Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2024, 17:35 uur
6,3
En heb totaal geen hekel aan Liefdesliedjes (veel beter dan deze) en ook zeker niet aan Splitsing.
En heb totaal geen hekel aan Liefdesliedjes (veel beter dan deze) en ook zeker niet aan Splitsing.
1
geplaatst: 25 maart 2024, 23:56 uur
6
Nummers van Splitsing zijn meer dan prima, zoals Wind en Zeilen en het prachtige Recht uit het Hart.
Nummers van Splitsing zijn meer dan prima, zoals Wind en Zeilen en het prachtige Recht uit het Hart.
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 maart 2024, 08:44 uur
En zo manouvreert De Jazzpolitie binnen de bandbreedte die de meesten wel verwacht zullen hebben.
6,3652 na 23 stemmen en een plek op het middenveld.
6,3652 na 23 stemmen en een plek op het middenveld.
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 maart 2024, 08:58 uur
Vandaag krijgen we weer de kans om te laten zien dat we een select clubje mensen zijn die van nostalgie houden, hun klassiekers kennen, maar ook met hun tijd mee gaan. Jullie voelen het al aan komen. Een nummertje van vandaag.
Al is Beyoncé natuurlijk wel een artieste die al een tijdje mee gaat. Tijdens het best bekeken ééndaagse sportevenement ter wereld vestigde ze de aandacht op zich door tijdens half-time reclame te maken voor haar nieuwe plaat. Nadat ze zich al behoorlijk gewaagd liet fotograferen voor het album "Renaissance", deed ze daar voor "texas Hold 'Em" nog een schepje bovenop.
Ik mag dat wel, een artieste die voorzichtig op leeftijd begint te komen en zich tegen de Amerikaanse preutsheid in toch de randjes opzoekt.
Daarbij moet het natuurlijk wel een randvoorwarade zijn dat het niet uit megalomaniteit is, maar zo schat ik Beyoncé persoonlijk (net) niet in. Misschien ben ik wel naief.
En dan ook nog eens een behoorlijke stijlbreuk met je overige oevre, je moet het maar durven op je 42ste.
1672 Beyoncé - Texas Hold 'Em
[2024 #aw5 #hp3]
Al is Beyoncé natuurlijk wel een artieste die al een tijdje mee gaat. Tijdens het best bekeken ééndaagse sportevenement ter wereld vestigde ze de aandacht op zich door tijdens half-time reclame te maken voor haar nieuwe plaat. Nadat ze zich al behoorlijk gewaagd liet fotograferen voor het album "Renaissance", deed ze daar voor "texas Hold 'Em" nog een schepje bovenop.
Ik mag dat wel, een artieste die voorzichtig op leeftijd begint te komen en zich tegen de Amerikaanse preutsheid in toch de randjes opzoekt.
Daarbij moet het natuurlijk wel een randvoorwarade zijn dat het niet uit megalomaniteit is, maar zo schat ik Beyoncé persoonlijk (net) niet in. Misschien ben ik wel naief.
En dan ook nog eens een behoorlijke stijlbreuk met je overige oevre, je moet het maar durven op je 42ste.
1672 Beyoncé - Texas Hold 'Em
[2024 #aw5 #hp3]
0
geplaatst: 26 maart 2024, 09:47 uur
Er wordt nu net gedaan alsof je op je 42ste al zo'n beetje bejaard ben 
5,4

5,4
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 maart 2024, 10:29 uur
Euuhhh.... het gaat mij als 50-er niet lukken om hier een passend antwoord op te geven vrees ik.
Een collega van me zei altijd: Na je 27ste is het beste er toch wel vanaf

1
geplaatst: 26 maart 2024, 10:53 uur
7,5
Ze heeft trouwens wel eerder dergelijke muziek gemaakt met Daddy Lessons (zelfs nog een versie met de Dixie Chicks gemaakt, die is erg leuk).
Ze heeft trouwens wel eerder dergelijke muziek gemaakt met Daddy Lessons (zelfs nog een versie met de Dixie Chicks gemaakt, die is erg leuk).
0
geplaatst: 26 maart 2024, 11:00 uur
7.4 Het beste wat Beyonce in de afgelopen 10 jaar gemaakt heeft naar mijn mening
1
geplaatst: 26 maart 2024, 13:41 uur
The epitome of sexiness.
Als je een nummer uitbrengt dat uitstekend dienst doet voor linedancing en waar zelfs ik - de grootste linedancehater en -uitlacher van West-Europa - met plezier naar luister (om over kijken nog maar te zwijgen: fokking hell, wat is ze toch een wauw van een V.R.O.U.W.!), dan... dan... dan... kan ik blijkbaar niet meer objectief luisteren noch denken.
Gelukkig maar. It's all in the eye and ear of the beholder. Met name in het een-na-laatste shot van het clipje.
7,5
Als je een nummer uitbrengt dat uitstekend dienst doet voor linedancing en waar zelfs ik - de grootste linedancehater en -uitlacher van West-Europa - met plezier naar luister (om over kijken nog maar te zwijgen: fokking hell, wat is ze toch een wauw van een V.R.O.U.W.!), dan... dan... dan... kan ik blijkbaar niet meer objectief luisteren noch denken.
Gelukkig maar. It's all in the eye and ear of the beholder. Met name in het een-na-laatste shot van het clipje.
7,5
1
wavanbuuren
geplaatst: 26 maart 2024, 15:08 uur
Een knap staaltje body positivity inderdaad.
Best catchy (en het nummer ook)
7
0
geplaatst: 26 maart 2024, 15:35 uur
Ik vind Beyoncé in zeer veel opzichten een vervelende artieste, vooral als ze die platte Amerikaanse megalomanie cultiveert. Maar talent heeft ze nog steeds. En haar nummers zijn altijd wel lekker.
Een 6,5. Ze heeft betere.
Een 6,5. Ze heeft betere.
0
geplaatst: 26 maart 2024, 15:45 uur
Beyoncé lijkt maar beter en beter te worden met de jaren. Ik vind dit ook één van haar sterkere singles tot nu toe. Heerlijk plaatje.
8
8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.