Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
1
geplaatst: 15 december 2023, 14:45 uur
1570 James Ingram with Michael McDonald: op Kees-Jan na geen enkele onvoldoende? Ik word hier toch een stuk minder vrolijk van dan van het Cocktail Trio. Vanwege het nog wel enigszins pakkende refrein dan ternauwernood ook maar een voldoende: dat is toch al drie punten meer dan ik destijds zou hebben gegeven. 5,5
The Babys - A Piece of the Action
Dit nummer zou met James of Michael volkomen naar de gallemiezen zijn gezongen, maar dankzij Johns vocale superkwaliteiten wordt dit statische, statige nummer meer dan bovengemiddeld.
8
The Babys - A Piece of the Action
wavanbuuren schreef:
...met, in mijn bescheiden optiek, de beste tweede stem uit de historie van de popmuziek.
Was je niet een dag te vroeg met deze opmerking, waarde spelletjesleider? ...met, in mijn bescheiden optiek, de beste tweede stem uit de historie van de popmuziek.

Dit nummer zou met James of Michael volkomen naar de gallemiezen zijn gezongen, maar dankzij Johns vocale superkwaliteiten wordt dit statische, statige nummer meer dan bovengemiddeld.
8
0
wavanbuuren
geplaatst: 16 december 2023, 09:11 uur
1572 Robert Cray - Right Next Door (Because of Me)
[1987 #aw11 #hp2]
[1987 #aw11 #hp2]
1
geplaatst: 16 december 2023, 11:34 uur
Last van zaterdagochtendrukte, wavanbuuren?
Nouja, welke 30-plusser kent dit nummer nou niet, dus info lijkt me idd ook overbodig.
Toen blues de hitlijst nog haalde. Zou anno nu Beth Hart dat nog redden? Vast niet. Laat staan een Joe Bonamassa, Kenny Wayne Shepherd of Ana Popovic.
7,8
Nouja, welke 30-plusser kent dit nummer nou niet, dus info lijkt me idd ook overbodig.

Toen blues de hitlijst nog haalde. Zou anno nu Beth Hart dat nog redden? Vast niet. Laat staan een Joe Bonamassa, Kenny Wayne Shepherd of Ana Popovic.
7,8
0
geplaatst: 16 december 2023, 12:33 uur
johan de witt schreef:
6,5 is dit blues!?
Ik hoor er nochtans weinig acid house in, of postpunk, maar ik kan me vergissen.6,5 is dit blues!?
0
geplaatst: 16 december 2023, 13:06 uur
The Babys 7,3 (ik vind alle 3 de hits leuk)
Robert Cray 5,3
Robert Cray 5,3
0
geplaatst: 16 december 2023, 18:05 uur
Ietwat gladde blues rock. Maar best een aangenaam nummer.
7,5
7,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.