Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2015, 23:13 uur
..Keane en Franz Ferdinand zullen de top 10 ws ook wel halen..maar das n beetje saai..
0
geplaatst: 6 november 2015, 01:16 uur
Ik vrees een saaie top-10, al verwacht ik ook een knaller van een technoplaat. Ook benieuwd wat Sia kan doen, volgens mij erg geliefd nummer bij een aantal users hier (waaronder mezelf).
0
Telamon
geplaatst: 6 november 2015, 06:58 uur
Teunnis schreef:
Ik vrees een saaie top-10, al verwacht ik ook een knaller van een technoplaat. Ook benieuwd wat Sia kan doen, volgens mij erg geliefd nummer bij een aantal users hier (waaronder mezelf).
Het coke liedje zal over een paar jaar wel kans maken, denk ik.
0
geplaatst: 6 november 2015, 07:02 uur
Met johan de witt laxus11 Teunnis Gretz Dwejkk_ nelis] hebben wij een prachtig aantal van 29 deelnemers.
Alle spelers die de laatste tijd meespeelde hebben een lijstje ingeleverd
Cured slaat weer even over.
Na fraaie bijdrages van Film Pegasus en bikkel2 verwacht ik rond 09.00 uur de nummer 10.
Alle spelers die de laatste tijd meespeelde hebben een lijstje ingeleverd

Cured slaat weer even over.
Na fraaie bijdrages van Film Pegasus en bikkel2 verwacht ik rond 09.00 uur de nummer 10.
0
geplaatst: 6 november 2015, 07:51 uur
luigifort schreef:
..Keane en Franz Ferdinand zullen de top 10 ws ook wel halen..maar das n beetje saai..
..Keane en Franz Ferdinand zullen de top 10 ws ook wel halen..maar das n beetje saai.. En nou noem je Keane en Franz Ferdinand weer in één saaie zin.

Als FF iets niet is, dan is het saai en als het ergens niet op lijkt dan is het op Keane.
0
geplaatst: 6 november 2015, 08:52 uur
Keb wel n zwak voor Keane maar niet echt top 10 materiaal nu..FF was leuk destijds met die hits..is grappig..goeie catchy liedjes maar weinig diepgang..nu weten we iig dat jij FF hebt 

0
geplaatst: 6 november 2015, 08:54 uur
luigifort schreef:
..Keane en Franz Ferdinand zullen de top 10 ws ook wel halen..maar das n beetje saai.. De foute top 10 is helaas al afgelopen.

0
geplaatst: 6 november 2015, 08:58 uur
Ik verwacht ook een vrij voorspelbare top-10 dit keer.
3 keer AF, Take Me Out, Interpol, Keane, dan zitten we al op 7.
3 keer AF, Take Me Out, Interpol, Keane, dan zitten we al op 7.
0
geplaatst: 6 november 2015, 09:11 uur
10. Kanye West – Jesus Walks
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4e/Kanye_West_-_Jesus_Walks_-_CD_single_cover.jpg
Punten : 27
Nom. : Film Pegasus ArthurDZ Johnny Marr Teunnis Lukas zaaf
Nr. 1 van: niemand
Kanye West werd toch wel direct bij zijn debuut een ster, Jesus Walks is ook wel het pareltje van The College Dropout.
Prachtig dat marsritme en die stemmen in dat intro, Kanye is misschien niet de allerbeste rapper maar hier is hij toch lekker bezig, dit mid tempo ligt hem heel goed.
Prachtige achtergrondzang en die mooie marcherende "Walk With Me" sample maken van dit lied een terechte top 10 notering voor 2004.
Mooie video,een van de 3 die bij dit nummer zijn gemaakt.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4e/Kanye_West_-_Jesus_Walks_-_CD_single_cover.jpg
Punten : 27
Nom. : Film Pegasus ArthurDZ Johnny Marr Teunnis Lukas zaaf
Kanye West werd toch wel direct bij zijn debuut een ster, Jesus Walks is ook wel het pareltje van The College Dropout.
Prachtig dat marsritme en die stemmen in dat intro, Kanye is misschien niet de allerbeste rapper maar hier is hij toch lekker bezig, dit mid tempo ligt hem heel goed.
Prachtige achtergrondzang en die mooie marcherende "Walk With Me" sample maken van dit lied een terechte top 10 notering voor 2004.
Mooie video,een van de 3 die bij dit nummer zijn gemaakt.
0
geplaatst: 6 november 2015, 09:33 uur
Prima start! Ik heb wat andere hip-hopperts in mijn lijst maar deze is ook prima.
0
geplaatst: 6 november 2015, 09:36 uur
Mooie start. Met alle respect voor het genre, maar het moet ook geen top 10 blanke gitaristen worden. 

