Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
1
geplaatst: 6 januari 2024, 19:42 uur
Neil 7,5: komt nog steeds wel erg vaak voorbij, wel een goede zanger overigens.
13x T-spoon? Best veel eigenlijk... dit is best een aardige in ieder geval. Beter dan hun bekendste "fysieke contacten op t strand" nummer
7,0
13x T-spoon? Best veel eigenlijk... dit is best een aardige in ieder geval. Beter dan hun bekendste "fysieke contacten op t strand" nummer
7,0
0
geplaatst: 6 januari 2024, 20:04 uur
1594 T-Spoon - No Time To Waste: 3,5
1593 Neil Diamond - Sweet Caroline: 8
1593 Neil Diamond - Sweet Caroline: 8
0
geplaatst: 6 januari 2024, 22:07 uur
Heb voor beide nummers wel een zwak. Sta wel te kijken dat T-Spoon 13 hits heeft gehad, zou er behalve deze en Sex on the Beach echt geen kunnen bedenken.
Neil: 7,8
T-Spoon: 7,5
Neil: 7,8
T-Spoon: 7,5
0
geplaatst: 6 januari 2024, 22:30 uur
Titmeister schreef:
Sta wel te kijken dat T-Spoon 13 hits heeft gehad, zou er behalve deze en Sex on the Beach echt geen kunnen bedenken.
Sta wel te kijken dat T-Spoon 13 hits heeft gehad, zou er behalve deze en Sex on the Beach echt geen kunnen bedenken.
Een niet zo beste cover van Mercedes Benz kan ik ook nog wel oplepelen maar dan stokt het. Wellicht nog een T- spoon megamix

