MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
1570 James Ingram with Michael McDonald: op Kees-Jan na geen enkele onvoldoende? Ik word hier toch een stuk minder vrolijk van dan van het Cocktail Trio. Vanwege het nog wel enigszins pakkende refrein dan ternauwernood ook maar een voldoende: dat is toch al drie punten meer dan ik destijds zou hebben gegeven. 5,5

The Babys - A Piece of the Action
wavanbuuren schreef:
...met, in mijn bescheiden optiek, de beste tweede stem uit de historie van de popmuziek.
Was je niet een dag te vroeg met deze opmerking, waarde spelletjesleider?
Dit nummer zou met James of Michael volkomen naar de gallemiezen zijn gezongen, maar dankzij Johns vocale superkwaliteiten wordt dit statische, statige nummer meer dan bovengemiddeld.

8

8,5

Inderdaad hun beste song (van de drie single-hits).

wavanbuuren
1572 Robert Cray - Right Next Door (Because of Me)

[1987 #aw11 #hp2]

Last van zaterdagochtendrukte, wavanbuuren?
Nouja, welke 30-plusser kent dit nummer nou niet, dus info lijkt me idd ook overbodig.
Toen blues de hitlijst nog haalde. Zou anno nu Beth Hart dat nog redden? Vast niet. Laat staan een Joe Bonamassa, Kenny Wayne Shepherd of Ana Popovic.
7,8

6,5 is dit blues!?

johan de witt schreef:
6,5 is dit blues!?
Ik hoor er nochtans weinig acid house in, of postpunk, maar ik kan me vergissen.

Ik vind het vooral pop eigenlijk.

The Babys 7,3 (ik vind alle 3 de hits leuk)

Robert Cray 5,3

Gladde blues;

8.3

Ben het wel eens met johan

Wel een prima liedje verder:.

7

Ietwat gladde blues rock. Maar best een aangenaam nummer.

7,5

Robert Cray - Right Next Door (Because of Me) : 7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.