Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 16 februari 2024, 08:39 uur
Een goeie tweede worp voor de Hagenezen.
7,4630 na 23 stemmen. Een plekje tegen de top 200 aan.
7,4630 na 23 stemmen. Een plekje tegen de top 200 aan.
0
wavanbuuren
geplaatst: 16 februari 2024, 08:58 uur
Het bizarre verhaal van de Aaliyah is genoegzaam bekend.
Ze werd geboren in Brooklyn en groeide op in Detroit.
In 1994 bereikte haar debuutalbum in de verenigde Staten meteen de platina status.
In dat zelfde jaar trouwde ze als 15 jarige met R. Kelly en ik word nog steeds een beetje misselijk als ik dat typ. Het huwelijk was geen lang leven beschoren.
Ze had een neusje om zich te omringen met talent, want haar tweede album in 1996 werd geproduceerd door Timbaland en de toen nog volledig onbekende Missy Elliot.
Ze scoorde haar eerste nummer 1 hit bij billboard en weer twee jaar later zou ook in Nederland het kwartje vallen. De soundtrack van de film Dr Doolitle, het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren, bereikte de top-3.
Daarna volgde haar eerste filmrol in "Romeo Must die" waar ze ook de soundtrack voor schreef.
De single die daar uit voortkwam, "Come Back In One Piece" was het eerste nummer in VS die op basis van airplay de eerste plek zou behalen.
Een mega carriere was vertrokken voor dit supertalent, maar toen sloeg het noodlot toe.
Na de opnames van de videoclip voor "Rock The Boat" stortte haar vliegtuigje neer op de Bahama's en ze overleed op slechts 22-jarige leeftijd.
Ze scoorde bij ons 5 top-40 hits en zoals gezegd luisteren wij naar de eerste.
1634 Aaliyah - Are You That Somebody?
[1998 #aw15 #hp3]
Ze werd geboren in Brooklyn en groeide op in Detroit.
In 1994 bereikte haar debuutalbum in de verenigde Staten meteen de platina status.
In dat zelfde jaar trouwde ze als 15 jarige met R. Kelly en ik word nog steeds een beetje misselijk als ik dat typ. Het huwelijk was geen lang leven beschoren.
Ze had een neusje om zich te omringen met talent, want haar tweede album in 1996 werd geproduceerd door Timbaland en de toen nog volledig onbekende Missy Elliot.
Ze scoorde haar eerste nummer 1 hit bij billboard en weer twee jaar later zou ook in Nederland het kwartje vallen. De soundtrack van de film Dr Doolitle, het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren, bereikte de top-3.
Daarna volgde haar eerste filmrol in "Romeo Must die" waar ze ook de soundtrack voor schreef.
De single die daar uit voortkwam, "Come Back In One Piece" was het eerste nummer in VS die op basis van airplay de eerste plek zou behalen.
Een mega carriere was vertrokken voor dit supertalent, maar toen sloeg het noodlot toe.
Na de opnames van de videoclip voor "Rock The Boat" stortte haar vliegtuigje neer op de Bahama's en ze overleed op slechts 22-jarige leeftijd.
Ze scoorde bij ons 5 top-40 hits en zoals gezegd luisteren wij naar de eerste.
1634 Aaliyah - Are You That Somebody?
[1998 #aw15 #hp3]
0
geplaatst: 16 februari 2024, 09:03 uur
Technisch zit het wel prima in elkaar maar het is mij erg gelikt. Ik wil meer emotie, meer schwung.
5,5
5,5
0
geplaatst: 16 februari 2024, 09:04 uur
Komaan zeg, Quiet Eyes is niet slecht maar kan niet tippen aan She Flies on Strange Wings.
0
wavanbuuren
geplaatst: 16 februari 2024, 09:05 uur
Het zal nooit mijn genre worden, maar toch pakken haar eerste twee singles me wel enigszins.
6,8
6,8
2
geplaatst: 16 februari 2024, 09:30 uur
0
geplaatst: 16 februari 2024, 11:38 uur
6.5 Prima nummer maar zo goed is ie natuurlijk ook weer niet
0
geplaatst: 16 februari 2024, 11:45 uur
0
geplaatst: 16 februari 2024, 12:21 uur
laxus11 schreef:
Fantastische productie, fantastische vocals, sterk geschreven liedje, ik hoor ook eigenheid en creativiteit. Ik hoor een hoop plezier. Ik zou niet weten wat er nog mist.
0
geplaatst: 16 februari 2024, 12:23 uur
Arrie schreef:
Fantastische productie, fantastische vocals, sterk geschreven liedje, ik hoor ook eigenheid en creativiteit. Ik hoor een hoop plezier. Ik zou niet weten wat er nog mist.
(quote)
Ieder zijn mening natuurlijk maar ik vind ook wel een prima nummer he

0
geplaatst: 16 februari 2024, 13:11 uur
Ik kan niet zoveel met het genre. Klinkt me allemaal inwisselbaar in de oren.
5
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.