Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
2
geplaatst: 25 juni 2018, 15:18 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
De opmerking van nlkink was slechts een grappige variant op een eerdere opmerking van een gebruiker bij het overlijden van de rapper XXXTentacion, die meteen de doodsverklaring van de hele hiphop-scene tot gevolg zou hebben. nlkinks tweede en welgemeende opmerking maakt wel duidelijk wat hij er werkelijk bij voelt.
De opmerking van nlkink was slechts een grappige variant op een eerdere opmerking van een gebruiker bij het overlijden van de rapper XXXTentacion, die meteen de doodsverklaring van de hele hiphop-scene tot gevolg zou hebben. nlkinks tweede en welgemeende opmerking maakt wel duidelijk wat hij er werkelijk bij voelt.
Oh dat had ik even gemist. Mijn excuses, ook naar nlkink.
0
geplaatst: 25 juni 2018, 15:22 uur
R.I.P. Vinnie Paul.
Verschillende eretributen gehoord op Graspop.
Verschillende eretributen gehoord op Graspop.
1
Onweerwolf
geplaatst: 25 juni 2018, 15:46 uur
ASman schreef:
Daarbij zijn er duizenden en duizenden metal fans die een bloedhekel hebben aan alles wat de beste man ooit heeft uitgebracht in om het even welk project.
Daarbij zijn er duizenden en duizenden metal fans die een bloedhekel hebben aan alles wat de beste man ooit heeft uitgebracht in om het even welk project.
Ik ken z'n andere bandjes niet maar Pantera is inderdaad een verschrikkelijk overgewaardeerde band. Tokkie metal, net als Slayuur.
2
geplaatst: 25 juni 2018, 18:25 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ken z'n andere bandjes niet maar Pantera is inderdaad een verschrikkelijk overgewaardeerde band. Tokkie metal, net als Slayuur.
(quote)
Waar is die downvote-knop als je hem nodig hebt?

0
geplaatst: 26 juni 2018, 14:23 uur
Damn. R.I.P. Vinnie Paul.
Toevallig afgelopen weekend weer volop Pantera geluisterd. Tijdloos voor mij.
Toevallig afgelopen weekend weer volop Pantera geluisterd. Tijdloos voor mij.
0
geplaatst: 28 juni 2018, 23:23 uur
Zal ik m dan maar plaatsen...
Joe Jackson, papa en ronselaar van... is heen gegaan...
Joe Jackson, papa en ronselaar van... is heen gegaan...
0
geplaatst: 1 juli 2018, 19:26 uur
De Canadese rappar Smoke Dawg (21) is gisteravond in Toronto om het leven gekomen. Drie maal raden waaraan hij overleden is......?
0
geplaatst: 1 juli 2018, 19:36 uur
2
geplaatst: 1 juli 2018, 19:56 uur
iggy schreef:
De Canadese rappar Smoke Dawg (21) is gisteravond in Toronto om het leven gekomen. Drie maal raden waaraan hij overleden is......?
Maar is de hiphopscene hierdoor ten dode opgeschreven?
0
geplaatst: 1 juli 2018, 20:30 uur
Gee guy, get a life - niet safe nök'n kan ook dodelijk zijn weten ze, ook in Thailand.
A propos ook de zangeres van de Lambada kwam door een schot om het leven - maar volgens mij zong zij géén rap.
0
geplaatst: 1 juli 2018, 20:51 uur
Mjuman schreef:
Gee guy, get a life - niet safe nök'n kan ook dodelijk zijn weten ze, ook in Thailand.
A propos ook de zangeres van de Lambada kwam door een schot om het leven - maar volgens mij zong zij géén rap.
(quote)
Maar ze zong wel snel.
2
geplaatst: 1 juli 2018, 20:56 uur
Ja, hiphop is een genre waarin artiesten relatief vaak worden neergeschoten, omdat het een erg groot genre is in achterstandswijken. En in achterstandswijken worden vaak mensen neergeschoten. Wat is je punt, iggy?
0
geplaatst: 1 juli 2018, 21:38 uur
Arrie schreef:
Ja, hiphop is een genre waarin artiesten relatief vaak worden neergeschoten, omdat het een erg groot genre is in achterstandswijken. En in achterstandswijken worden vaak mensen neergeschoten. Wat is je punt, iggy?
Mijn punt is uiteraard dat dit de 2e moord is in een kort tijdsbestek.
0
geplaatst: 1 juli 2018, 23:13 uur
R.I.P. Armando.
Eén van onze grootste kunstenaars van na de 2e wereldoorlog.
Ik zal vanavond de Herenleed cd nog maar weer eens opzetten. Het ging genoeg over leven en dood.
Eén van onze grootste kunstenaars van na de 2e wereldoorlog.
Ik zal vanavond de Herenleed cd nog maar weer eens opzetten. Het ging genoeg over leven en dood.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 juli 2018, 11:15 uur
En een begenadigd violist, journalist, theatermaker, ach wat deed hij eigenlijk niet? Beslist een van onze grootste hedendaagse kunstenaars, hoewel niet alle uithoeken van zijn werk me kunnen behoren (zijn tekeningen of die drollenboog in Amstelveen bijv.).
0
geplaatst: 3 juli 2018, 17:33 uur
Richard Swift is overleden. Bandlid van Black Keys en producer. Maakte een paar prachtige platen met Damien Jurado, wat een gemis voor de muziekwereld, slechts 41 jaar geworden....
0
ohmusica
geplaatst: 4 juli 2018, 15:29 uur
Wie kende nog?
Geoffrey Oryema (1953-2018)
(Uganda) stierf 22 juni RIP
dit waren een van zijn bekenste nummers van het album Exile (1990):
Ye Ye Ye, a song by Geoffrey Oryema on Spotify - open.spotify.com
of
Land of Anaka, a song by Geoffrey Oryema on Spotify - open.spotify.com
Geoffrey Oryema (1953-2018)
(Uganda) stierf 22 juni RIP
dit waren een van zijn bekenste nummers van het album Exile (1990):
Ye Ye Ye, a song by Geoffrey Oryema on Spotify - open.spotify.com
of
Land of Anaka, a song by Geoffrey Oryema on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 4 juli 2018, 22:36 uur
Richard Swift nog gezien samen met Jens Lekman in 2006 in Rotterdam.
R.I.P.
R.I.P.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 juli 2018, 07:00 uur
R.I.P. Bret Hoffmann, voormalig zanger van de Amerikaanse Metal groep Malevolent Creation, 51 jaar pas...
Former Malevolent Creation Singer Bret Hoffmann Dead At 51 - Blabbermouth.net
Former Malevolent Creation Singer Bret Hoffmann Dead At 51 - Blabbermouth.net
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.