MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:
Harry Chapin: 5.8
Ugly Kid Joe: 4.5

Child In Time 8.5

Harry Chapin: 6.75
Ugly Kid Joe: 7.5

Harry Chapin: 8,4
Ugly Kid Joe: 5,8

Harry: 6,5
Ugly: 5,5

Harry: 6
Ugly: 7,5

Harry Chapin: 8,5
Ugly Kid Joe: 6 (originele versie mooier)

Harry Chapin een 7
Ugly Kid Joe een 6.7

Harry Chapin: 5,5
Ugly Kid Joe: 2,5

Harry Chapin: 7,5
Ugly Kid Joe: 8,0

Harry Chapin: 7,25
Ugly Kid Joe: 8,0
Je kan 't niet helemaal geweldig vinden maar dat het zoveel afschuw oproept om tot een 2,5 te komen snap ik echt niet. Bij hun andere (mega) hit kan ik dan wel weer begrijpen dat dit enorme uiterste zal voortbrengen.

Onbegrijpelijk dat het verhalende Cats In The Cradle van Harry Chapin hier niets heeft gedaan.

Harry Chapin: 7,0
Ugly Kid Joe: 8,2

Deep Purple - Child in time 5,2 als dat gekrijs in de overtreffende trap gaat wekt dat alleen maar irritatie/lachspieren op bij mij, die versnelling in het nummer met het rockende stuk is echt nodig

Harry Chapin 6
Hier heeft Blof zeker naar geluisterd want ik hoor een zinnetje van Aan de kust erin

Ugly Kid Joe 6,3

Harry Chapin - (I'm The Morning DJ) W.O.L.D.: 7
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle: 6

Harry Chapin: 7
Ugly Kid Joe: 7 [Origineel: 8]

Harry Chapin: 7
Ugly Kid Joe: 6

Harry Chapin: 8
Ugly Kid Joe: 4

# 1940 Harry Chapin - (I'm The Morning DJ) W.O.L.D: 7,5
# 1941 Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle: 5

Harry Chapin - (I'm The Morning DJ) W.O.L.D. : 6

Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle : 6,5

Harry. 4
Joe. 7

Harry Chapin - (I'm The Morning DJ) W.O.L.D. : 7,5
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle : 7,5

Een 7- voor (I'm The Morning DJ) W.O.L.D. of preciezer een 6,82 voor Harry Chapin en een 6+ voor Ugly Kid Joe met Cats In The Cradle (6,15).

Let's Get It Started van The Black Eyed Peas is uitgebracht als single in 2004 en diende als een cleane, alternatieve versie van hun nummer Let's Get Retarded, dat een jaar eerder op hun derde studioalbum Elephunk stond. De titel en delen van de tekst werden aangepast om de song breder toegankelijk te maken zodat het gebruikt kon worden voor een reclame van de NBA. De Let's Get Retarded versie bevatte termen die als kwetsend konden worden ervaren, vooral voor mensen met een verstandelijke beperking. Let's Get It Started kwam als extra track op de re-release van het album Elephunk uit 2004.

Het nummer begint met Fergie die de woorden "Let's get it started in here" zingt, gebaseerd op het intro van Fallin' van Alicia Keys. Let's Get It Started bereikte in de USA de 21e plaats. De single kreeg veel airplay en werd een anthem voor feesten en sportevenementen. In de Top 40 werd het een van de 18 hits van de band. Daarnaast stond Will.i.am 11 keer solo en in allerlei samenwerkingen in de Top 40. Fergie lukte dat drie keer buiten The Black Eyed Peas om. Let's Get It Started stond uiteindelijk 16 weken genoteerd maar kwam niet verder dan de 11e plaats.

# 1942 The Black Eyed Paes - Let's Get It Started

En dat voor de maandagochtend als je eigenlijk wil blijven liggen.

6,2

3

De meeste BEP-singles uit deze tijd kan ik best goed hebben (jeugdsentiment en zo), dit moet zo'n beetje de enige uitzondering zijn want heb 'm nooit leuk gevonden.

Ik zou niet durven claimen dat ik de meeste BEP-singles prima kan hebben. Sommige wel, deze niet.

3,8

Harry Chapin - 7,5
Ugly Kid Joe - 7

Gast
geplaatst: vandaag om 04:43 uur

geplaatst: vandaag om 04:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.