MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
Nah, ik ben er ook niet zo kapot van:
7,5

West End Girls 10

Put your hands up for Detroit 7,7

West End Girls - 6.5
Put your hands up for Detroit - 7.0

wavanbuuren
De boze dokter had met zijn ingehouden tirade toch iets voorspellends in zich. Slayer heeft helaas nooit in de top-40 gestaan. Maar ene Bowie wel.

Zijn eerste worp.

1538 David Bowie - Space Oddity

[1969 #aw17 #hp4]

wavanbuuren

Een dikke ...
10

Falco - 3,5
Bluebells - 5
Fedde - 8
PSB - 8,3
Bowie - 7,8

Fedde 7,5
PSB 8,5
Bowie 9,2

'k Ben Space Oddity vooral gaan waarderen toen het in de Canadese film C.R.A.Z.Y. (2005) opdook, één van mijn all-time favorieten. Plots, daar in de Gentse cinemazaal, voelde en begreep ik het nummer voor 't eerst helemaal. Iets dat altijd bijgebleven is. Hetzelfde, maar in mindere mate, gebeurde toen met Sympathie for the Devil van The Rolling Stones.

8.8

( -0.2 voor het puntje van de staart)

Voorspellende gave of niet, de torenhoge cijfers snap ik nu een heel stuk beter.
De videoclip is trouwens gemaakt in de maand van mijn geboorte, wat een vruchtbare tijd voor jubel en jolijt was die maand toch.
9

David Bowie - Space Oddity : 9

wavanbuuren
6,7
8,6
9,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:03 uur

geplaatst: vandaag om 09:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.