Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
2
geplaatst: 11 maart 2023, 22:01 uur
1294. Tina Trucker - M'n Good Old Ducky
Mijn vrouw: Wat doe je nou weer de hele avond? Waar kijk je nou weer naar?
Ik: Tina Trucker. Ik zit haar muziek te beoordelen.
Mijn vrouw: Ja, ja. Dat is toch helemaal niet jouw muziek. Kijk, ze zit naar je te knipogen. Vind je haar leuk of zo?
Ik: Nee, nee. Dit doe ik voor shaky zijn top 40. Doe jij ook mee? Dan maken we een account voor je op musicmeter aan.
Mijn vrouw: Nee, ik ga liever naar echte muziek luisteren. Musicmeter. Echt weer iets voor mannen om dat leuk te vinden. Een lijstje maken van een lijstje. Zo competitief!
Ik:
Hoewel stiekem. Je kan als je je geen man of vrouw voelt dat op musicmeter niet echt vermelden. Je geslacht krijgt dan helemaal geen vermelding.
Daarom ga ik nu zingen:
Al ben ik dan een man,
ben alleen gelukkig dan
als ik dit vehikel musicmeteren kan!
2
Mijn vrouw: Wat doe je nou weer de hele avond? Waar kijk je nou weer naar?
Ik: Tina Trucker. Ik zit haar muziek te beoordelen.
Mijn vrouw: Ja, ja. Dat is toch helemaal niet jouw muziek. Kijk, ze zit naar je te knipogen. Vind je haar leuk of zo?
Ik: Nee, nee. Dit doe ik voor shaky zijn top 40. Doe jij ook mee? Dan maken we een account voor je op musicmeter aan.
Mijn vrouw: Nee, ik ga liever naar echte muziek luisteren. Musicmeter. Echt weer iets voor mannen om dat leuk te vinden. Een lijstje maken van een lijstje. Zo competitief!
Ik:

Shaky schreef:
waar zijn al die fans van dit soort songs gebleven? Of niemand zit op MusicMeter of men zwijgt stiekem.
Het valt mij op dat er geen vrouwen meedoen. Op die Tina Trucker stemmen alleen maar mannen. Of men zwijgt stiekem over het geslacht. waar zijn al die fans van dit soort songs gebleven? Of niemand zit op MusicMeter of men zwijgt stiekem.
Hoewel stiekem. Je kan als je je geen man of vrouw voelt dat op musicmeter niet echt vermelden. Je geslacht krijgt dan helemaal geen vermelding.
Daarom ga ik nu zingen:
Al ben ik dan een man,
ben alleen gelukkig dan
als ik dit vehikel musicmeteren kan!
2
1
geplaatst: 11 maart 2023, 22:01 uur
1295. The Rolling Stones - Get Off Of My Cloud
Soms zijn er momenten dat je bepaalde muziek hoger waardeert dan op andere momenten. Dit is zo’n moment.
De krachtige drums van Charlie Watts in combinatie met de geweldige tekst dreunen helemaal bij mij naar binnen tot het allerdiepst van mijn ziel:
Hey (hey), you (you)
Get off of my cloud
Don't hang around 'cause TWO'S A CROWD
On my cloud, baby
10
Soms zijn er momenten dat je bepaalde muziek hoger waardeert dan op andere momenten. Dit is zo’n moment.
De krachtige drums van Charlie Watts in combinatie met de geweldige tekst dreunen helemaal bij mij naar binnen tot het allerdiepst van mijn ziel:
Hey (hey), you (you)
Get off of my cloud
Don't hang around 'cause TWO'S A CROWD
On my cloud, baby
10
1
geplaatst: 12 maart 2023, 15:00 uur
De nieuwe song van de dag komt wat later voorbij dan normaal gesproken. Op naar De Bosuil
.
.
0
geplaatst: 12 maart 2023, 19:40 uur
7,54 voor Get Off Of My Cloud en daarmee staat The Rolling Stones op plek 140.
Onder andere Mary Wells en Bee Gees coverden dit nummer dat geschreven werd door Paul McCartney en John Lennon.
In de originele uitvoering werd het nummer een enorme hit in vrijwel heel de wereld. In zeker 9 verschillende charts stond dit nummer op de toppositie.
1296. The Beatles - Ticket to Ride
[1965, #aw18, #hp1]
Onder andere Mary Wells en Bee Gees coverden dit nummer dat geschreven werd door Paul McCartney en John Lennon.
In de originele uitvoering werd het nummer een enorme hit in vrijwel heel de wereld. In zeker 9 verschillende charts stond dit nummer op de toppositie.
1296. The Beatles - Ticket to Ride
[1965, #aw18, #hp1]
0
geplaatst: 12 maart 2023, 20:20 uur
John Lennon noemde het zelf de eerste heavy metal song ooit opgenemen. Dat is natuurlijk zwaar overdreven, maar hier begonnen de Beatles wel interessanter en experimenteler te worden. Het hypnotiserende karakter van de drums + de gitaarriff onderscheiden het wel van andere popmuziek uit '65. Tof nummer!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.