Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2015, 22:59 uur
herman schreef:
Sowieso dEUS op hun hoogtepunt in 1996. Maar ook hier heb ik andere voorkeuren, had een ander liedje van dEUS in mijn top 10.
Sowieso dEUS op hun hoogtepunt in 1996. Maar ook hier heb ik andere voorkeuren, had een ander liedje van dEUS in mijn top 10.
Ik heb ook een ander en hoogtepunt, ik verwacht eigenlijk in ieder geval in dit topic veel van dEUS in 1999.
0
zaaf
geplaatst: 31 juli 2015, 23:00 uur
Ik had ook een andere (ook een andere dan Herman), maar ben ook hier prima tevreden mee. In 99 gaan ze bij mij weer zeer hoge ogen gooien met een van de mooiste nummers ever.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:03 uur
Rudi S schreef:
Ik heb ook een ander en hoogtepunt, ik verwacht eigenlijk in ieder geval in dit topic veel van dEUS in 1999.
(quote)
Dan staan ze bij mij niet meer zo hoog denk ik, hoewel ik Instant Street toen helemaal fantastisch vond.
Trouwens gelijk weer eens In A Bar, Under The Sea opgezet. Een van mijn 5*-albums uit 1996

0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:06 uur
De plaat is trouwens geproduceerd door Eric Drew Feldman uit Captain Beefheart's Magic Band.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:11 uur
DEUS moet ik nog ontdekken, ik kom er eerlijk voor uit. Maar dit is een zeer sterk liedje.
Had zeker kans gemaakt voor een top 10 notering voor mij.
Maar eens snel beet pakken. Hun beginperiode schijnt indrukwekkend te zijn.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:12 uur
herman schreef:
De plaat is trouwens geproduceerd door Eric Drew Feldman uit Captain Beefheart's Magic Band.
Wow ! Dan heb je wel wat binnengehaald zeg !
0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:14 uur
dEUS was dan ook steengoed destijds, iedereen wilde ze wel produceren. Voor mij toch wel een van beste bands aller tijden, zeker hun eerste vier albums.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:35 uur
0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:36 uur
bikkel2 schreef:
DEUS moet ik nog ontdekken, ik kom er eerlijk voor uit. Maar dit is een zeer sterk liedje.
Wordt n gevalletje Radiohead voor jou bikkel..ja eerste paar zijn super..daarna ook nog goed..maar zeker wcs..in a bar under the sea en ideal crash fenomenaal..
0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:45 uur
Voor mij met afstand de meest overschatte band van de jaren 90, zeker hier, maar dat geeft niet.
Verwacht nog wel een mooie top 5

0
geplaatst: 31 juli 2015, 23:55 uur
Aan veelzijdigheid geen gebrek in ieder geval.
Ben ook zeer benieuwd naar het vervolg.
Ben ook zeer benieuwd naar het vervolg.
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 00:24 uur
johan de witt schreef:
Voor mij met afstand de meest overschatte band van de jaren 90, zeker hier, maar dat geeft niet.
Kan t me wel ergens voorstellen..vond ik vooral in t begin..maar ben t later gaan waarderen..het kan soms n beetje nep of te arty klinken..maar ik vind t n charme hebben..mede ook omdat t van de zuiderburen is..en omdat we in de Benelux al zo weinig goeds hebben..had internationaal n wereldband kunnen zijn maar waren daar te weinig mainstream voor..vooral in de 90s.
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 00:32 uur
Niet alleen dEUS vergeten; zelfs mijn hele Top 10 vergeten in te sturen. 

