Muziek / Muziekgames / Song Top 10 Per Jaar #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2016, 13:25 uur
0
geplaatst: 4 februari 2016, 22:52 uur
Mijn top-10 is bijna klaar Rudi S, dat je het even weet.
Duurde nogal even om uit een longlist van bijna 500 nummers er tien te kiezen
Geen jaar met veel toppers, maar wel belachelijk veel subtoppers.
0
geplaatst: 4 februari 2016, 22:56 uur
Teunnis schreef:
oei.ik zet nog even een pot koffie.
0
geplaatst: 4 februari 2016, 23:02 uur
Ik heb mijn definitieve top 10 ook naar je gestuurd. Groeten uit Utreg daar in Eindhoven!

0
geplaatst: 4 februari 2016, 23:05 uur
De top-10 bestaat wel alleen maar uit toppers. En voldoet ook nog eens aan de bikkel2-regel 
En volgens mij zijn er wel weer een hoop unieke nominaties bijgekomen dankzij mijn lijstje. Een lijst met Karakter kun je wel zeggen. Veel Nachtgeluiden ook, er wordt gestrooid met scheldwoorden en drugsreferenties. Maar ook Monumentale nummers, van die nummers waar ik niet zonder kan. Oh ja, ook maar liefst drie keer Nederlandstalig
EDIT: De artiest(e) die het dichtst bij twee top-10-noteringen zat heeft de initialen TS (of TAS als we de volledige naam pakken) en schijnt wel redelijk populair te zijn - iets met 1,5 miljard views

En volgens mij zijn er wel weer een hoop unieke nominaties bijgekomen dankzij mijn lijstje. Een lijst met Karakter kun je wel zeggen. Veel Nachtgeluiden ook, er wordt gestrooid met scheldwoorden en drugsreferenties. Maar ook Monumentale nummers, van die nummers waar ik niet zonder kan. Oh ja, ook maar liefst drie keer Nederlandstalig

EDIT: De artiest(e) die het dichtst bij twee top-10-noteringen zat heeft de initialen TS (of TAS als we de volledige naam pakken) en schijnt wel redelijk populair te zijn - iets met 1,5 miljard views

0
geplaatst: 4 februari 2016, 23:13 uur
De mijne is ook verzonden.
Dan kan ik nu weer eenzaam op play drukken...
Dan kan ik nu weer eenzaam op play drukken...
0
geplaatst: 5 februari 2016, 02:00 uur
Eindeloze lijst doden ja..wel mooi stukkie weer bikkel. 
Zonde van Luc..mooi mens mooi talent..ook zonde van Paco de Lucia..ken niet veel van hem maar zijn werk met Camáron de la Isla is prachtig..helaas jong gestorven.
Ook zijn Entre dos Aguas vind ik bijzonder mooi...destijds n schandaal omdat het teveel cross-over was ipv hardcore oldschool Flamenco..leerde ik pas n jaar geleden kennen voor hij overleed.
Edit: En toen was bikkel's stukje ineens verdwenen

Zonde van Luc..mooi mens mooi talent..ook zonde van Paco de Lucia..ken niet veel van hem maar zijn werk met Camáron de la Isla is prachtig..helaas jong gestorven.
Ook zijn Entre dos Aguas vind ik bijzonder mooi...destijds n schandaal omdat het teveel cross-over was ipv hardcore oldschool Flamenco..leerde ik pas n jaar geleden kennen voor hij overleed.
Edit: En toen was bikkel's stukje ineens verdwenen

0
geplaatst: 5 februari 2016, 02:03 uur
Dank luigi. Maar ik heb het hele stuk niet meer in beeld. Ik wilde wat aanpassen, maar de hele zooi liep vast.
Alles weg.
Klaar mee.
Alles weg.

