Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 09:30 uur
Na de saaie sentimentele meuk van Aerosmith gisteren, gaan we vandaag lekker los. Een geweldig begin van de wintertijd. Yesss!!
9,1
9,1
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 11:02 uur
3
Vreselijke band (die je blijkbaar nu goed moet vinden) met jatterij van Mission Impossible, matige raps en nauwelijks een melodie.
Vreselijke band (die je blijkbaar nu goed moet vinden) met jatterij van Mission Impossible, matige raps en nauwelijks een melodie.
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 11:11 uur
Aerosmith - I Don’t Want To Miss A Thing: 7,5
Limp Bizkit - Take A Look Around: 6,5
Limp Bizkit - Take A Look Around: 6,5
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 13:03 uur
# 2334 Limp Bizkit - Take A Look Around (Theme From MI:2)
Ten tijde van hun debuut 'Three Dollar Bill, Yall$' (1997) had ik een beetje mixed feelings over deze band. Vond ik het nou goed, of vond ik het crap? In metalkringen werd hart- en haatstochtelijk op de band gespuugd en werd Lam Biscuitje van alle kanten uitgekotst en dat heeft wellicht ook zijn invloed gehad op mijn perceptie. Ik heb eind jaren negentig toch de cd ervan gekocht, maar vooral omdat ik het voor slechts ƒ5,- tegenkwam op een markt (álles archiveer ik, anders kan ik me dit echt niet meer heugen, hoor). Maar veel gedraaid heb ik het niet. Die haat-liefdeverhouding is altijd gebleven. Al was het nooit haat, maar ook geen echte liefde. Dan blijf ik er maar een beetje tussen hangen. Al vind ik deze wel bovengemiddeld lekker van ze.
7,5
Ten tijde van hun debuut 'Three Dollar Bill, Yall$' (1997) had ik een beetje mixed feelings over deze band. Vond ik het nou goed, of vond ik het crap? In metalkringen werd hart- en haatstochtelijk op de band gespuugd en werd Lam Biscuitje van alle kanten uitgekotst en dat heeft wellicht ook zijn invloed gehad op mijn perceptie. Ik heb eind jaren negentig toch de cd ervan gekocht, maar vooral omdat ik het voor slechts ƒ5,- tegenkwam op een markt (álles archiveer ik, anders kan ik me dit echt niet meer heugen, hoor). Maar veel gedraaid heb ik het niet. Die haat-liefdeverhouding is altijd gebleven. Al was het nooit haat, maar ook geen echte liefde. Dan blijf ik er maar een beetje tussen hangen. Al vind ik deze wel bovengemiddeld lekker van ze.
7,5
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 18:41 uur
LucM schreef:
....met jatterij van Mission Impossible,...
Je een beetje verdiepen in de context van het nummer, zou... enige verheldering kunnen opleveren.....met jatterij van Mission Impossible,...
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 20:08 uur
Poeha schreef:
(quote)
Je een beetje verdiepen in de context van het nummer, zou... enige verheldering kunnen opleveren. Maw. ik MOET dit goed vinden maar ik vind er gewoon niets aan. Limp Bizkit vind ik samen met Kane en Nickelback de vreselijkste rockbands.
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 20:09 uur
Limp Bizkit - Take a Look Around - 9
By far hun beste nummer. Het gebruik van de Mission Impossible sample is meesterlijk.
By far hun beste nummer. Het gebruik van de Mission Impossible sample is meesterlijk.
1
geplaatst: 26 oktober 2025, 21:00 uur
Ah dit is dus Limp Bizkit. Die deden toch ook dat nummer van The Who? En die zanger heet Fred Durst en daar heeft iedereen een ontzettende hekel aan (al heb ik geen idee waarom). Ik loop hier afwisselend You're my butterfly, Fuck you I won't do what you tell me en Scooby Snacks overheen te zingen, maar dit kickt wel kont. Op de Playlist ermee! 8,4
1
geplaatst: 26 oktober 2025, 22:30 uur
Ben niet met 50tracks op vakantie geweest, maar er is in de afgelopen weken te veel leuke nieuwe muziek uitgekomen om heel vaak 60 jaar terug in de tijd te gaan. Zojuist een inhaalslag gemaakt ..
For Your Love 7
Still I'm Sad 5
Brown Sugar 3
I'm Alive 6,5
Look Through Any Window 5
I Was Made For Lovin' You 9
Please Go 6
It's Gone 6
Sophietje 5,3
Het Spel Kaarten 2
What Have They Done To The Rain 4
Goodbye My Love 4,5
Road Runner 6,3
Time Is On My Side 7,5
Tell Me 6,3
Little Red Rooster 8
Heart Of Stone 7,3
I Don't Want To Miss A Thing 6,7
Take A Look Around 9,5
For Your Love 7
Still I'm Sad 5
Brown Sugar 3
I'm Alive 6,5
Look Through Any Window 5
I Was Made For Lovin' You 9
Please Go 6
It's Gone 6
Sophietje 5,3
Het Spel Kaarten 2
What Have They Done To The Rain 4
Goodbye My Love 4,5
Road Runner 6,3
Time Is On My Side 7,5
Tell Me 6,3
Little Red Rooster 8
Heart Of Stone 7,3
I Don't Want To Miss A Thing 6,7
Take A Look Around 9,5
0
geplaatst: 26 oktober 2025, 22:57 uur
LucM schreef:
Maw. ik MOET dit goed vinden maar ik vind er gewoon niets aan. Limp Bizkit vind ik samen met Kane en Nickelback de vreselijkste rockbands.
Je MOET helemaal niks, prima dat je zo over die bands denkt, totaal geen probleem mee.(quote)
Maw. ik MOET dit goed vinden maar ik vind er gewoon niets aan. Limp Bizkit vind ik samen met Kane en Nickelback de vreselijkste rockbands.
Maar je had het over jatterij van Mission Impossible. Dit is de Mission Impossible 2 theme, dus nogal wiedes dat je daar wat van terug hoort, me dunkt.
* denotes required fields.