MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
En toen waren er nog maar 2 (moet eigenlijk zijn).

Broem toch niet met lege handen !! of toch wel ???

Ben niet zo heel kapot van het album Brothers In Arms, maar dit is een mooie song. Kippevel momentje; als de hammond invalt ergens naar het einde toe.

Waterboys en Killing Joke maken het compleet denk ik.

Wellicht erg naïef maar deze zag ik echt niet aankomen.

Na 7 mooie nummers gaat het dan toch mis met deze top 10

Nee joh uiteraard het beste nummer uit deze top 10 tot nu toe

johan de witt schreef:
Na 7 mooie nummers gaat het dan toch mis met deze top 10

Ik heb 'm ook niet als top 10 er, maar wat is er nu zo mis met dit nummer ?

Wat mij betreft niets, had hem alleen niet in de top 10 of zelfs top 20 verwacht.

Het was ook niet mijn 1e gedachte maar dat maakt het ook wel weer verrassend.

Dit was juist de eerste waarvan ik op zeker wist dat die lijst zou gaan halen, samen met Don't Bang the Drum.

laxus11 schreef:
Nee joh uiteraard het beste nummer uit deze top 10 tot nu toe

Nee joh komt pas in 2013 hoor.

Eefje

Killing Joke en Marillion verwacht ik nog.

Dire Straits had ik ook niet verwacht eigenlijk. Zag eerder deze week wel de Guus Meeuwis-cover, die vond ik eigenlijk minder erg dan het origineel.

Dan zal Kayleigh er ook wel in staan. Hopelijk Killing Joke op 1, anders is het wel heel erg het verhaal van de nachtkaars.

herman schreef:
Dire Straits had ik ook niet verwacht eigenlijk. Zag eerder deze week wel de Guus Meeuwis-cover, die vond ik eigenlijk minder erg dan het origineel.

Welk nummer is dat?

Cured
Ik had Brothers niet, maar toch wel een prachtig nummer over Bloodbrothers in War en het passende gitaarspel van Knopfler.

Van The Cult had ik een andere.

Guus Meeuwis.........wat moet die vervelende bemoeial nu weer ???

Je gaat Mark Knopfler toch niet vergelijken met Guus Meeuwis?

Gretz schreef:
(quote)

Welk nummer is dat?

Brothers in Arms met een stukje Geef Mij Je Angst erdoor.

Brothers in Arms is voor mij wel een beetje jeugdsentiment, heb dat nummer erg veel gehoord en zelf gezongen in een koor vroeger (rond mijn 12e/13e een paar jaar in een koor gezeten).

Maar goed, op naar de volgende gifbeker. En daarna hopelijk nog een dodelijk grapje.

Trauma opgelopen herman ??

Ja, dat koor was ik op een gegeven moment wel zat
Maar heb daardoor een paar liedjes wel heel goed leren kennen en sommige daarvan vind ik nog steeds goed (Moonlight Shadow) en andere weer wat minder.

johannesA
Ik wilde heel graag, dat ik mooi kon zingen in een koor. Probleem is, dat ik zo vals zing als een kraai. Dat vind ik oprecht jammer

herman schreef:
(quote)

Brothers in Arms met een stukje Geef Mij Je Angst erdoor.

Ah, een gelegenheidscover. Je kunt veel van Guus Meeuwis vinden maar deze versie is inderdaad beter dan die van Dire Straits.

johannesA schreef:
Ik wilde heel graag, dat ik mooi kon zingen in een koor. Probleem is, dat ik zo vals zing als een kraai. Dat vind ik oprecht jammer

Zie hier de oplossing

Opening Sonsbeek Theater Avenue 2010 Fins schreeuwkoor - YouTube

Haha, die Dire Straits-haat/onverschilligheid gaat echt ver bij sommigen hier

Wat mij betreft niet terecht, schitterend nummer! Schitterend album ook, ik had Why Worry in de mijne!

johannesA schreef:
Probleem is, dat ik zo vals zing als een kraai.

Ach, hier in dit topic weten wij dat meestal wel te waarderen

Tsja het is natuurlijk hip om DS te haten hier maar goed dan ben ik wel gewend op deze site

Ik kom Tears for Fears eigenlijk nergens tegen in de voorbeschouwingen, zeg het maar jongens het geluid te groots?

vigil schreef:
Ik kom Tears for Fears eigenlijk nergens tegen in de voorbeschouwingen, zeg het maar jongens het geluid te groots?

GrafGantz schreef:
Killing Joke, Smiths, Waterboys, Kate Bush en (verrassing!) Tears for Fears. Niet specifiek in deze volgorde.

Top 2 notering verwacht ik nu overigens niet meer.

laxus11 schreef:
Tsja het is natuurlijk hip om DS te haten hier maar goed dan ben ik wel gewend op deze site

Het haten van DS is zelfs al niet hip meer, kan je nagaan

GrafGantz, het is duidelijk u heeft er kijk op.

Overigens sta ik nog steeds op nul in de top 10 deze editie...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:34 uur

geplaatst: vandaag om 03:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.