Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2015, 11:26 uur
Mooi nummer, ja, wel net buiten mijn top-10.
Verrassende lijst tot nu toe!
Verrassende lijst tot nu toe!
0
geplaatst: 6 november 2015, 12:27 uur
7. Interpol - Evil
https://artwork-cdn.7static.com/static/img/sleeveart/00/012/049/0001204911_350.jpg
Punten : 34
Nom. : Simon77 ArthurDZ hoi123 Gretz DjFrankie Arno west
Nr. 1 van: Simon77
Kijk daar is de eerste keer 10 punten en ook nog 7 nominaties, dit jaar moest er flink gescoord worden om in de prijzen te vallen.
Hoe volg je zo’n succesvol debuut op, nou met prima songs maken zoals deze Evil.
Rosemary West (familie???) die veroordeeld is voor 10 moorden zou de hoofdrol in dit lied spelen, Evil indeed.
Heerlijke bas ook in dit nummer en de tragiek druipt er vanaf , het tempo wisselt regelmatig in dit lied en dat zorgt voor een fraaie spanning.
Mag in geen enkele seriemoordenaar liedjes top ontbreken.
https://artwork-cdn.7static.com/static/img/sleeveart/00/012/049/0001204911_350.jpg
Punten : 34
Nom. : Simon77 ArthurDZ hoi123 Gretz DjFrankie Arno west
Nr. 1 van: Simon77
Kijk daar is de eerste keer 10 punten en ook nog 7 nominaties, dit jaar moest er flink gescoord worden om in de prijzen te vallen.
Hoe volg je zo’n succesvol debuut op, nou met prima songs maken zoals deze Evil.
Rosemary West (familie???) die veroordeeld is voor 10 moorden zou de hoofdrol in dit lied spelen, Evil indeed.
Heerlijke bas ook in dit nummer en de tragiek druipt er vanaf , het tempo wisselt regelmatig in dit lied en dat zorgt voor een fraaie spanning.
0
geplaatst: 6 november 2015, 12:28 uur
Nummers van het debuut scoorden bij mij hoger, maar Evil haalde net mijn top 10 in een sterk jaar als 2004 (voor mij dan).
0
geplaatst: 6 november 2015, 12:34 uur
Beste nummer van Antics, maar bleef bij mij net buiten de top 10 steken (#12).
0
geplaatst: 6 november 2015, 12:58 uur
The Rat viel bij mij net buiten de top 10. Belooft weer een geweldige lijst te worden.
0
geplaatst: 6 november 2015, 13:00 uur
Ik heb zo het gevoel dat jij elke lijst hier vanaf nu geweldig gaat vinden 

0
zaaf
geplaatst: 6 november 2015, 13:09 uur
Rudi S schreef:
Gaan we die hierna doen? Volgend jaar is er ook weer zo'n mooie van...Mag in geen enkele seriemoordenaar liedjes top ontbreken.
0
geplaatst: 6 november 2015, 13:18 uur
Nou ja, er zal nog wel eens een kleine misser bij zitten, maar het scheelt wel een hoop dat de door mij wat minder gewaardeerde grote namen (Pearl Jam, U2, Coldplay) nu definitief niet meer in artistieke hoogtijdagen zitten. Al vrees ik nog wel een klein beetje dat we in 2007, 2009 en 2012 weer een invasie een Bruce Springsteen-nummers krijgen.

0
geplaatst: 6 november 2015, 15:45 uur
Ik mag Interpol wel, al zullen ze nooit de originaliteitsprijs winnen wat mij betreft.
Maar wat ze doen op de eerste 2 albums is sterk.
Prima band.
Maar wat ze doen op de eerste 2 albums is sterk.
Prima band.
0
Telamon
geplaatst: 6 november 2015, 16:44 uur
Ben benieuwd of er nog iemand heeft gestemd op deze mafkezen. Ik vond iig hun muziek af en toe zeer vermakelijk.
https://weirdestband.files.wordpress.com/2012/02/polyphonic-spree3.jpg
https://weirdestband.files.wordpress.com/2012/02/polyphonic-spree3.jpg
0
geplaatst: 6 november 2015, 16:52 uur
Ja, dat heb je vanzelf bij Reverent Milton Brunson & the Thompson Community Singers.
0
geplaatst: 6 november 2015, 17:00 uur
The Polyphonic Spree. In 2003 live gezien op Pukkelpop, was fantastisch 

0
geplaatst: 6 november 2015, 17:15 uur
Wow, kasabian had ik niet verwacht, leuk!
The walkmen ken ik niet en Evil & Jesus Walks zijn geniaal doei.
The walkmen ken ik niet en Evil & Jesus Walks zijn geniaal doei.
0
geplaatst: 6 november 2015, 18:57 uur
6. Morrissey – Irish Blood, English Heart
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e0/MorrisseyIBEH.jpg/220px-MorrisseyIBEH.jpg
Punten : 38
Nom. : Telamon johan de witt zaaf Johnny Marr Rudi S
Nr. 1 van: Telamon
En toen was er opeens You Are the Quarry, een geweldige verrassing en vooral een geweldig album.
Dit vurig lied is natuurlijk een van de parels van dat album.
Het lied is geschreven door gitarist Alain Whyte en die vormde samen met Boz Boorer weer zoals zo vaak het super gitaristen duo.
Dit nummer was al een hit voordat het een hit kon worden, fel bijtend in de muziek maar zeker ook in de teksten.
Irish blood, English heart, this I'm made of
There is no one on earth I'm afraid of
And no regime can buy or sell me
I've been dreaming of a time when
To be English is not to be baneful
To be standing by the flag not feeling shameful
Racist or partial
Ja onze Steven was in 2004 helemaal terug.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e0/MorrisseyIBEH.jpg/220px-MorrisseyIBEH.jpg
Punten : 38
Nom. : Telamon johan de witt zaaf Johnny Marr Rudi S
Nr. 1 van: Telamon
En toen was er opeens You Are the Quarry, een geweldige verrassing en vooral een geweldig album.
Dit vurig lied is natuurlijk een van de parels van dat album.
Het lied is geschreven door gitarist Alain Whyte en die vormde samen met Boz Boorer weer zoals zo vaak het super gitaristen duo.
Dit nummer was al een hit voordat het een hit kon worden, fel bijtend in de muziek maar zeker ook in de teksten.
Irish blood, English heart, this I'm made of
There is no one on earth I'm afraid of
And no regime can buy or sell me
I've been dreaming of a time when
To be English is not to be baneful
To be standing by the flag not feeling shameful
Racist or partial
Ja onze Steven was in 2004 helemaal terug.
0
geplaatst: 6 november 2015, 19:06 uur
Schitterend nummer! Mijn op één na favoriet van het album, dus ik heb een andere (die over Hector).
0
geplaatst: 6 november 2015, 19:25 uur
Waanzinnig rocknummer, helaas heeft hij dit niet gespeeld toen ik hem ongeveer een maand geleden live zag. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.