0
geplaatst: 7 januari 2024, 01:57 uur
Neil Diamond - Sweet Caroline : 8
T-Spoon - No Time To Waste : 2,5
T-Spoon - No Time To Waste : 2,5
0
geplaatst: 7 januari 2024, 06:18 uur
Neil Diamond - 7.5
Deze T-Spoon kwam mij niet bekend voor, wat me toch wel verwonderde. Blijkt dat enkel Sex on the Beach echt iets betekende in de BE UltraTop, verder eigenlijk geen noemenswaardige hits. Theoretisch gezien zou dit recht in m'n kraam moeten zijn, 90s dingetjes weetjewel, maar het is gewoon nogal zwak en net iets té formule-achtig.
T-Spoon - 4.5
Deze T-Spoon kwam mij niet bekend voor, wat me toch wel verwonderde. Blijkt dat enkel Sex on the Beach echt iets betekende in de BE UltraTop, verder eigenlijk geen noemenswaardige hits. Theoretisch gezien zou dit recht in m'n kraam moeten zijn, 90s dingetjes weetjewel, maar het is gewoon nogal zwak en net iets té formule-achtig.
T-Spoon - 4.5
1
geplaatst: 7 januari 2024, 18:48 uur
Neil Diamond: 9
Geweldige zanger, geweldige meezinger. Ik vind bijna al zijn hits goed. Zijn album uit 2005 is overigens ook heel tof, een dikke tip.
T-Spoon: 8
Geweldige zanger, geweldige meezinger. Ik vind bijna al zijn hits goed. Zijn album uit 2005 is overigens ook heel tof, een dikke tip.
T-Spoon: 8
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 januari 2024, 08:59 uur
Zo, na het eerste "normale" weekend sinds een tijdje ook weer eens een "normale" week voor de boeg.
Ik vindt het nooit erg als de feestdagen weer voorbij zijn en we langzaam weer kunnen gaan uitkijken naar wat meer daglicht.
28 stemmers voor ome Dan - 7,1446 gemiddeld
22 stemmers (net op tijd bono
) voor ome Neal - 7,5273 (een plekje bij de bovenste 200)
21 stemmen voor Ome T en Tante Spoon - 5,6405
Ze begonnen best oke, maar een aatal diepe onvoldoendes wegen toch te zwaar.
Ik vindt het nooit erg als de feestdagen weer voorbij zijn en we langzaam weer kunnen gaan uitkijken naar wat meer daglicht.
28 stemmers voor ome Dan - 7,1446 gemiddeld
22 stemmers (net op tijd bono
) voor ome Neal - 7,5273 (een plekje bij de bovenste 200)21 stemmen voor Ome T en Tante Spoon - 5,6405
Ze begonnen best oke, maar een aatal diepe onvoldoendes wegen toch te zwaar.
1
wavanbuuren
geplaatst: 8 januari 2024, 09:10 uur
Als het begint te vriezen en de eerste schaatsers zich beginnen warm te lopen, dan is er al 37 jaar lang een nummer wat standaard bij me boven komt borrelen
Behoorlijk clichematig, maar stiekem best leuk vind ik.
Wat ik ook leuk vind is dat er altijd weer een paar dwarsverbanden zijn te vinden bij dit soort plaatjes.
Ten eerste zal niet iedereen meer weten dat de uitvoerende artiesten formeel bekend stonden als "The V-Boys" wat natuurlijk verwijst naar het satirische programma Verona.
De Tekst is van Henk en Harry zelf, maar de muziek is geschreven door "good-old" Henk Temmink.
En verder zit er nog een riffje verstopt van The Beatles.
In de videoclip herkennen we natuurlijk de tekeningen van Peter de Jager.
En wat ook wel geinig was waren de "Koud Hé" mutsen die plotseling overal opdoken in het straatbeeld.
Een jaar later verwees Yvonne van Gennep met haar "Goud-Hé" muts in Calgary nog fijntjes naar de heren na het behalen van haar Gouden Medailles.
Muziek en humor is een combinatie die wij op dit forum maar matig kunnen smaken, maar als spelleider hoef je je daar natuurlijk ook niet altijd iets van aan te trekken
1595 - The V-Boys - Koud Hé
[1987 #aw5 #hp17]
Behoorlijk clichematig, maar stiekem best leuk vind ik.
Wat ik ook leuk vind is dat er altijd weer een paar dwarsverbanden zijn te vinden bij dit soort plaatjes.
Ten eerste zal niet iedereen meer weten dat de uitvoerende artiesten formeel bekend stonden als "The V-Boys" wat natuurlijk verwijst naar het satirische programma Verona.
De Tekst is van Henk en Harry zelf, maar de muziek is geschreven door "good-old" Henk Temmink.
En verder zit er nog een riffje verstopt van The Beatles.
In de videoclip herkennen we natuurlijk de tekeningen van Peter de Jager.
En wat ook wel geinig was waren de "Koud Hé" mutsen die plotseling overal opdoken in het straatbeeld.
Een jaar later verwees Yvonne van Gennep met haar "Goud-Hé" muts in Calgary nog fijntjes naar de heren na het behalen van haar Gouden Medailles.
Muziek en humor is een combinatie die wij op dit forum maar matig kunnen smaken, maar als spelleider hoef je je daar natuurlijk ook niet altijd iets van aan te trekken

1595 - The V-Boys - Koud Hé
[1987 #aw5 #hp17]
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 januari 2024, 09:16 uur
Zoals gezegd kan ik na 37 jaar nog steeds lachen om de cominatie van het liedje, het clipje en de cynische gezichtsuitdrukkingen bij het uitbraken van cliché's. Dat is best knap.
7,3
7,3
0
geplaatst: 8 januari 2024, 09:36 uur
6
Natuurlijk geen nummer met eeuwigheidswaarde maar best aardig.
1
geplaatst: 8 januari 2024, 14:43 uur
LucM schreef:
Het gaat toch al bijna 40 jaar mee, elke veertigplusser (her)kent het liedje en nog steeds refereren mensen met 'Koud hè' naar dit deuntje, dus Harry en Henk gaan al aardig richting de helft van een eeuwigheidNatuurlijk geen nummer met eeuwigheidswaarde maar best aardig.
Maar ik snap je punt wel, hoor.

Uit de tijd dat Harry nog grappig was. Wat is die man zonder Henk afgegleden, zeg.
Vanwege het curiositeitsgehalte, de clip en mijn pubercrush voor Yvonne: 7.
0
geplaatst: 8 januari 2024, 15:20 uur
Het zorgt (eventjes) voor een warme glimlach, maar verder word ik er niet warm of koud van..
Een 5, derhalve
Een 5, derhalve
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.