MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder [Discussietopic]

zoeken in:
Hartelijk dank voor de goede organisatie, Marcel. De Ladder is voor mij regelmatig de pijler geweest die mij steeds heeft doen terugkeren naar de site. Ik hoop dat het instituut instant blijft!

Dank voor de jarenlange organisatie!
Vakmanschap! Hopelijk blijft het instituut ook de komende jaren bestaan.

Jammer dat je er mee stopt Marcel. Maar, als je er niet voldoende voldoening uit haalt dan is het denk ik een goed besluit.

Heel erg veel dank en waardering voor het werk dat jij en Erminio in dit instituut stoppen en gestopt hebben!!

Casartelli (moderator)
Ook van mijn kant dank voor alle werk, Marcel! Moet zeggen dat het besluit niet geheel onverwachts komt.

DjFrankie (moderator)
Ook hier kan ik me alleen aansluiten bij mijn voorgangers, en vol lof zijn over jouw inzet, en presentatie.
Topprestatie !

Jammer, maar zeker te begrijpen Marcel. Bedankt voor je jarenlange inzet. De MuMe Ladder en Witte Trui zijn voor mij de afgelopen jaren een tijdrovende maar zeer welkome hobby geworden. Chapeau!

Mijn dank is enorm voor al het werk dat je hebt verricht! Het werk wordt zeer gewaardeerd. Hopelijk komt er een waardige opvolger. Op een ander moment - januari ga ik een half jaar weg - had ik het met alle liefde overgenomen.

Wel fijn dat je met de Witte Trui door wilt gaan. Toen ik de eerste zinnen las, was mijn eerste gedachte meteen de vrees dat je ook ging stoppen met De Witte Trui.

Het is geweldig wat je allemaal hebt gedaan voor de MuMeladder, veel dank daarvoor. Maar het is ook begrijpelijk dat je stopt als mede-organisator. Als je uitgekeken bent op de inhoud van de MuMeLadder (heel herkenbaar trouwens), stop je dan ook met stemmen?

Sunderland schreef:
Jammer, maar begrijpelijk Marcel! De tijd die jij en Erminio in de organisatie steken verdient respect!
... en uiteraard veel dank voor de perfecte organisatie tot nu toe!

Onweerwolf
Arrie schreef:
Als je uitgekeken bent op de inhoud van de MuMeLadder (heel herkenbaar trouwens), stop je dan ook met stemmen?

Ik heb dit jaar alleen op de eerste 3 of 6 ladders gestemd.

Ik haak straks wel weer aan om mijn stempel op de hoogste regionen te drukken denk ik. En de finale stem ik natuurlijk sowieso weer mee. Maar ik had er gewoon geen zin in dit jaar.

OWW bedankt voor je inzet van de MuMeladder

Ik sluit me aan bij de rest hier. Bedankt Onweerwolf!

Ook van mij niets dan goeds; dank voor je enthousiasme en tomeloze inzet bij het organiseren van dit leuke spel.

Ook hier nog even een groot blijk van waardering voor al het werk van Onweerwolf. Jammer, maar begrijpelijk dat je er mee stopt. Neem, zei het nog niet zo lang en ook lang niet altijd, met veel plezier deel en dat kan niet zonder dat mensen zoals jij er veel tijd instoppen

cosmic kid (moderator)
Alle lof, waardering en dankjewel voor de inzet en het werk wat je hebt verricht voor de MuMeLadder, Marcel. Naast het organiseren waren ook de presentaties en de Spotify-lijsten uitstekend verzorgd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na al die jaren het wel voor gezien houdt en in die zin komt dit besluit niet geheel onverwacht.

cosmic kid (moderator)
Bij deze hoop ik ieder geval dat De Ladder een dusdanig geliefd fenomeen is dat deze ook in de toekomst zal blijven voortbestaan.

Ik vraag me af hoe het met de toekomst van ons geliefde instituut staat. Zijn er al mensen die de fakkel willen overnemen?

Moet zeggen dat deze mededeling mij helemaal ontschoten is. Allereerst dus ook mijn dank voor Marcels harde werk de afgelopen jaren. Zoals hierboven terecht opgemerkt is dit toch wel een instituut geworden op deze site. Daarbij heeft de Ladder direct en indirect een grote invloed gehad op mijn muzikale smaak.

Vervolgens zie ik mijzelf best als (co-)organisator dit spel organiseren. Daarbij aangetekend dat het wellicht ook een mooi moment is om te kijken naar de precieze invulling van het spel. Volgens mij heb ik de afgelopen jaren vaak genoeg laten gelden over mogelijk verbeterpunten. Soms wat minder subtiel zie ik in dit topic.

Over eventuele opgeworpen balletjes kan later gediscussieerd worden, maar mijns inziens moet dit wel in de komende 2 à 3 maanden gebeuren, want daarna komt het nieuwe jaar er alweer aan.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik heb dit jaar alleen op de eerste 3 of 6 ladders gestemd.

Ik haak straks wel weer aan om mijn stempel op de hoogste regionen te drukken denk ik. En de finale stem ik natuurlijk sowieso weer mee. Maar ik had er gewoon geen zin in dit jaar.

Ik begon ook heel enthousiast dit jaar met stemmen, maar er kwam wat snel toch de klad in.

Dank voor alle organisatie van de Mumeladder Onweerwolf! En ik sluit me aan bij de anderen dat de Witte trui een schot in de roos is.

