Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
1
geplaatst: 3 maart 2025, 07:22 uur
4
Onbegrijpelijk dat dit zo'n grote hit geworden is, ik kan de melodie/het liedje niet onthouden, ondanks dat ik hem zo vaak heb gehoord.
Onbegrijpelijk dat dit zo'n grote hit geworden is, ik kan de melodie/het liedje niet onthouden, ondanks dat ik hem zo vaak heb gehoord.
1
geplaatst: 3 maart 2025, 08:14 uur
“Goodbye My Lover” van James Blunt staat hoog in mijn haat top 10 van populaire songs. Een hele eer. Rillingen over mijn hele lichaam. De beste man heeft zelfspot, dat moet ik hem nageven, maar dat neemt niet weg dat het een draak van een artiest blijft. En ook deze song, weliswaar iets beter, bevestigd dat. Maar er zijn blijkbaar ook veel liefhebbers, zoals altijd.
3,1
3,1
2
geplaatst: 3 maart 2025, 09:13 uur
20 jaar geleden was dit een gierende 1 geworden, maar over tijd is dit nummer stiekem cult geworden, dus krijgt het nu gewoon een voldoende van me.
6
6
1
geplaatst: 3 maart 2025, 09:23 uur
Toen dit nummer pas verscheen, viel het best te verteren. Meer nog, ik vond het goed. Vervolgens werd het vele, veeeeeeele maanden lang dagelijks 735 keer in de strot geduwd op alle mogelijke zenders. In die mate dat ik er een immense hekel aan kreeg, en dan moest de gelijkaardige opvolger nog komen. Vandaag de dag hoor je 't nog zelden, dat helpt. Want eigenlijk is het alles behalve slecht en die Blunt is inderdaad een plezante dude met veel zelfrelativering. Ooit zou het een zware onvoldoende geweest zijn, maar bij deze alsnog een...
6.5
6.5
0
geplaatst: 3 maart 2025, 09:36 uur
James Blunt - You're Beautiful: 5. Ik vind Wise Man een stuk beter.
1
geplaatst: 3 maart 2025, 10:39 uur
Voldoende haaltie nog net niet, maar ik kan 'm nu al wel wat beter hebben...
5
5
1
geplaatst: 3 maart 2025, 11:14 uur
# 2066 De Nachraove - Sjeng Aon De Geng (Das Polkalied)
Interessante achtergrondinfo (zoals altijd), hoe onthutsend de bevestiging van de wansmaak van de gemiddelde Limburger ook moge zijn. Een geruststelling: dat origineel 'Kar dol se vsed' blijkt niet veel beter.
Dat lollige jodeltje op de achtergrond weerhoudt het liedje om de ultieme bodemscore te halen.
1,5
# 2067 James Blunt - You're Beautiful
Ah, wat grappig! Mijn mening over James Blunt is dus geen toeval, want het is precies dezelfde als die over Rick Astley. Hoe toevallig, of juist niet, dat ze allebei hetzelfde gevoel voor zelfspot hebben. Dat siert hem, en Rick ook, maar het liedje niet.
1
Nou, lekker setje.
Interessante achtergrondinfo (zoals altijd), hoe onthutsend de bevestiging van de wansmaak van de gemiddelde Limburger ook moge zijn. Een geruststelling: dat origineel 'Kar dol se vsed' blijkt niet veel beter.
Dat lollige jodeltje op de achtergrond weerhoudt het liedje om de ultieme bodemscore te halen.
1,5
# 2067 James Blunt - You're Beautiful
Ah, wat grappig! Mijn mening over James Blunt is dus geen toeval, want het is precies dezelfde als die over Rick Astley. Hoe toevallig, of juist niet, dat ze allebei hetzelfde gevoel voor zelfspot hebben. Dat siert hem, en Rick ook, maar het liedje niet.
1
Nou, lekker setje.
1
geplaatst: 3 maart 2025, 12:02 uur
JB...goud in zijn commentaren op X. Rick Astley heeft wel een fijnere stem.
7,0
7,0
2
geplaatst: 3 maart 2025, 14:30 uur
1
geplaatst: 3 maart 2025, 18:42 uur
BJ. Thomas. 5
Nachtraove. 5,5
James Cunt. 1,5
(De 1 bewaar ik voor die earbleeding second hit die al door Yield werd aangehaald)
Nachtraove. 5,5
James Cunt. 1,5
(De 1 bewaar ik voor die earbleeding second hit die al door Yield werd aangehaald)
2
geplaatst: 3 maart 2025, 21:30 uur
Ben het wel met Tit eens, maar een voldoende kan ik er toch nog steeds niet aan kwijt.
5,0
5,0
* denotes required fields.