MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:

Geen hoogvlieger van King Kenny.

6.7

Misschien geen hoogvlieger, maar altijd wel een zwak voor gehad.

8

Ik heb het artistieke talent van Lamar nooit zo begrepen. Zijn commerciële successen begreep ik beter. Dat hoor ik hier ook weer.
Ik lees nu dat Ella Fitzgerald er ook ooit heeft opgetreden, dat geeft toch een andere vibe aan zo'n half-time show. Maar dan praten we over 1972.
5

Kendrick 7,2

Kendrick Lamar: 6,2

Wat een geinig nummer van Dr. Hook.

7,7

EvilDrSmith schreef:
Ik heb het artistieke talent van Lamar nooit zo begrepen. Zijn commerciële successen begreep ik beter. Dat hoor ik hier ook weer.

Dit is inderdaad een voorbeeld van een meer hitgericht nummer, dat zeker niet zijn grote talent representeert.

Wat heb je verder van hem gehoord?

Marianne Faithfull - Summer Nights 6
Marianne Faithfull - The Ballad of Lucy Jordan 8
Dr. Hook The Cover of "Rolling Stone" 7,8
Kendrick Lamar - All the Stars 5

Eindelijk een fatsoenlijke track van Lamar

7,2

Een mindere van Kendrick:

7,5

Mooi dat je de Super Bowl aanhaalt en deze week centraal stelt 50tracks. Mijn persoonlijke favorieten zijn de door jou al aangehaalde 2022 Dr. Dre & friends halftime show, die van 2007 (Prince) en die van 1993 (Michael Jackson). Maar ook Beyonce, Lady Gaga en Madonna hebben toffe shows neergezet.

Voor All the Stars een 7,8.

Dr.Hook 5,2

Kendrick & SZA 7,7

EvilDrSmith schreef:

Arrie schreef:
Dit is inderdaad een voorbeeld van een meer hitgericht nummer, dat zeker niet zijn grote talent representeert.

Wat heb je verder van hem gehoord?
Ik heb 'good kid, m.A.A.d city' wel eens geprobeerd, en willekeurige nummers door de jaren heen waar ik de titels niet meer van weet, maar ik begrijp de status van en euforie over die plaat niet. Ik kom er niet in. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd voor een herkansing.

Volgende keer To Pimp a Butterfly eens van begin tot eind proberen, zou ik zeggen.

Teunnis schreef:
Volgende keer To Pimp a Butterfly eens van begin tot eind proberen, zou ik zeggen.

Ik denk dat je die inderdaad moet kunnen waarderen, EvilDrSmith!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.