0
geplaatst: 1 augustus 2015, 01:06 uur
Hmmm...Roses. Ben er nooit echt kapot van geweest. Ik had Little Arithmetics, veel beter. Dat B&S nummer had ik wel, prachtige compositie.
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 01:33 uur
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 07:53 uur
Voor GrafGantz 
http://www.sherv.net/cm/emo/sad/goodbye-tears-smiley-emoticon.jpg
5/6. 16 Horsepower - Black Soul Choir
http://rymimg.com/lk/f/l/b46702fd9530de2403f4b5d6553f7684/4523843.jpg
Punten : 37
Nom : 6
Nr. 1 van : Lukas
En toen was daar opeens 16 Horsepower een band die zo uit de bergen in Amerika geplukt werd en ons met de Bijblel in de hand een mix van gospel, bleugras en rock op zijn Nick Cave’s bracht.
Het debuutalbum Sackcloth 'n' ashes eindigde in 1996 bij Oor op nummer 4 in de jaarlijst.
David Eugene Edwards, zingt dit lied met zoveel passie dit gedreven door een fraaie staande bas , die eeuwige banjo en een trommelaar.
De band lijkt neergedaald uit de Appalachen en speelt alsof de spreekwoordelijke duivel ze op de hielen zit en zo komen de eerder genoemde Nick Cave of pak ‘m beet Joe Strummer eerder als referentie binnen dan een Gram Parsons

http://www.sherv.net/cm/emo/sad/goodbye-tears-smiley-emoticon.jpg
5/6. 16 Horsepower - Black Soul Choir
http://rymimg.com/lk/f/l/b46702fd9530de2403f4b5d6553f7684/4523843.jpg
Punten : 37
Nom : 6
Nr. 1 van : Lukas
En toen was daar opeens 16 Horsepower een band die zo uit de bergen in Amerika geplukt werd en ons met de Bijblel in de hand een mix van gospel, bleugras en rock op zijn Nick Cave’s bracht.
Het debuutalbum Sackcloth 'n' ashes eindigde in 1996 bij Oor op nummer 4 in de jaarlijst.
David Eugene Edwards, zingt dit lied met zoveel passie dit gedreven door een fraaie staande bas , die eeuwige banjo en een trommelaar.
De band lijkt neergedaald uit de Appalachen en speelt alsof de spreekwoordelijke duivel ze op de hielen zit en zo komen de eerder genoemde Nick Cave of pak ‘m beet Joe Strummer eerder als referentie binnen dan een Gram Parsons
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 08:21 uur
Zozo..deze band had ik totaal niet verwacht in dit topic..goed om te zien dat er veel fans van zijn..mooie keuze ook! Ben verheugd

0
geplaatst: 1 augustus 2015, 08:30 uur
Mijn nummer 4...... ook mijn nummer 1 is van Eugene en consorten, maar vrees dat die de lijst niet gehaald heeft net als de rest van mijn lijst.....
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 08:31 uur
thelion schreef:
Mijn nummer 4...... ook mijn nummer 1 is van Eugene en consorten, maar vrees dat die de lijst niet gehaald heeft net als de rest van mijn lijst.....
Bittersweet vergeten 
Die heeft het dan toch gehaald.

0
geplaatst: 1 augustus 2015, 08:32 uur
Niet vergeten gewoon niet goed genoeg voor mijn Top 10 en als mr. Ashcroft al in de mijn lijst had gestaan dan was het met The Drugs Don't Work geweest.
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 08:39 uur
thelion schreef:
als mr. Ashcroft al in de mijn lijst had gestaan dan was het met The Drugs Don't Work geweest.
als mr. Ashcroft al in de mijn lijst had gestaan dan was het met The Drugs Don't Work geweest.
Grapjas, Muziek >> Muziekgames >> Song Top 10 per jaar
0
Cured
geplaatst: 1 augustus 2015, 08:53 uur
Hey, 16 Horsepower
. Eindelijk wat anders dan die overvloed aan(Brit)Pop/Dance/Electronic. (ik volg de Top 10 samenstelling nog wel, vandaar).
. Eindelijk wat anders dan die overvloed aan(Brit)Pop/Dance/Electronic. (ik volg de Top 10 samenstelling nog wel, vandaar).
0
geplaatst: 1 augustus 2015, 09:07 uur
Aha die Bittersweet, nee maar heb ik wel in overweging gehad om er in te zetten, maar net niet gehaald helaas ten koste van jeugd sentimentele Dance.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.