Klaar mee.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 02:04 uur
Shit zeg
ben ik de enige die t gelezen heb..ja MuMe liep vast..ik zag t ook..nuja je hebt je best gedaan 
ben ik de enige die t gelezen heb..ja MuMe liep vast..ik zag t ook..nuja je hebt je best gedaan 
0
geplaatst: 5 februari 2016, 02:06 uur
Morgen maar even kijken. Maar ben bang dat de tijd ontbreekt.
Shit !
Shit !
0
geplaatst: 5 februari 2016, 02:07 uur
Ja veel werk in gezeten ook..en moeite..begrijp t wel als je er geen zin meer in hebt...voortaan maar ff kopieren eerst en naar jezelf sturen 

0
geplaatst: 5 februari 2016, 09:21 uur
We hebben weer een lijst, de volgende deelnemers hebben het aantal op 21 gebracht"
west johan de witt nelis luigifort yeahyeahyeah Simon77 Edgar18 Teunnis ArthurDZ vigil
Maar
waar is Gretz 
Toch maar naar
http://cucu4children.nl/wp-content/uploads/2014/01/2014.jpg gaan.
west johan de witt nelis luigifort yeahyeahyeah Simon77 Edgar18 Teunnis ArthurDZ vigil

Maar
waar is Gretz 
Toch maar naar
http://cucu4children.nl/wp-content/uploads/2014/01/2014.jpg gaan.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 09:27 uur
bikkel2 schreef:
Dank luigi. Maar ik heb het hele stuk niet meer in beeld. Ik wilde wat aanpassen, maar de hele zooi liep vast. Alles weg.
Klaar mee.
Dank luigi. Maar ik heb het hele stuk niet meer in beeld. Ik wilde wat aanpassen, maar de hele zooi liep vast. Alles weg.

Klaar mee.
Dat is balen!

0
geplaatst: 5 februari 2016, 09:36 uur
bikkel2 schreef:
Dank luigi. Maar ik heb het hele stuk niet meer in beeld. Ik wilde wat aanpassen, maar de hele zooi liep vast..
Dank luigi. Maar ik heb het hele stuk niet meer in beeld. Ik wilde wat aanpassen, maar de hele zooi liep vast..
Potver nu weten we niet we er dood zijn gegaan dat jaar

0
geplaatst: 5 februari 2016, 09:49 uur
10/11. Susanne Sundfør - Fade Away
http://a4.mzstatic.com/eu/r30/Music3/v4/ed/4b/11/ed4b1152-8f76-c97d-17b2-dc3b2204ccb0/cover600x600.jpeg
Punten : 16
Nom. : Arno yeahyeahyeah
Nr. 1: niemand
Wij hebben er 2 op een gedeelde 10e plaats, evenveel punten / nominaties, sterker nog hat gaat 4 keer om een 3e plaats in de top 10.
Ja met zoveel verschillende nominaties zat het eraan te komen dat je met een “lagere”score de top 10 ging halen.
Toch is dit nummer misschien nog door deelnemers [(vigil?] gemist omdat het een voorloper van het album Ten love songs uit 2015 was.
Fijne opener , mooie electro/synth pop, Susanne heeft een mooie heldere stem dus wie niet blij wordt van dit funky nummertje is maar zielig hoor (met dank aan Hennie Huisman).
http://a4.mzstatic.com/eu/r30/Music3/v4/ed/4b/11/ed4b1152-8f76-c97d-17b2-dc3b2204ccb0/cover600x600.jpeg
Nom. : Arno yeahyeahyeah
Wij hebben er 2 op een gedeelde 10e plaats, evenveel punten / nominaties, sterker nog hat gaat 4 keer om een 3e plaats in de top 10.
Ja met zoveel verschillende nominaties zat het eraan te komen dat je met een “lagere”score de top 10 ging halen.
Toch is dit nummer misschien nog door deelnemers [(vigil?] gemist omdat het een voorloper van het album Ten love songs uit 2015 was.
Fijne opener , mooie electro/synth pop, Susanne heeft een mooie heldere stem dus wie niet blij wordt van dit funky nummertje is maar zielig hoor (met dank aan Hennie Huisman).
0
geplaatst: 5 februari 2016, 09:56 uur
Totáál niet verwacht dat deze het zou halen, aangename verrassing om mee te starten 
Beetje een atypisch Sundfor-nummer, maar wel een hele mooie single van een superalbum.
PS: Favoriete moment: het magnetrongeluidje op 1:47!
Als Gretz ook een lijstje had ingestuurd, was Fade Away vast nóg hoger geëindigd.

