MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song top 128 aller tijden

zoeken in:
9 Jethro Tull Thick as a brick (p.1) - dEUS Hotel Lounge - The White Stripes Jimmy The Exploder - Jefferson Airplane White Rabbit

6-15-3-13 (dEUS)

10 David Bowie Heroes - Woody Guthrie Pastures of Plenty - The Verve History - Jacques Brel Madeleine

19-1-8-6 (The Verve)

tondeman
9 Jethro Tull Thick as a brick (p.1) - dEUS Hotel Lounge - The White Stripes Jimmy The Exploder - Jefferson Airplane White Rabbit

6-15-4-13 WS

10 David Bowie Heroes - Woody Guthrie Pastures of Plenty - The Verve History - Jacques Brel Madeleine

19-1-9-6 Verve

Ik ga eens heel Belgisch stemmen vandaag

6-16-4-13 (dEUS)

19-1-9-7 (Brel)

DutchViking

7-16-4-13 (Jethro Tull)

19-1-9-8 (Brel)

P.S. Morgen is mijn inzending (Def Leppard - Blood Runs Cold) aan de beurt, maar van dat nummer is geen clip of ander beeldmateriaal aanwezig; ik neem aan dat vrijwel niemand dat nummer kent. Daarom zou ik graag een ander nummer (en ook een favoriet van me) hiervoor in de plaats willen zetten: The Pogues - Fairytale of New York

Davez
dEUS doet het goed!

En terecht!

Davez schreef:
dEUS doet het goed!

Heb ik genomineerd

Benno

7-16-4-14 (Jefferson Airplane)

19-2-9-8 (Woody Guthrie)

Waarom, oh waarom zijn mijn twee favorieten in 1 KO gestopt.

7-16-4-15 (Jefferson Airplane)

19-2-9-9 (Jacques Brel)

7-16-3-15

20-2-9-9

Sheplays
@snappy: je hebt bij 9. niet gestemd maar een eraf gehaald!!

snappy slaapt ?

Dus:

7-16-4-15

20-2-9-9

Grovonion:

Twee nummers gaan door, als die dezelfde score hebben is er geen probleem.
Als de nummer 2 en 3 gelijk zouden staan dan gaat degene door die het eerst de eindstand heeft bereikt
(is tot nu toe gelukkig nog niet gebeurd).

Maar nu dus vooralsnog wel.
Maar nog een paar minuten; wie weet komt er nog een stem?

In dit geval zou de Verve dus doorgaan.

ebisch
7-17-4-15 (deus)

20-2-10-9 (verve)

Kijk !! Helemaal opgelost.

Ronde 9 : dEUS en Jefferson Airplane door.

Ronde 10 : David Bowie en the Verve door.

11 The Velvet Underground Sister Ray - The Doors L.A. Woman - The Chameleons On the beach - Def Leppard Blood runs cold

12 Bonnie Prince Billy I See A Darkness - Porcupine Tree Arriving Somewhere But Not Here - The Fading Collection Space - Rolling Stones Sister Morphine

Bij deze heb ik echt links nodig !! Ken er bij beiden 1 niet.

fredpit
hmm.. dit wordt een moeilijke

klopt fred; nogal gelijkwaardig allemaal. ( voor zover ik ze ken)

DutchViking
Bij 11 komt mijn bijdrage (Def Leppard - Blood Runs Cold) te vervallen, het nummer kent vrijwel niemand (zie enkele posts hierboven), dus heeft weinig zin om het te plaatsen. Er is immes geen beeld-/geluidsmateriaal voorhanden van dat nummer. Het wordt dus The Pogues - Fairytale of New York, zoals boven aangegeven

Heb je dit met grovonion opgenomen? Kan dit? Geen idee?

Maak het nog moeilijker

DutchViking
Oldfart schreef:
Heb je dit met grovonion opgenomen? Kan dit? Geen idee?

Weet niet of het kan, maar 99,9% kans dat een onbekend nummer waar geen link naar is, eruit wordt gestemd

DutchViking schreef:
(quote)

Weet niet of het kan, maar 99,9% kans dat een onbekend nummer waar geen link naar is, eruit wordt gestemd
Had je dit niet eerder kunnen bedenken?

Ik heb zelf ook een heel onbekend nummer ( relatief gezien dan) aangedragen; maar vind het toch belangrijk dat ie er bij staat. Is dat een reden om te wisselen?

Ik vind dat grovonion hier zijn licht over moet laten schijnen.

DutchViking
Het zijn beiden favorieten van me, dus in dat opzicht maakt het weinig uit

Oldfart schreef:
Ik vind dat grovonion hier zijn licht over moet laten schijnen.
En tot die tijd wachten met stemmen allemaal

Hoe zat dat ook al weer met dat tijdsverschil met China??

Edit: Kijk viking als je het toch niets uitmaakt??!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:45 uur

geplaatst: vandaag om 13:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.