0
geplaatst: 6 november 2015, 09:42 uur
9. Kasabian - L.S.F. (Lost Souls Forever)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c1/L.S.F._(Lost_Souls_Forever)_(Kasabian_song)_coverart.jpg
Punten : 28
Nom. : west thelion DjFrankie Rudi S
Een puntje voor een typisch “mag toch niet in dit jaarlijstje ontbreken liedje”.
Weer eentje van een debuutalbum en die eeuwige verwijzing naar The Stone Roses is denk ik prima geplaatst (ook dat debuut deed het hier overigens prima).
L.S.F. (Lost Souls Forever) zou eigenlijk Good Souls Forever( G.S.F) moeten heten maar door een foutje van de platenmij werd de L een G en de titel dus aangepast.
The troops are on fire!
Wij krijgen het hier allemaal, een lekkere rocksong, goede beat , synths en meezing refrein.
Hit roep ik dan en inderdaad ideaal FIFA liedje.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c1/L.S.F._(Lost_Souls_Forever)_(Kasabian_song)_coverart.jpg
Punten : 28
Nom. : west thelion DjFrankie Rudi S
Een puntje voor een typisch “mag toch niet in dit jaarlijstje ontbreken liedje”.
Weer eentje van een debuutalbum en die eeuwige verwijzing naar The Stone Roses is denk ik prima geplaatst (ook dat debuut deed het hier overigens prima).
L.S.F. (Lost Souls Forever) zou eigenlijk Good Souls Forever( G.S.F) moeten heten maar door een foutje van de platenmij werd de L een G en de titel dus aangepast.
The troops are on fire!
Wij krijgen het hier allemaal, een lekkere rocksong, goede beat , synths en meezing refrein.
Hit roep ik dan en inderdaad ideaal FIFA liedje.
0
geplaatst: 6 november 2015, 09:51 uur
Kasabian, mijn nummer 15. Dus geen punten maar wel leuk dat ze er in staan.
0
geplaatst: 6 november 2015, 10:00 uur
Dat is een aangename verrassing: Kasabian, mijn nummer 3. Dacht dat ze het hier net niet zouden halen. Het is trouwens ook een echt geweldige live band.
0
geplaatst: 6 november 2015, 11:18 uur
Dat dacht ik dan weer van Kanye. Erg leuk dat Jesus Walks het gehaald heeft 
Deze van Kasabian is misshien wel hun leukste, dus ook niet vekeerd. Al gaat dit wel de inleiding worden van veel blanke rock (meerdere AF, Keane, FF, Interpol, KC. Hopen op die roze lucht als dissonant.

Deze van Kasabian is misshien wel hun leukste, dus ook niet vekeerd. Al gaat dit wel de inleiding worden van veel blanke rock (meerdere AF, Keane, FF, Interpol, KC. Hopen op die roze lucht als dissonant.
0
geplaatst: 6 november 2015, 11:21 uur
8. The Walkmen - The Rat
https://i.ytimg.com/vi/0pWZiR6TXXk/hqdefault.jpg
Punten : 31
Nom. : yeahyeahyeah LukasTelamon GrafGantz Renoir Rudi S
Ja, kijk hier wordt ik blij van (mijn nummer 2) als fan van The VU, want dat klinkt zeker in dit nummer door.
Man oh man zoals die drummer dat nummer inknalt en doorgaat.
Zanger Hamilton Leithauser schreeuwt het uit "Can't you hear me, I'm bleeding on the wall!"
Zes deelnemers hier hebben het in ieder geval gehoord.
Even wordt het gas teruggenomen tijdens het sterke (“When I used to go out, I would know everyone that I saw / now I go out alone if I go out at all,”) om daarna met een hoge intensiteit naar het einde te knallen, diepe buiging dan maar.
https://i.ytimg.com/vi/0pWZiR6TXXk/hqdefault.jpg
Punten : 31
Nom. : yeahyeahyeah LukasTelamon GrafGantz Renoir Rudi S
Ja, kijk hier wordt ik blij van (mijn nummer 2) als fan van The VU, want dat klinkt zeker in dit nummer door.
Man oh man zoals die drummer dat nummer inknalt en doorgaat.
Zanger Hamilton Leithauser schreeuwt het uit "Can't you hear me, I'm bleeding on the wall!"
Zes deelnemers hier hebben het in ieder geval gehoord.
Even wordt het gas teruggenomen tijdens het sterke (“When I used to go out, I would know everyone that I saw / now I go out alone if I go out at all,”) om daarna met een hoge intensiteit naar het einde te knallen, diepe buiging dan maar.
0
geplaatst: 6 november 2015, 11:23 uur
Het stomme is, dat ik sinds ik the Walkmen als voorprogramma zag van..... (hoe toepasselijk) the Arcade Fire voor Castle Edinburgh (mooi daar!) ik hun muziek minder ben gaan waarderen. Het was echt een slappe show.
0
geplaatst: 6 november 2015, 11:24 uur
Super, die had ik echt niet verwacht! Wel op gehoopt natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.