Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
1
geplaatst: 31 augustus 2025, 13:42 uur
Kylie heeft geen betere, dit is met afstand, met lichtjaren verschil, haar enige musical real deserved fortune of fame. Fantastische clip, ook.
Nick heeft dan wel weer betere, maar niet heel veel en zeker niet op die laatste, vreselijk overschatte en lamlendige plaat.
Wat een kort verhaaltje 50tracks, juist bij dit lied had ik wel een lijvig verhaal mogen hopen.
9
Nick heeft dan wel weer betere, maar niet heel veel en zeker niet op die laatste, vreselijk overschatte en lamlendige plaat.
Wat een kort verhaaltje 50tracks, juist bij dit lied had ik wel een lijvig verhaal mogen hopen.

9
0
geplaatst: 31 augustus 2025, 14:19 uur
Kungs vs Cookin' - 6.5
Shouse - 7.0
Foo Fighters - 5.5
NC & KM - 7.0
Shouse - 7.0
Foo Fighters - 5.5
NC & KM - 7.0
1
geplaatst: 31 augustus 2025, 17:21 uur
EvilDrSmith
Wat een kort verhaaltje 50tracks
Zondagsdienst, bijkomen van een AOR weekje en wat tips en verzoekjes voorbereiden 
0
geplaatst: 31 augustus 2025, 17:47 uur
7.4
Weinig top 40 hits voor Nick, maar hij heeft natuurlijk ...............
juist ja!
Weinig top 40 hits voor Nick, maar hij heeft natuurlijk ...............
juist ja!
0
geplaatst: 31 augustus 2025, 19:02 uur
Niet bepaald een van de topnummers van mijn favoriete Cave-album. Het is altijd nog wel goed voor een 9.
0
geplaatst: 31 augustus 2025, 20:07 uur
Een van de fijnste duetten ooit: 9
Kylie heeft overigens idd geen betere, al komen nummers al Can't Get You out of My Head en Slow wel in de buurt. Nick kan uiteraard wel beter.
Foo Fighters - 5
Kylie heeft overigens idd geen betere, al komen nummers al Can't Get You out of My Head en Slow wel in de buurt. Nick kan uiteraard wel beter.
Foo Fighters - 5
0
geplaatst: 31 augustus 2025, 21:53 uur
Nick Cave And The Bad Seeds & Kylie Minogue – Where The Wild Roses Grow : 8,5
0
geplaatst: 1 september 2025, 06:07 uur
# 2264 Nick Cave And The Bad Seeds And Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow: 6,5
0
geplaatst: 1 september 2025, 06:19 uur
Kylie Minogue heeft geen betere? Het verschil met Can’t Get You Out of My Head is toch niet zo heel groot. Daar hadden we eerder een 7,44 voor over. Where The Wild Roses Grow krijgt een 7,60 van ons. Maar gelukkig heeft Nick Cave uiteraard wel ...
In 1986 bracht Little River Band het album No Reins uit. Op dat album stond Forever Blue, geschreven door Graeham Goble en Steve Foster. Het werd nauwelijks opgepakt door publiek of radio, ook niet in Australië. In die periode zat de band in een overgangsfase: sinds 1982 was John Farnham de leadzanger en No Reins zou het laatste album zijn waarop hij die rol vervulde.
Overal lees ik hetzelfde tekstje: tien jaar later, in de zomer van 1995, begon een aantal Nederlandse dj’s onder wie Rob Stenders het nummer veel te draaien. Nergens staat echter waarom ze het begonnen te draaien en wie dat belave Stenders dan waren, ik ben eigenlijk wel benieuwd
In ieder geval sloeg het melancholische karakter van de song dit keer wel aan en werd het alsnog een hit. Dit leidde ertoe dat Forever Blue de Top 40 haalde. Door dit succes werd het verzamelalbum, zoals te horen op dit typische jaren 90 spotje, Forever Blue: The Very Best Of Little River Band in Nederland uitgebracht.
Little River Band haalde in totaal vier keer de Top 40: met It’s A Long Way There (1976), Help Is on It's Way (1977), Home on Monday (1977) en dus bijna 20 jaar later voor de laatste keer met Forever Blue. Forever Blue stond in 1995 acht weken genoteerd in de Top 40 en bereikte de vijftiende plaats. Het nummer stond vanaf 1999 tot 2014 in de Radio 2 Top 2000.
# 2265 Little River Band - Forever Blue
In 1986 bracht Little River Band het album No Reins uit. Op dat album stond Forever Blue, geschreven door Graeham Goble en Steve Foster. Het werd nauwelijks opgepakt door publiek of radio, ook niet in Australië. In die periode zat de band in een overgangsfase: sinds 1982 was John Farnham de leadzanger en No Reins zou het laatste album zijn waarop hij die rol vervulde.
Overal lees ik hetzelfde tekstje: tien jaar later, in de zomer van 1995, begon een aantal Nederlandse dj’s onder wie Rob Stenders het nummer veel te draaien. Nergens staat echter waarom ze het begonnen te draaien en wie dat belave Stenders dan waren, ik ben eigenlijk wel benieuwd
In ieder geval sloeg het melancholische karakter van de song dit keer wel aan en werd het alsnog een hit. Dit leidde ertoe dat Forever Blue de Top 40 haalde. Door dit succes werd het verzamelalbum, zoals te horen op dit typische jaren 90 spotje, Forever Blue: The Very Best Of Little River Band in Nederland uitgebracht.
Little River Band haalde in totaal vier keer de Top 40: met It’s A Long Way There (1976), Help Is on It's Way (1977), Home on Monday (1977) en dus bijna 20 jaar later voor de laatste keer met Forever Blue. Forever Blue stond in 1995 acht weken genoteerd in de Top 40 en bereikte de vijftiende plaats. Het nummer stond vanaf 1999 tot 2014 in de Radio 2 Top 2000.
# 2265 Little River Band - Forever Blue
0
geplaatst: 1 september 2025, 10:08 uur
Zozo, populair liedje blijkbaar. Jarenlang niet meer gehoord maar ik blijf t vrij suf vinden.
5,2
5,2
* denotes required fields.