Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 2 september 2015, 22:08 uur
daarom is de mooiste veel voorkomende naam in v'dam kwakman
0
geplaatst: 2 september 2015, 22:09 uur
bikkel2 schreef:
en Vrijdag begint het spektakel weer.
en Vrijdag begint het spektakel weer.
Wil dat zeggen dat vrijdag de ontknoping volgt?
Ik ben groen hier en diende afgelopen week mijn eerste lijstje in.
Ik zou vrijdag kunnen mee volgen
terwijl ik m'n eigen topic (toevallig Greatest Hits of... 1997!) presenteer.
0
geplaatst: 2 september 2015, 22:13 uur
Top dazz ! Lijstje morgenavond voor 23.00 uur opsturen naar Rudi.
Leuk dat je er bij bent.
Leuk dat je er bij bent.

0
geplaatst: 2 september 2015, 22:17 uur
bikkel2 schreef:
Leuk dat je er bij bent.
Leuk dat je er bij bent.
Hij staat al bij de qoutes van ingeleverde en verwerkte lijstjes.
0
geplaatst: 2 september 2015, 22:18 uur
Ja.......door de euforie te snel gelezen. 
Leuk.....weer iemand er bij. En dazzler is prima om er bij te hebben. Een kenner idd.

Leuk.....weer iemand er bij. En dazzler is prima om er bij te hebben. Een kenner idd.
0
geplaatst: 2 september 2015, 22:20 uur
0
geplaatst: 2 september 2015, 22:22 uur
0
zaaf
geplaatst: 2 september 2015, 22:40 uur
maar wat is er nu eigenlijk gebeurd met Jack Jersey, bikkel? papa was a poor man was toch een van de snoepjes die mijn lijst van 1974 net niet haalde.
0
geplaatst: 2 september 2015, 22:51 uur
Ik werkte in 1997 nog in de zwakzinnigenzorg, en kan mij nog goed herinneren dat een bewoner voor haar verjaardag 5x de cd van Jantje Smit kreeg, had ze aan iedereen gevraagd.
En telkens weer als ze een cd uitpakte, was ze weer dol gelukkig.
Nu begrijp ik de hoge verkoopcijfers dan ook een stuk beter, zo zal BZN ook wel aan hun platina albums zijn gekomen.
En telkens weer als ze een cd uitpakte, was ze weer dol gelukkig.
Nu begrijp ik de hoge verkoopcijfers dan ook een stuk beter, zo zal BZN ook wel aan hun platina albums zijn gekomen.
0
geplaatst: 2 september 2015, 22:55 uur
zaaf schreef:
maar wat is er nu eigenlijk gebeurd met Jack Jersey, bikkel? papa was a poor man was toch een van de snoepjes die mijn lijst van 1974 net niet haalde.
Ha, ha.....hij is later gaan produceren voor anderen. Hij kwam op in de tijd dat 50's rock 'n roll light ineens weer hot was rond 1974. Dat ging een beetje hand in hand met glam in die periode.
Mijn ouders hadden toen een lp van hem en hij kwam in toppop.
Maar Jack was snel weer uit beeld verdwenen en is toen op de achtergrond gaan werken.
0
zaaf
geplaatst: 2 september 2015, 23:00 uur
en hij haalde de eerste langspeelplaat van het simplisties verrrrrbond!
0
geplaatst: 2 september 2015, 23:05 uur
zaaf schreef:
Riep iemand mij?
0
geplaatst: 2 september 2015, 23:14 uur

Later een soort van herhaald met Djon en Djoop
Goeie avatar!
0
geplaatst: 2 september 2015, 23:25 uur
Nu hoor ik mijnheer Breur, van de Nederlandse Volkspartij Tegen Enge Buren!
0
zaaf
geplaatst: 2 september 2015, 23:32 uur
hahaha, het is een kleine stap van Jack Jersey naar enge kookluchtjes 

0
geplaatst: 2 september 2015, 23:42 uur
Of naar buren die enge platen draaien. Zo zijn we weer on-topic! 

0
geplaatst: 2 september 2015, 23:43 uur
Ook een kleine stap naar de allesvrezer. Die is uit de jaren '90 dus ook een beetje on-topic. En..maarrr...dus...toch?
0
geplaatst: 3 september 2015, 00:22 uur
Mooi stukje weer bikkel..blijft treurig van die overledenen..zitten paar behoorlijke favorieten bij..
0
geplaatst: 3 september 2015, 07:31 uur
Fout in 1997: 4. Hanson met Mmm bop
Toch wel de hit waarmee de kinderen ook een rockplaat in hun collectie kregen. Langharig tuig is van alle tijden blijkbaar. Hanson bestaat uit 3 broers: Isaac, Taylor en Zac. Toen de hit uitkwam waren ze tussen 12 en 17 jaar. De groep begon met a cappella rocknummers om pas later eigen materiaal op te nemen.
Mmmbop stond op hun album Middle of Nowhere. Het was zowel een commercieel succes en goed voor 3 Grammy nominaties, maar tegelijk ook het oogpunt van critici die dit net als wij een fout nummer zouden noemen. In Vlaanderen was het 4 weken een nr 1 hit. In Nederland stond het enkele weken op nr 2.
Na het succes van Middle of Nowhere (met verder oa Where's the love en I will come to you) had de groep bij ons nog bescheiden succes met een kerstalbum. Daarna werd het wat de Lage Landen betreft stil rond de band.
Toch wel de hit waarmee de kinderen ook een rockplaat in hun collectie kregen. Langharig tuig is van alle tijden blijkbaar. Hanson bestaat uit 3 broers: Isaac, Taylor en Zac. Toen de hit uitkwam waren ze tussen 12 en 17 jaar. De groep begon met a cappella rocknummers om pas later eigen materiaal op te nemen.
Mmmbop stond op hun album Middle of Nowhere. Het was zowel een commercieel succes en goed voor 3 Grammy nominaties, maar tegelijk ook het oogpunt van critici die dit net als wij een fout nummer zouden noemen. In Vlaanderen was het 4 weken een nr 1 hit. In Nederland stond het enkele weken op nr 2.
Na het succes van Middle of Nowhere (met verder oa Where's the love en I will come to you) had de groep bij ons nog bescheiden succes met een kerstalbum. Daarna werd het wat de Lage Landen betreft stil rond de band.
0
geplaatst: 3 september 2015, 08:20 uur
Film Pegasus schreef:
maar tegelijk ook het oogpunt van critici die dit net als wij een fout nummer zouden noemen.
maar tegelijk ook het oogpunt van critici die dit net als wij een fout nummer zouden noemen.
Kijk wat wordt hier in het topic toch ieder jaar mooi teruggekeken, als wij maar niet te groot worden

0
geplaatst: 3 september 2015, 10:28 uur
Na het invoeren van de lijstjes van nelis Lukas HugovdBos Rudi S is er toch een onverwachte koploper
.
Ik mis nog wel een aantal "vaste spelers" en herman zou ook nog een wijziging moeten doorvoeren.
Telamon west johannesA johan de witt thelion dynamo d luigifort chevy93 Gretz nog niet gezien en misschien is het nu wel een jaartje voor Cured?
.Ik mis nog wel een aantal "vaste spelers" en herman zou ook nog een wijziging moeten doorvoeren.
Telamon west johannesA johan de witt thelion dynamo d luigifort chevy93 Gretz nog niet gezien en misschien is het nu wel een jaartje voor Cured?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.