Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2025, 09:12 uur
Dit zal hoog scoren, als je er van houdt. Liever echte speedmetal. Ik stond eens in een platenzaak toen een keurige klant aan de balie vroeg om een CD van Metallica met daarop alleen ballads. Pech voor hem.
5,4
5,4
1
geplaatst: 23 maart 2025, 10:20 uur
Vergeleken hierbij heeft Peter de Koning een meesterwerk afgeleverd.
1,0
1,0
0
geplaatst: 23 maart 2025, 10:52 uur
50tracks schreef:
Simon77 heeft ons de afgelopen periode verwend met The Big 4 of Thrashmetal Top 100 Meter.
Simon77 heeft ons de afgelopen periode verwend met The Big 4 of Thrashmetal Top 100 Meter.
Oh? Damn, niets van meegekregen en dus gemist.
Nothing Else Matters - 7.5
0
geplaatst: 23 maart 2025, 11:18 uur
Peter De Koning – Het Is Altijd Lente In De Ogen Van De Tandartsassistente : 6
Metallica With Michael Kamen Conducting The San Francisco Symphony Orchestra - Nothing Else Matters : 6
Metallica With Michael Kamen Conducting The San Francisco Symphony Orchestra - Nothing Else Matters : 6
0
geplaatst: 23 maart 2025, 11:53 uur
7,5
Deze versie zegt me niks. Ik heb wel weet van een liveversie van Nothing Else Matters uit 2013 die een hitje werd.
Deze versie zegt me niks. Ik heb wel weet van een liveversie van Nothing Else Matters uit 2013 die een hitje werd.
0
geplaatst: 23 maart 2025, 13:41 uur
Grinnik, vermakelijk verhaal over The Big 4 en een adequaat over thrash metal (liefhebbers van de eerste schreden van dit subgenre, check ook dit geweldig UFO-goes-speedmetal instrumentaaltje).
Wat betreft metal in de Top 40: al zullen puristen het er niet mee eens zijn, maar deze eeuw stond Rammstein ook nog diverse keren in de hitlijsten. Dat beukt toch een stuk harder dan Within Temptation en Ballatallica bij elkaar.
Het origineel vind ik prima, deze versie is ook okay, al zit Jaymz hier wel een beetje vocaal te schmieren.
En wat een jonge koppies nog...
Die dirigent van het orkest, Michael Kamen, is trouwens niet oud geworden: hij overleed vier jaar later aan een hartaanval op 55-jarige leeftijd.
8
Wat betreft metal in de Top 40: al zullen puristen het er niet mee eens zijn, maar deze eeuw stond Rammstein ook nog diverse keren in de hitlijsten. Dat beukt toch een stuk harder dan Within Temptation en Ballatallica bij elkaar.
Het origineel vind ik prima, deze versie is ook okay, al zit Jaymz hier wel een beetje vocaal te schmieren.
En wat een jonge koppies nog...
Die dirigent van het orkest, Michael Kamen, is trouwens niet oud geworden: hij overleed vier jaar later aan een hartaanval op 55-jarige leeftijd.
8
1
geplaatst: 23 maart 2025, 14:06 uur
Ik ben het wel eens met je verhaal over Rammstein EvilDrSmith maar ik schreef niet voor niets "...in de Top10 van de Top 40". En dat hebben onze duitse vrienden bij lange na niet gehaald.
0
geplaatst: 23 maart 2025, 20:30 uur
Zeker niet mijn favoriete Metallica nummer, maar slecht is het niet: 7,5
* denotes required fields.