Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 3 februari 2025, 08:45 uur
Misschien geen hoogvlieger, maar altijd wel een zwak voor gehad.
8
8
0
geplaatst: 3 februari 2025, 09:20 uur
Ik heb het artistieke talent van Lamar nooit zo begrepen. Zijn commerciële successen begreep ik beter. Dat hoor ik hier ook weer.
Ik lees nu dat Ella Fitzgerald er ook ooit heeft opgetreden, dat geeft toch een andere vibe aan zo'n half-time show. Maar dan praten we over 1972.
5
Ik lees nu dat Ella Fitzgerald er ook ooit heeft opgetreden, dat geeft toch een andere vibe aan zo'n half-time show. Maar dan praten we over 1972.
5
0
geplaatst: 3 februari 2025, 19:06 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik heb het artistieke talent van Lamar nooit zo begrepen. Zijn commerciële successen begreep ik beter. Dat hoor ik hier ook weer.
Dit is inderdaad een voorbeeld van een meer hitgericht nummer, dat zeker niet zijn grote talent representeert.
Wat heb je verder van hem gehoord?
0
geplaatst: 3 februari 2025, 19:10 uur
Marianne Faithfull - Summer Nights 6
Marianne Faithfull - The Ballad of Lucy Jordan 8
Dr. Hook The Cover of "Rolling Stone" 7,8
Kendrick Lamar - All the Stars 5
Marianne Faithfull - The Ballad of Lucy Jordan 8
Dr. Hook The Cover of "Rolling Stone" 7,8
Kendrick Lamar - All the Stars 5
1
geplaatst: 3 februari 2025, 21:21 uur
Mooi dat je de Super Bowl aanhaalt en deze week centraal stelt 50tracks. Mijn persoonlijke favorieten zijn de door jou al aangehaalde 2022 Dr. Dre & friends halftime show, die van 2007 (Prince) en die van 1993 (Michael Jackson). Maar ook Beyonce, Lady Gaga en Madonna hebben toffe shows neergezet.
Voor All the Stars een 7,8.
Voor All the Stars een 7,8.
0
geplaatst: 3 februari 2025, 22:10 uur
EvilDrSmith schreef:
Arrie schreef:
Dit is inderdaad een voorbeeld van een meer hitgericht nummer, dat zeker niet zijn grote talent representeert.
Ik heb 'good kid, m.A.A.d city' wel eens geprobeerd, en willekeurige nummers door de jaren heen waar ik de titels niet meer van weet, maar ik begrijp de status van en euforie over die plaat niet. Ik kom er niet in. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd voor een herkansing.Dit is inderdaad een voorbeeld van een meer hitgericht nummer, dat zeker niet zijn grote talent representeert.
2
geplaatst: 3 februari 2025, 22:12 uur
Volgende keer To Pimp a Butterfly eens van begin tot eind proberen, zou ik zeggen.
1
geplaatst: 3 februari 2025, 22:13 uur
Teunnis schreef:
Volgende keer To Pimp a Butterfly eens van begin tot eind proberen, zou ik zeggen.
Ik denk dat je die inderdaad moet kunnen waarderen, EvilDrSmith!
* denotes required fields.