Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2017, 20:49 uur
Jeetje, dat is wel onverwachts zeg. Ben nooit echt een fan geweest, maar begin jaren '00 kon je moeilijk om ze heen en In The End heb ik toch wel honderden keren gehoord.
Blijkbaar is ie ook nog een paar jaar zanger geweest van Stone Temple Pilots, da's al de tweede zanger van ze die er een eind aan maakt.
Blijkbaar is ie ook nog een paar jaar zanger geweest van Stone Temple Pilots, da's al de tweede zanger van ze die er een eind aan maakt.

0
geplaatst: 20 juli 2017, 20:58 uur
Wow, dat is verschieten. Het was me wel bekend dat Chester wat moeilijkheden heeft gehad (de teksten van Linkin Park waren ook niet de meest vrolijke), maar op Werchter leek hij echt van het optreden te genieten en bedankte het publiek nog uitgebreid voor de respons.
R.I.P
R.I.P

0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:03 uur
Wat bizar, zanger van Linkin Park overleden, 41.
R.I.P.
Ik weet nog niet waaraan Chester Bennington is overleden maar 41 is natuurlijk veel te jong
Edit: lees dat hij zichzelf "van het leven heeft beroofd", de BBC heeft het over zichzelf "opgehangen..."
R.I.P.
Ik weet nog niet waaraan Chester Bennington is overleden maar 41 is natuurlijk veel te jong
Edit: lees dat hij zichzelf "van het leven heeft beroofd", de BBC heeft het over zichzelf "opgehangen..."
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:03 uur
R.I.P. Chester 
Dit komt toch wel als een schok. Ik kan me op dit moment geen fan meer noemen, maar In the End was wel een van de eerste nummers die ik echt tof vond, jaren voordat muziek echt een hobby werd. Boegbeeld van een iconische band van de vroeger jaren nul.

Dit komt toch wel als een schok. Ik kan me op dit moment geen fan meer noemen, maar In the End was wel een van de eerste nummers die ik echt tof vond, jaren voordat muziek echt een hobby werd. Boegbeeld van een iconische band van de vroeger jaren nul.
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:05 uur
Volgens de Washington Post en de BBC is hij nu toch echt overleden...
Chester Bennington heeft zichzelf opgehangen in zijn huis in LA.
Chester Bennington heeft zichzelf opgehangen in zijn huis in LA.
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:11 uur
Dit is geen hoax, echt verschrikkelijk. Ik zag hen 3 weken geleden nog op Werchter...
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:17 uur
In the End is nog steeds een geweldig nummer.
Damn, Chester
in the end you may find your rest... in peace.
R.I.P.
Damn, Chester
in the end you may find your rest... in peace.R.I.P.
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:17 uur
Man man, ook ik heb niks met Linkin Park qua muziek, maar hoe triest en verschrikkelijk voor zijn naasten dat niets hem blijkbaar nog hier kon houden. Op de verjaardag van Chris Cornell nog wel.
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:22 uur
Heftig om te horen. Ik was ooit wel echt heel enthousiast over In the End en hun eerste album, wat ik destijds echt vernieuwend vond. Alles wat daar op volgde raakte me stukken minder. Neemt niet weg dat ik Hybrid Theory nog steeds erg goed vind en In the End hier nog met enige regelmaat op vol volume uit de boxen schalt.
Het blijft toch ook triest dat zo veel artiesten het zo zwaar hebben om het leven en de verleidingen ervan op een 'goede' (wat dat ook moge zijn) manier te verwerken. Hoewel juist dat soms ook tot fantastische muziek leidt.
R.I.P. Chester
Het blijft toch ook triest dat zo veel artiesten het zo zwaar hebben om het leven en de verleidingen ervan op een 'goede' (wat dat ook moge zijn) manier te verwerken. Hoewel juist dat soms ook tot fantastische muziek leidt.
R.I.P. Chester
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:26 uur
Dat was wel echt de holy grail qua muziek vroeger op school. Linkin Park. Had er al lang niet veel meer mee, maar toch schrikken. Tragisch.
0
Elbsegler
geplaatst: 20 juli 2017, 21:26 uur
Ik ken Chester Bennington niet. Ik ken Chris Cornell niet. Wel ken ik een broer die zichzelf van het leven beroofd heeft. Je hoeft niet iemand te kennen om te weten dat er een enorme familie rouwt om zo'n verlies. God, wat doet dit pijn. Voor ieder die deze man kent: Adem diep en diep en eens zal de pijn afnemen. Echt.
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:35 uur
starbright boy schreef:
Man man, ook ik heb niks met Linkin Park qua muziek, maar hoe triest en verschrikkelijk voor zijn naasten dat niets hem blijkbaar nog hier kon houden. Op de verjaardag van Chris Cornell nog wel.
Werther effect, kan eigenlijk niet anders. Hoe erg z'n depressies en/of verslavingen ook zijn geweest vermoed ik toch dat Cornell met zijnd daad het laatste zetje heeft gegeven. Hopelijk blijft het hierbij.
0
geplaatst: 20 juli 2017, 21:41 uur
Goed bevriend met Chris Cornell was hij, en laat het nu net vandaag de geboortedag zijn van Chris Cornell. Het zal geen toeval zijn. RIP
6
geplaatst: 20 juli 2017, 22:46 uur
Ik had echt even een brok in mijn keel toen ik het nieuws las. Toen ik zes was, was Chester Bennington mijn grote held. Ik zou, als ik later groot ben, rockzanger worden en daarmee de wereld veroveren, net als hem. Hybrid Theory heb ik eindeloos vaak meegezongen en geplaybackt, staand op mijn bed, kijkend naar buiten, alsof er een mensenmassa stond. Linkin Park was de band waarmee het muzikale avontuur bij mij startte. Het begin van de grootste passie van mijn leven. Bedankt daarvoor, Chester.
0
geplaatst: 20 juli 2017, 23:09 uur
Zo dat is wel heftig zeg, volkomen onverwacht voor mij, maar ik volgde ze ook niet echt.
Toch best een aantal aardige nummers gemaakt, zoals Crawling, New Divide, What I've Done en Numb.
Edit: Even wat gelezen over hem, wat een moeilijk leven heeft hij gehad zeg, ongelooflijk.
Toch best een aantal aardige nummers gemaakt, zoals Crawling, New Divide, What I've Done en Numb.
Edit: Even wat gelezen over hem, wat een moeilijk leven heeft hij gehad zeg, ongelooflijk.
0
geplaatst: 21 juli 2017, 00:09 uur
Vreselijk, dit. Zonder Linkin Park zou ik nooit de onmeunige kutsmaak die ik nu heb gegenereerd hebben. R.I.P., dit nieuws komt echt hard aan.
0
geplaatst: 21 juli 2017, 01:49 uur
jordidj1 schreef:
Stuk van het AD, bah, wat een rotleven. R.I.P
Stuk van het AD, bah, wat een rotleven. R.I.P
Nou zeg ... pols gebroken, spinnebeet ...
Het is ook allemaal niet niks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.