Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2015, 12:18 uur
Cannonball had ik op nr 4 staan. En de 2 andere nummers zijn ook wel leuk. En het zal wel weer niets zijn, maar hopelijk komt er toch nog een hiphop nummer langs in deze top 10.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 12:20 uur
GrafGantz schreef:
Ik voel me met het jaar dommer worden in dit topic. Wie of wat is DD nu weer?
/edit: gevonden in de stemmenlijst van luigifort. Blijft voor mij toch echt een jaren '80 band, al was dit een verdienstelijke comeback.
Ik voel me met het jaar dommer worden in dit topic. Wie of wat is DD nu weer?

/edit: gevonden in de stemmenlijst van luigifort. Blijft voor mij toch echt een jaren '80 band, al was dit een verdienstelijke comeback.
Ik moest DD ook even opzoeken in de spreadsheet, lijkt mij wel een kanshebber

0
geplaatst: 10 juli 2015, 12:25 uur
Breeders stond bij mij op 39.
En ook nog 2 Pumpkins platen bij mij in het rechterrijtje, maar geen Today.
Blijft toch lastig zo'n lijstje maken en dan vooral een afweging maken tussen goed jeugdsentiment (Pumpkins, Breeders), fout jeugdsentiment (L.A. Style, Leila K) en huidige favorieten. Maar ik heb denk ik de goede mix gevonden voor mezelf.
Tot nu toe is elk nummer raak hier, hoewel de echte toppers voor mij nog moeten komen.
En ook nog 2 Pumpkins platen bij mij in het rechterrijtje, maar geen Today.Blijft toch lastig zo'n lijstje maken en dan vooral een afweging maken tussen goed jeugdsentiment (Pumpkins, Breeders), fout jeugdsentiment (L.A. Style, Leila K) en huidige favorieten. Maar ik heb denk ik de goede mix gevonden voor mezelf.

Tot nu toe is elk nummer raak hier, hoewel de echte toppers voor mij nog moeten komen.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 12:28 uur
0
GrafGantz schreef:
Blijft voor mij toch echt een jaren '80 band, al was dit een verdienstelijke comeback.
Blijft voor mij toch echt een jaren '80 band, al was dit een verdienstelijke comeback.
Nou ja comeback, zo lang zat er nou ook weer niet tussen Violator en SoFaD... Maar typisch jaren 80 band

0
Hij heeft het over DD he, niet DM 
1. Disarm
2. Heart-Shaped Box
3. Human Behaviour
Gokje dan maar.

1. Disarm
2. Heart-Shaped Box
3. Human Behaviour
Gokje dan maar.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 12:30 uur
vigil schreef:
Nou ja comeback, zo lang zat er nou ook weer niet tussen Violator en SoFaD... Maar typisch jaren 80 band
(quote)
Volgens mij bedoelt ie DD niet DM

0
geplaatst: 10 juli 2015, 12:31 uur
ow ja uiteraard, misschien ook wel logisch dat Micha bij dubbel D eerst ergens anders aan denkt dan aan Duran Duran 

0
geplaatst: 10 juli 2015, 12:46 uur
herman schreef:
Idem. Stonden alle drie tussen plek 24 en 28 bij mij.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 13:30 uur
Een gekke gok dan maar (waarbij de wens een klein beetje de vader van de gedachte is):
1. When the Sun Hits
2. Disarm
3. Razzmatazz
So Young / Animal Nitrate geef ik ook nog een goede kans. En dan de platen die absoluut niet bij mij opkomen maar wellicht bij anderen wel erg goed scoren (Nirvana, Pearl Jam, R.E.M. (of hebben die niks uitgebracht in '93?)).
1. When the Sun Hits
2. Disarm
3. Razzmatazz
So Young / Animal Nitrate geef ik ook nog een goede kans. En dan de platen die absoluut niet bij mij opkomen maar wellicht bij anderen wel erg goed scoren (Nirvana, Pearl Jam, R.E.M. (of hebben die niks uitgebracht in '93?)).
0
geplaatst: 10 juli 2015, 13:36 uur
vigil schreef:
ow ja uiteraard, misschien ook wel logisch dat Micha bij dubbel D eerst ergens anders aan denkt dan aan Duran Duran

0
geplaatst: 10 juli 2015, 14:11 uur
herman schreef:
1. Disarm
2. Heart-Shaped Box
3. Human Behaviour
Gokje dan maar.

(quote)
1. Disarm
2. Heart-Shaped Box
3. Human Behaviour
Gokje dan maar.
Hé Herman, heb jij ook Heart-Shaped Box?
0
geplaatst: 10 juli 2015, 14:24 uur
Mijn gokje:
1. Phylyps - Phylyps Trak
2. Maurizio - Domina
3. Quadrant - Hyperprism
2. Maurizio - Domina
3. Quadrant - Hyperprism
0
geplaatst: 10 juli 2015, 14:39 uur
Ik vrees dat Slowdive het probleem heeft dat er niet echt één duidelijke klassieker op Souvlaki staat en dat de punten dus verspreid worden over When The Sun Hits, Alison, Machine Gun en Souvlaki Space Station. Maar het zou een mooie verrassing zijn als ze de top 3 halen.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 14:46 uur
GrafGantz schreef:
Mijn gokje:
2. Maurizio - Domina
3. Quadrant - Hyperprism
Mijn gokje:
2. Maurizio - Domina
3. Quadrant - Hyperprism
mijn account is gehackt 
0
geplaatst: 10 juli 2015, 14:50 uur
Was het maar zo'n feest 
(dat ik de top 3 goed voorspeld heb dus, niet dat je account gehackt is)

(dat ik de top 3 goed voorspeld heb dus, niet dat je account gehackt is)
0
geplaatst: 10 juli 2015, 14:54 uur
GrafGantz schreef:
Wellicht zit ik er faliekant naast maar U2 verwacht ik eigenlijk niet meer. Te veel versnippering in de stemming denk ik, een nummer als One was dan wel een grote hit maar iets zegt me dat veel mensen hier dit nummer niet zo goed kunnen smaken.
Ik gok op Nirvana, Pearl Jam en Massive Attack.
Wellicht zit ik er faliekant naast maar U2 verwacht ik eigenlijk niet meer. Te veel versnippering in de stemming denk ik, een nummer als One was dan wel een grote hit maar iets zegt me dat veel mensen hier dit nummer niet zo goed kunnen smaken.
Ik gok op Nirvana, Pearl Jam en Massive Attack.
Die was anders helemaal goed.

0
geplaatst: 10 juli 2015, 15:51 uur
Zo ! Ik heb alweer wat gemist. Verrassende noteringen in ieder geval. ( Breeders top !!! )
Over U2 gesproken- 1 song op Zooropa zou toch opgevallen moeten zijn. Voor mij wel in ieder geval.
Mij benieuwen hoe de Counting Crows het gaat doen. Zeer fraai debuutalbum.
Over U2 gesproken- 1 song op Zooropa zou toch opgevallen moeten zijn. Voor mij wel in ieder geval.
Mij benieuwen hoe de Counting Crows het gaat doen. Zeer fraai debuutalbum.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.