Beetje een atypisch Sundfor-nummer, maar wel een hele mooie single van een superalbum.
PS: Favoriete moment: het magnetrongeluidje op 1:47!
Als Gretz ook een lijstje had ingestuurd, was Fade Away vast nóg hoger geëindigd.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 10:01 uur
10/11. Johnny Marr - Easy Money
http://www.johnny-marr.com/wp-content/uploads/2014/08/Screen-Shot-2014-08-15-at-17.00.18.png
Nom. : johan de witt luigifort
Ach wie had dat gedacht , zien wij die oude guitarist / componist van The Smiths toch nog een keer terug.
Zou die zanger hier ook nog ergens rondhangen??
Het moet gezegd Johnny leverde met , The Messenger (2013) en Playland (2014) prima albums vol met puntige Brit popliedjes af, Easy Money is zeker een van de leukste nummers van Playland en als ach Johnny verzorgt -niet eens onverdienstelijk- tegenwoordig gewoon de vocalen zelf .
Hij mag nog wel even blijven deze held.
http://www.johnny-marr.com/wp-content/uploads/2014/08/Screen-Shot-2014-08-15-at-17.00.18.png
Nom. : johan de witt luigifort
Ach wie had dat gedacht , zien wij die oude guitarist / componist van The Smiths toch nog een keer terug.
Zou die zanger hier ook nog ergens rondhangen??
Het moet gezegd Johnny leverde met , The Messenger (2013) en Playland (2014) prima albums vol met puntige Brit popliedjes af, Easy Money is zeker een van de leukste nummers van Playland en als ach Johnny verzorgt -niet eens onverdienstelijk- tegenwoordig gewoon de vocalen zelf .
Hij mag nog wel even blijven deze held.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 10:02 uur
Fade Away, het laatste nummer dat ik schrapte in mijn top tien. Mooi dat ie het alsnog gered heeft, sterke single hoor!
0
geplaatst: 5 februari 2016, 10:10 uur
Het zijn er nogal wat. Ik zal 'm alsnog plaatsen, maar op een later tijdstip.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 10:21 uur
Oeps, totaal vergeten.

Ik zal mijn lijstje nadat de top 10 bekend is nog wel posten.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 10:21 uur
9. Interpol – My Desire
http://www.89decibeles.com/files/imagecache/content-large/desireinterpol.png
Punten : 18
Nom. : Johnny Marr nelis bikkel2
Het was al weer even geleden dat wij hier Interpol voorbij hebben laten komen, dus het is wel weer tijd.
My Desire is echt zo’n typisch Interpol nummer waarbij zanger Paul Banks je langzaam maar zeker het nummer in trekt.
Maar naast die fraaie vocalen is dit ook instrumentaal een Interpol topper, boven die verstopte keyboards jubelt die gitaar als nooit tevoren, prachtig nummer.
http://www.89decibeles.com/files/imagecache/content-large/desireinterpol.png
Punten : 18
Nom. : Johnny Marr nelis bikkel2
Het was al weer even geleden dat wij hier Interpol voorbij hebben laten komen, dus het is wel weer tijd.
My Desire is echt zo’n typisch Interpol nummer waarbij zanger Paul Banks je langzaam maar zeker het nummer in trekt.
Maar naast die fraaie vocalen is dit ook instrumentaal een Interpol topper, boven die verstopte keyboards jubelt die gitaar als nooit tevoren, prachtig nummer.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 10:26 uur
Rudi S schreef:
Johnny leverde met , The Messenger (2013) en Playland (2014) prima albums vol met puntige Brit popliedjes af, Easy Money is zeker een van de leukste nummers van Playland en als ach Johnny verzorgt -niet eens onverdienstelijk- tegenwoordig gewoon de vocalen zelf .
Hij mag nog wel even blijven deze held
Johnny leverde met , The Messenger (2013) en Playland (2014) prima albums vol met puntige Brit popliedjes af, Easy Money is zeker een van de leukste nummers van Playland en als ach Johnny verzorgt -niet eens onverdienstelijk- tegenwoordig gewoon de vocalen zelf .
Hij mag nog wel even blijven deze held
Held en icoon

* denotes required fields.