Casartelli (moderator)
Ik denk dat ik een paar jaar geleden mezelf onmiddellijk als co-organisator opgeworpen had. Nu, in mijn zevende ladderjaar, ben ik al enkele jaren toenemend ontevreden met de lijst die het ladderen oplevert en ik betwijfel dan ook of ik volgend jaar nog mee wil doen. Tot die tijd ben ik er nog gewoon en zal ik ook wel een mening geven als chevy93 een balletje opwerpt over het een of het ander, wetend dat er hoogstwaarschijnlijk opnieuw niks aan het spelsysteem verandert.

Ik zit zelf ook nog een beetje te twijfelen maar waar ik eerder ook naar stoppen neigde, acht ik de kans nu vrij groot dat ik er nog een jaar aan vastplak.

Dus jullie zijn waarschijnlijk nig niet van me af ?

Fijn El Ninjo!

Al is het maar omdat dan in ieder geval iemand het wil doen .

Mij was ook helemaal ontgaan dat Marcel zou stoppen. Dus beter later dan nooit: bedankt voor al je inzet.

Ondanks dat ik een die-hard stemmer ben (komt niet heel vaak voor dat ik rondes oversla) zou ik er zelf geen tijd voor willen vrijmaken het te organiseren. Het lijkt me een tijdrovende klus.
Ik heb dan ook veel bewondering voor users die dit soort topics op zich nemen (er zijn er nog wel een paar).

cosmic kid (moderator)
Ondanks dat ik op een ander forum regelmatig polls organiseer, zie ik mezelf niet als mede-organisator van de MuMe-ladder. Dat is toch wel de Champions League van alle muziekspellen en daarvoor vind ik mezelf met Excel en met statistieken niet vaardig genoeg. Ook de lengte (een heel jaar) schrikt wel af.

Het lijkt me wel heel leuk om af en toe wat hand-en spandiensten te verlenen aan de nieuwe organisatoren of als stand-in te fungeren, indien gewenst natuurlijk.

Onweerwolf & El Ninjo: hebben jullie er enig zicht op wanneer het ontknopingstopic voor dit jaar wordt geopend?

Onweerwolf
Nog niet.

cosmic kid schreef:

Super! Dat doet me ook gelijk aan 2017 denken en een eventueel nieuw ladderjaar. Gaan jij en chevy93 de draad inderdaad voortzetten en komen er nog veranderingen? Wellicht is deze vraag meer voor het discussie topic en dan mag de vraag daar dus ook beantwoord worden

Maar even naar dit topic verplaatst.

Ik ga de draad idd voortzetten, maar het is mij eigenlijk nog niet helemaal duidelijk met wie. Het zouden ook meerdere personen kunnen zijn met ieder aparte taken.

Wat ik qua hulp nodig heb is backup voor het bijhouden van de stand. In principe kan ik na elke ronde wel de loting etc verzorgen en de tussenstanden/eindstanden, maar het is goed om backup te hebben voor de double check. Ik focus me dus vooral op de voortgang van het spel. Maar tijdens mijn vakanties heb ik wel een stand-in nodig.

Daarnaast iemand om alle nieuwe nominaties mee te verzamelen en checken en de linkjes te verzamelen indien nodig en waarmee ik een double check kan doen voor de startladder
Iemand die de Spotify playlists per ronde gaat onderhouden.
Iemand die de loting kan updaten met youtube linkjes indien van toepassing.

Onweerwolf
Ik wil hierbij nog even aangeven dat de data die ik inmiddels heb verzameld, en dan doel ik ook met name op de spotify links, uiteraard beschikbaar is en blijft en dat iemand die dat facet van de organisatie op zich wil nemen uiteraard op mijn hulp kan rekenen om dat te stroomlijnen.

El Ninjo schreef:
Daarnaast iemand om alle nieuwe nominaties mee te verzamelen en checken en de linkjes te verzamelen indien nodig en waarmee ik een double check kan doen voor de startladder

Ik zou dit wel willen doen, maar de rest van de taken gaat me (dit jaar) niet lukken, dus ik weet niet of je dat dan wel wilt.
Iemand die de Spotify playlists per ronde gaat onderhouden.
Iemand die de loting kan updaten met youtube linkjes indien van toepassing.

Deze twee taken zou ik normaal gesproken wel op me willen nemen, alleen ben ik vanaf maart een klein half jaar in Zuid-Amerika, dus handig lijkt me dat niet.

Strekking van het bericht is eigenlijk: ik zou met alle liefde een steentje (of een grote steen) bijdragen aan de MuMeLadder, maar vanaf maart t/m juli gaat dat wat lastiger.

Onweerwolf
Teunnis

Op zich zouden we het volgende kunnen afspreken.. als jij de uri links voor de nieuwe noms verzameld dan voegen we jouw nieuwe links bij mijn oude links en maken we daar een werkbaar bestand van. Als El Ninjo dan de loting doet dan wil ik van maart t/m juli de loting in die periode nog wel weer voorzien van de links.

cosmic kid (moderator)
Wat ik qua hulp nodig heb is backup voor het bijhouden van de stand. In principe kan ik na elke ronde wel de loting etc verzorgen en de tussenstanden/eindstanden, maar het is goed om backup te hebben voor de double check. Ik focus me dus vooral op de voortgang van het spel. Maar tijdens mijn vakanties heb ik wel een stand-in nodig.

Prima, hier wil ik wel bij helpen. Ik ben zeker geen Excel-ridder zoals Onweerwolf maar ik verwacht niet dat dat nodig is. Zeker met jullie ondersteuning (en geduld....) moet dat geen probleem zijn. Laat maar weten wat ik kan betekenen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:08 uur

geplaatst: vandaag om 11:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.