Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
3
geplaatst: 29 januari 2024, 21:23 uur
Even wat inhalen..
Noah Kahan 4
Eruption 5
Iron Maiden 4,5
Oran "Juice" Jones 8
Mike Oldfield 4
Beckie Bell 5
Mary Hopkin 4,5
Alleen blij geworden van de regen dus..
Noah Kahan 4
Eruption 5
Iron Maiden 4,5
Oran "Juice" Jones 8
Mike Oldfield 4
Beckie Bell 5
Mary Hopkin 4,5
Alleen blij geworden van de regen dus..
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 januari 2024, 08:44 uur
Tuttig, oubollig, maar wel the sympathy vote. Dat is zo ongeveer de consensus voor wat betreft mary.
6,5956 na 23 stemmers.
6,5956 na 23 stemmers.
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 januari 2024, 09:02 uur
Een tijdje gelden deed "Sebastian" het vrij goed op ons forum. Dat nummer staat nog altijd in de top 200 van onze lijst.
Vandaag heb ik zin in die andere grote hit van Steve & Cockney.
Het is de eerste single die onder de langere bandnaam werd uitgebracht nadat "Cockney Rebel" uit elkaar ging. Steve Harley stelde een nieuwe band samen en deze single gaat over dat proces en het gemis van zijn oude maten. Het originele nummer was dan ook een blues achtig nummer, maar producer Alan Parsons (weer zo'n feitje wat ik niet wist, wie wel?
) had andere ideeën.
En als we toch bezig zijn: In het achtergrond koor horen we zowel Tina Charles als Yvonne Keeley (eerlijk: Ook dat wist ik niet).
De nieuwe samenstelling was niet bepaald een lang leven beschoren, want de overige bandleden wilden ook meeschrijven aan het repertoire. Steve Harley zag dat minder zitten en als gevolg van die strubbelingen ging de band na de eerste tour alweer uit elkaar.
1617 Steve Harley & Cockney Rebel - Come Up And See Me
[1975 #aw8 #hp6]
Vandaag heb ik zin in die andere grote hit van Steve & Cockney.
Het is de eerste single die onder de langere bandnaam werd uitgebracht nadat "Cockney Rebel" uit elkaar ging. Steve Harley stelde een nieuwe band samen en deze single gaat over dat proces en het gemis van zijn oude maten. Het originele nummer was dan ook een blues achtig nummer, maar producer Alan Parsons (weer zo'n feitje wat ik niet wist, wie wel?
) had andere ideeën.En als we toch bezig zijn: In het achtergrond koor horen we zowel Tina Charles als Yvonne Keeley (eerlijk: Ook dat wist ik niet).
De nieuwe samenstelling was niet bepaald een lang leven beschoren, want de overige bandleden wilden ook meeschrijven aan het repertoire. Steve Harley zag dat minder zitten en als gevolg van die strubbelingen ging de band na de eerste tour alweer uit elkaar.
1617 Steve Harley & Cockney Rebel - Come Up And See Me
[1975 #aw8 #hp6]
1
geplaatst: 30 januari 2024, 12:42 uur
Jeetje, wat een hoge cijfers.
Ik vind het maar anoniem grijzemuizerig voortjengelen en dan ook van nog die la-la-la-lullige achtergrondkoortjes.
Maar ik ben in een glimlachende bui, dus laat ik het afronden naar boven en er een 6 van maken.
Ik vind het maar anoniem grijzemuizerig voortjengelen en dan ook van nog die la-la-la-lullige achtergrondkoortjes.
Maar ik ben in een glimlachende bui, dus laat ik het afronden naar boven en er een 6 van maken.
0
geplaatst: 30 januari 2024, 13:07 uur
Mike Oldfield - 3,2
Beckie Bell - 5,8
Mary Hopkin - 6,4
Steve Harley - 6,8
Beckie Bell - 5,8
Mary Hopkin - 6,4
Steve Harley - 6,8
0
geplaatst: 30 januari 2024, 18:28 uur
Mary Hopkin 6
Steve Harley & Cockney Rebel 8
veel beter dan dat akelige Sebastian
Steve Harley & Cockney Rebel 8
veel beter dan dat akelige Sebastian
1
geplaatst: 30 januari 2024, 18:42 uur
0
geplaatst: 30 januari 2024, 22:30 uur
Mike Oldfield: 8
Beckie Bell: 6,3
Mary Hopkin: 5,5
Steve Harley & Cockney Rebel: 7,2
Beckie Bell: 6,3
Mary Hopkin: 5,5
Steve Harley & Cockney Rebel: 7,2
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 januari 2024, 08:48 uur
Hoewel "Sebastian" en "Make Me smile" toch behoorlijk van elkaar verschillen, komen de beoordelingen aardig bij elkaar in de buurt. 7,6413 na 23 stemmers. Dat is 0,05 hoger dan Sebastian en goed voor een 142ste plek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.