Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2025, 08:11 uur
Krezip: 3 (zeikerig, werden we mee doodgegooid, ben het zo zat)
0
geplaatst: 12 maart 2025, 08:29 uur
Even een inhaalslag:
Styles: 8
Ronson: 6,5
Racoon: 4,5
Krezip: 3,5
Harry wint op alle fronten hier, tot op heden is dit nummer niet kapotgedraaid.
In een ver verleden had ik een huisgenoot die fan was van Krezip. Verder luisterde hij eigenlijk nooit muziek, volgens mij. Dat zegt genoeg.
Styles: 8
Ronson: 6,5
Racoon: 4,5
Krezip: 3,5
Harry wint op alle fronten hier, tot op heden is dit nummer niet kapotgedraaid.
In een ver verleden had ik een huisgenoot die fan was van Krezip. Verder luisterde hij eigenlijk nooit muziek, volgens mij. Dat zegt genoeg.
0
geplaatst: 12 maart 2025, 09:13 uur
25 jaar geleden was dit ook een hartstochtelijke 1 geweest, maar itt Blunt ben ik over deze nauwelijks milder geworden.
2,5
2,5
0
geplaatst: 12 maart 2025, 09:18 uur
Charmant maar heeft toch niet goed de tand des tijds doorstaan.
6,5
6,5
0
geplaatst: 12 maart 2025, 09:50 uur
Ik vond dit destijds best een mooie ballad, maar wat zou ik ervan vinden als ik het nu voor het eerst zou horen? Het zeikerig gehalte spat er idd ook hoorbaar vanaf. Toch wint nostalgisch sympathie het vooralsnog van mijn huidige smaak.
7
7
0
geplaatst: 12 maart 2025, 15:55 uur
De coupletten zijn wel OK, het refrein tergend zeikerig.
Wel een kleine klassieker uiteraard.
Milde stem
6,1
Wel een kleine klassieker uiteraard.
Milde stem
6,1
1
geplaatst: 12 maart 2025, 17:14 uur
Oei, vrij slechte ontvangst uit eigen land zie ik.
Misschien helpt het in mijn geval wel dat Krezip eerder een one hit wonder was in België. Het is uitgekomen in mijn laatste jaar op de middelbare school, het jaar waarin alles voor mezelf, mijn vrienden/klasgenoten voorgoed zou veranderen en wij afscheid van elkaar moesten nemen. Dit nummer is daar, voor ons allemaal, onlosmakelijk mee verbonden, the end of an era. Ze hebben verder geen hits gehad hier.
Misschien helpt het in mijn geval wel dat Krezip eerder een one hit wonder was in België. Het is uitgekomen in mijn laatste jaar op de middelbare school, het jaar waarin alles voor mezelf, mijn vrienden/klasgenoten voorgoed zou veranderen en wij afscheid van elkaar moesten nemen. Dit nummer is daar, voor ons allemaal, onlosmakelijk mee verbonden, the end of an era. Ze hebben verder geen hits gehad hier.
0
geplaatst: 12 maart 2025, 21:52 uur
Racoon 5
Krezip 5
Weet niet of ik ze even goed of even slecht moet vinden.
Krezip 5
Weet niet of ik ze even goed of even slecht moet vinden.
* denotes required fields.