Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2024, 14:01 uur
wavanbuuren schreef:
En in de categorie volslagen overbodige wetenswaardigheden: Begin jaren '90 werd dit nummer steevast om 0:00 gedraaid op de zaterdagavond in de club waar meneer van Buuren zijn eerste serieze stappe zetten in het uitgaansleven.
En in de categorie volslagen overbodige wetenswaardigheden: Begin jaren '90 werd dit nummer steevast om 0:00 gedraaid op de zaterdagavond in de club waar meneer van Buuren zijn eerste serieze stappe zetten in het uitgaansleven.
Ah, kwam je ook in de Nexus?
7,8 voor Hartman
0
wavanbuuren
geplaatst: 5 januari 2024, 14:56 uur
Nee dat was de Maribaya.
Kennelijk hadden er meer die gewoonte.
1
geplaatst: 5 januari 2024, 17:04 uur
Armin van Buuren was in de jaren '90 huis-dj van de Nexus in Leiden (overigens was dat ruim voordat ik er kwam, dat was pas in begin jaren '00). Zou natuurlijk goed kunnen dat ie daarvoor ook in Maribaya kwam

0
geplaatst: 5 januari 2024, 19:25 uur
George Michael - Freedom! 7,5
Dan Hartman - Relight My Fire 7,8
(maar er zijn veul betere discostampers)
Dan Hartman - Relight My Fire 7,8
(maar er zijn veul betere discostampers)
0
geplaatst: 6 januari 2024, 17:41 uur
The Common Linnets - We Don't Make The Wind Blow
7,2 veel leuker dan dat songfestivalnummer
7,2 veel leuker dan dat songfestivalnummer
0
wavanbuuren
geplaatst: 6 januari 2024, 17:51 uur
Excuus een beetje later dan gepland vandaag. Daarom post ik nu meteen beide weekendnummers. Met als mini thema “eerste van velen”
We beginnen in de jaren ‘60 met de eerste van 17 van Neil Diamond. En gaan door naar de jaren ‘90 de eerste van 13 van T-Spoon.
We beginnen in de jaren ‘60 met de eerste van 17 van Neil Diamond. En gaan door naar de jaren ‘90 de eerste van 13 van T-Spoon.
0
wavanbuuren
geplaatst: 6 januari 2024, 17:53 uur
1593 Neil Diamond - Sweet Caroline
[1969 #aw5 #hp17]
[1969 #aw5 #hp17]
0
wavanbuuren
geplaatst: 6 januari 2024, 17:55 uur
1594 T-Spoon - No Time To Waste
[1994 #aw11 #hp13]
[1994 #aw11 #hp13]
1
geplaatst: 6 januari 2024, 18:05 uur
1593 Neil Diamond - Sweet Caroline: goh, is zijn bekendste ook zijn eerste? Ik heb hem leren waarderen dankzij '12 Songs' (waar een naam als Rick Rubin al niet goed voor is) en omdat ik een link van dat album plaats zie ik nu dat dit album ook alweer uit 2005 is. Ik accepteer, en soms zelfs waardeer, Neil dus ook alweer bijna 20 jaar. De eerste 20 jaar heb ik Neil echter als de pest vermeden, waardoor 'Sweet Caroline' misschien nog niet zo eindeloos uitgekauwd in mijn oren klinkt als bij menig ander.
7
Over als de pest vermijden gesproken: T-Spoon viert daarmee al hun dertigjarig jubileum. En verdomd, als het niet waar is en waarvoor ik al vreesde: ik vind het een stuk minder abject en infaam als destijds.
5,5
7
Over als de pest vermijden gesproken: T-Spoon viert daarmee al hun dertigjarig jubileum. En verdomd, als het niet waar is en waarvoor ik al vreesde: ik vind het een stuk minder abject en infaam als destijds.
5,5
0
geplaatst: 6 januari 2024, 18:19 uur
1593 Neil Diamond - Sweet Caroline
Jammer dat Christoff dit nummer heeft omgevormd tot platte schlager (die krijg je vaker te horen) maar het origineel blijft fraai.
8
Een beetje goedkoop inhaken op de housegolf (met zingende vrouw en rappende man) al is het niet slecht ondanks de wat schreeuwerige soul.
5
Jammer dat Christoff dit nummer heeft omgevormd tot platte schlager (die krijg je vaker te horen) maar het origineel blijft fraai.
8
Een beetje goedkoop inhaken op de housegolf (met zingende vrouw en rappende man) al is het niet slecht ondanks de wat schreeuwerige soul.
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.