menu

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
avatar van Ebby
R.I.P. Hans Vermeulen

avatar van Shangri-la
R.I.P. Ad van Meurs.

avatar van dix
dix
Met The Watchman ben ik niet bekend, maar W.A.T. heb ik indertijd veel gedraaid en meermalen gezien. Leuke band was dat.

avatar van Arrie
Op slechts 21-jarige leeftijd is de rapper Lil Peep overleden:

https://pitchfork.com/news/lil-peep-dead-at-21/

Lil Peep behoorde tot de zogenaamde Soundcloud-rappers, die veel van hun materiaal gratis op Soundcloud plaatsten en zo behoorlijk wat populariteit wisten te vergaren (andere Soundcloud-rappers zijn bijv. XXXTentacion en Trippie Redd). Lil Peep was een opvallende naam in die scene door zijn 'emo'-teksten en zijn gebruik van rockmuziek. Hij was de laatste tijd aardig doorgebroken, en dat maakt het des te triester dat hij zo jong overlijdt. Hij rapte ook veel over drugs en die zijn hem uiteindelijk ook noodlottig geworden...

bennerd
Wow, dat is heftig. Geen fan van die jongen z'n muziek, maar dit is wel heel triestig Hij begon al een bijzonder goede naam uit te bouwen.


avatar van Ebby
R.I.P.Macolm Young

avatar van zaaf
zo zeg, binnen een maand van zn broer. RIP Malcolm Young

avatar van E-Clect-Eddy
RIP Malcolm Young

Inderdaad zeg binnen een maand na broer George

avatar van bikkel2
Heftige tijden voor de fam. Young.

R.I.P Malcolm Young.

Misterfool
R.I.P Malcolm Young.

avatar van Slowgaze
R.I.P. Lil' Peep.

avatar van west
RIP Malcolm Young
Pas 64 jaar oud.

Bedankt voor AC/DC, de geweldige muziek en de vele fantastische concerten!

avatar van laxus11
R.I.P Malcolm Young.

avatar van west
Arrie schreef:
Op slechts 21-jarige leeftijd is de rapper Lil Peep overleden:

https://pitchfork.com/news/lil-peep-dead-at-21/
...

Mooie toelichting van je bij het overlijden van deze jonge rapper. Hij had flink wat talent en al heel wat goeds gemaakt en normaal gesproken een mooie toekomst. Ik begreep dat het een overdosis 'vergiftigde' Xanax was?

RIP Lil Peep

avatar van Bluebird
R.I.P. Malcolm Young. 64 is ook veel te jong. Forever Young nu.

avatar van Cerclezot
R.I.P. Malcolm Young

avatar van deedee
R.I.P. Malcolm Young.

Ben nooit een echte fan geweest van AC/DC, maar begreep de opwinding altijd wel. Leek me een sympatieke band.

avatar van Broem
Shit zeg, voor mij een held vanaf mijn jeugd R.I.P. Malcolm

avatar van Twinpeaks
Thunderstruck net nog even hard door de speakers gejaagd .Was ook geen enorme fan ,maar kon hun power altijd wel waarderen . R.I.P. Malcolm Young

avatar van ASman
R.I.P. Malcolm

avatar van nlkink
Eerst George Young 22 oktober j.l., nu krap een maand later Malcolm. Erg verdrietig voor de familie.

avatar van Rockfan
R.I.P. Malcolm je was samen met Angus mijn jeugdheld en Bon Scott natuurlijk.....

avatar van kaztor
Rock In Peace, Malcolm en ook Hans!!!

avatar van Sir Spamalot
RIP Malcolm Young.

avatar van iggy
R.I.P. Malcolm.
Meschien wel beter voor hem en zijn familie.


Misterfool
Tsja, inderdaad een compleet moreel verwerpelijk persoon.(deswege ook geen RIP van mijn kant)
Desalniettemin heeft hij toch wel enkele sterke nummers opgenomen:



Veel van zijn uitspraken zijn bovendien dan weer zo f*cked up dat ze als sample heel sfeerverhogend kunnen zijn:



Wat dan te zeggen....een intrigerende slechterik gaat heen.

avatar van BeatHoven
R.I.P. Malcolm Young, weer een rockheld die het leven laat... Mijn sympathie gaat ook naar uit de diehardfans van AC/DC.
Bij uitbreiding ook R.I.P. Paul Buckmaster, die ik vooral kende van zijn arrangementen op Angelo Branduardi's eerste album.

En 't was een kwestie van tijd tot Manson het loodje zou leggen. Als er al een hel was, freakey, dan mocht hij er wel in rotten.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:49 uur

geplaatst: vandaag om 06:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.