitaarsolo.

7

7.1

wavanbuuren
Johnny Marr schreef:
Lekker, gap.

7,7

Je bent nog een leuk triviafeitje vergeten te vermelden, wavanbuuren. Deze band had the one and only Ronn Moss op bas, A.K.A. Ridge Forrester uit de amerikaanse hitsoap The Bold and the Beautiful. Eindbaas.

Mij volledig onbekend, dus dank voor de geinige aanvulling. Blijf dat vooral doen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:14 uur

geplaatst: vandaag om 00:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.