MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Cannonball had ik op nr 4 staan. En de 2 andere nummers zijn ook wel leuk. En het zal wel weer niets zijn, maar hopelijk komt er toch nog een hiphop nummer langs in deze top 10.

GrafGantz schreef:
Ik voel me met het jaar dommer worden in dit topic. Wie of wat is DD nu weer?

/edit: gevonden in de stemmenlijst van luigifort. Blijft voor mij toch echt een jaren '80 band, al was dit een verdienstelijke comeback.

Ik moest DD ook even opzoeken in de spreadsheet, lijkt mij wel een kanshebber

Breeders stond bij mij op 39. En ook nog 2 Pumpkins platen bij mij in het rechterrijtje, maar geen Today.

Blijft toch lastig zo'n lijstje maken en dan vooral een afweging maken tussen goed jeugdsentiment (Pumpkins, Breeders), fout jeugdsentiment (L.A. Style, Leila K) en huidige favorieten. Maar ik heb denk ik de goede mix gevonden voor mezelf.

Tot nu toe is elk nummer raak hier, hoewel de echte toppers voor mij nog moeten komen.

zaaf schreef:
Ik heb DD wel hoor, aftands of niet

Mazzy is mooi!

GrafGantz schreef:
Blijft voor mij toch echt een jaren '80 band, al was dit een verdienstelijke comeback.

Nou ja comeback, zo lang zat er nou ook weer niet tussen Violator en SoFaD... Maar typisch jaren 80 band

Hij heeft het over DD he, niet DM

Rudi S schreef:
Ik geloof overigens niet dat iemand de top 3 gaat raden dit jaar

1. Disarm
2. Heart-Shaped Box
3. Human Behaviour

Gokje dan maar.

vigil schreef:
(quote)

Nou ja comeback, zo lang zat er nou ook weer niet tussen Violator en SoFaD... Maar typisch jaren 80 band

Volgens mij bedoelt ie DD niet DM

ow ja uiteraard, misschien ook wel logisch dat Micha bij dubbel D eerst ergens anders aan denkt dan aan Duran Duran

zaaf
Donald Duck?

in jouw geval is dat wellicht een betere optie

herman schreef:
Tot nu toe is elk nummer raak hier, hoewel de echte toppers voor mij nog moeten komen.

Idem. Stonden alle drie tussen plek 24 en 28 bij mij.

Dirty Dancing?

Dikke Dennis

Doris Day!

DjFrankie (moderator)
Dolly Dots

zaaf
Dikkertje Dap of Dikkie Dik

Een gekke gok dan maar (waarbij de wens een klein beetje de vader van de gedachte is):

1. When the Sun Hits
2. Disarm
3. Razzmatazz

So Young / Animal Nitrate geef ik ook nog een goede kans. En dan de platen die absoluut niet bij mij opkomen maar wellicht bij anderen wel erg goed scoren (Nirvana, Pearl Jam, R.E.M. (of hebben die niks uitgebracht in '93?)).

R.E.M niks naar mijn weten...

vigil schreef:
ow ja uiteraard, misschien ook wel logisch dat Micha bij dubbel D eerst ergens anders aan denkt dan aan Duran Duran

Haha heb m nu pas door

herman schreef:
Hij heeft het over DD he, niet DM

(quote)

1. Disarm
2. Heart-Shaped Box
3. Human Behaviour

Gokje dan maar.

Hé Herman, heb jij ook Heart-Shaped Box?

Mijn gokje:

1. Phylyps - Phylyps Trak
2. Maurizio - Domina
3. Quadrant - Hyperprism

Edgar18 schreef:

1. When the Sun Hits
2. Disarm
3. Razzmatazz

Ik vrees dat Slowdive het probleem heeft dat er niet echt één duidelijke klassieker op Souvlaki staat en dat de punten dus verspreid worden over When The Sun Hits, Alison, Machine Gun en Souvlaki Space Station. Maar het zou een mooie verrassing zijn als ze de top 3 halen.

Dwejkk_ schreef:
(quote)

When The Sun Hits, Alison, Machine Gun en Souvlaki Space Station. M.

Allemaal mooi, maar dat schietding

GrafGantz schreef:
Mijn gokje:

1. Phylyps - Phylyps Trak
2. Maurizio - Domina
3. Quadrant - Hyperprism

mijn account is gehackt

Was het maar zo'n feest

(dat ik de top 3 goed voorspeld heb dus, niet dat je account gehackt is)

GrafGantz schreef:

( niet dat je account gehackt is)

GrafGantz schreef:
Wellicht zit ik er faliekant naast maar U2 verwacht ik eigenlijk niet meer. Te veel versnippering in de stemming denk ik, een nummer als One was dan wel een grote hit maar iets zegt me dat veel mensen hier dit nummer niet zo goed kunnen smaken.

Ik gok op Nirvana, Pearl Jam en Massive Attack.

Die was anders helemaal goed.

Ja, maar die was ook erg makkelijk.

Zo ! Ik heb alweer wat gemist. Verrassende noteringen in ieder geval. ( Breeders top !!! )
Over U2 gesproken- 1 song op Zooropa zou toch opgevallen moeten zijn. Voor mij wel in ieder geval.

Mij benieuwen hoe de Counting Crows het gaat doen. Zeer fraai debuutalbum.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:08 uur

geplaatst: vandaag om 17:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.