Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2020, 17:47 uur
Diego overleden, ik las het net op de Duitse nachrichten. Niet oud geworden dus.
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 25 november 2020, 18:09 uur
Na Cruyff weer één van de beste voetballers ooit weggenomen. 
Niet geheel onverwachts, wel triest.
R.I.P. Diego Maradona

Niet geheel onverwachts, wel triest.
R.I.P. Diego Maradona
1
geplaatst: 25 november 2020, 18:31 uur
In mijn ogen de beste ooit. Alleen jammer van al die verslavingen. Maar wat een pokke jaar. De beste drummer ooit, de beste gitarist ooit en nu dan de beste voetballer ooit overleden.
R.I.P. Diego Armando Maradona.
R.I.P. Diego Armando Maradona.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 november 2020, 19:23 uur
Argentinië kondigt drie dagen nationale rouw af. Je kunt ook overdrijven...
1
geplaatst: 25 november 2020, 19:59 uur
Casartelli schreef:
Je kan overdrijven, maar in dit geval niet.
1
geplaatst: 25 november 2020, 20:16 uur
Ja, was ook logisch geweest als we in Nederland in maart 2016 3 dagen nationale rouw hadden gehad. Je hebt het wel over een van de grootste inwoners die een land ooit gekend heeft.
2
geplaatst: 25 november 2020, 20:30 uur
Gretz schreef:
Je hebt het wel over een van de grootste inwoners die een land ooit gekend heeft.
(quote)
Je hebt het wel over een van de grootste inwoners die een land ooit gekend heeft.
Hij was wel meer dan dat zeg maar, in Napels zullen ze nog wel een stuk langer van t padje af zijn denk ik
1
geplaatst: 25 november 2020, 21:17 uur
vigil schreef:
Hij was wel meer dan dat zeg maar, in Napels zullen ze nog wel een stuk langer van t padje af zijn denk ik
(quote)
Hij heeft iig wel Napels gezien voor z'n dood. Blijf het hoe dan ook opmerkelijk vinden dat er zo rouwerig wordt gedaan - bij de dood van Cruyff zijn hier 2 p. gevuld en Cruijff had beduidend meer opvallende gedachten en gezegden die hij graag met de wereld wilde delen.
0
geplaatst: 25 november 2020, 22:42 uur
Ik heb niet zo veel met hem, maar dit is een leuke foto (uit 1980):
https://d3dh6of9cnaq4t.cloudfront.net/Pictures/480xAny/6/8/0/10680_diegomaradonawithvinylrecordsin1980creditelgrafico_815163.jpg
https://d3dh6of9cnaq4t.cloudfront.net/Pictures/480xAny/6/8/0/10680_diegomaradonawithvinylrecordsin1980creditelgrafico_815163.jpg
0
geplaatst: 1 december 2020, 14:53 uur
pjh1967 schreef:
Afgelopen zondagochtend 8 november is Oscar Benton op 71-jarige leeftijd overleden.
Haarlemse blueszanger Oscar Benton (71) overleden | Haarlems Weekblad | Nieuws uit de regio Haarlem - haarlemsweekblad.nl
Afgelopen zondagochtend 8 november is Oscar Benton op 71-jarige leeftijd overleden.
Haarlemse blueszanger Oscar Benton (71) overleden | Haarlems Weekblad | Nieuws uit de regio Haarlem - haarlemsweekblad.nl
In de Volkskrant vandaag zijn levensverhaal: Blueszanger met een stem als Van Morrison.
0
geplaatst: 2 december 2020, 11:56 uur
3
geplaatst: 2 december 2020, 12:29 uur
Man van vele ambachten: ook voetballer (buitenspeler) geweest bij o.a. Telstar en Volendam, een van de (weinige) kleurrijke voetballers zoals je ze nu (bijna) niet meer ze hebben allemaal 'media-training' gevolgd ziet op de velden: liep ooit middenin een wedstrijd van het veld, voor 'de grote boodschap', kwam wel weer terug, andere keer had liep ie gestencilde a4-tjes uit te delen aan het publiek, waarin hij de aanwezigen dankte voor hun aanwezigheid. Heeft zelf ook wel eens om een wissel gevraagd: haal me er maar uit, ik speel als een natte krant. Vaak om 'em moeten lachen.
R.I.P.
R.I.P.
1
geplaatst: 2 december 2020, 12:51 uur
RIP Frank 
Net 73 jaar geworden.
Full House - Standing on the Inside, AVRO's Sportpanorama, Hints, Boggle, Frank Kramer Show, Eurosport (opzienbarend, maar treffend laatste wedstrijdverslag)...alles wel eens (structureel) voorbij zien komen.
Goeie gast wel.

Net 73 jaar geworden.
Full House - Standing on the Inside, AVRO's Sportpanorama, Hints, Boggle, Frank Kramer Show, Eurosport (opzienbarend, maar treffend laatste wedstrijdverslag)...alles wel eens (structureel) voorbij zien komen.
Goeie gast wel.
1
geplaatst: 2 december 2020, 14:30 uur
Ik heb Frank regelmatig gefotografeerd bij Hints en Boggle. Jaren later, toen ik zelf een bijbaantje bij DHL had, kwam ik hem weer tegen. Hij werd door DHL regelmatig via een subcontractor ingehuurd als koerier. Hij was een aardige vent. RIP Frank
1
geplaatst: 2 december 2020, 14:35 uur
Standing on the Inside, Standing on the Outside 
Frank Kramer maakt het postuum mogelijk om op musicmeter onbevreesd over een voetballer te praten.

Frank Kramer maakt het postuum mogelijk om op musicmeter onbevreesd over een voetballer te praten.
1
geplaatst: 2 december 2020, 14:36 uur
Mensen met zo'n kleurrijk arbeidsverleden als Frank Kramer kunnen alleen maar interessant zijn geweest,
2
geplaatst: 2 december 2020, 15:09 uur
Veelzijdig, eigenzinnig en een goeie kop. Kon nog een aardig balletje trappen ook en was snel.
Geen persoonlijkheid die binnen de lijntjes kleurde.
Mooie vent.
R.I.P. Frank Kramer
Geen persoonlijkheid die binnen de lijntjes kleurde.
Mooie vent.
R.I.P. Frank Kramer
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 december 2020, 15:25 uur
Dat de man iets in de voetballerij deed, hoorde ik ook pas heel veel later, maar Frank Kramer was voor mij ook wel het gezicht van de blitse tv-spelletjes Hints en Boggle. En dan nog eentje die (vermoedelijk) zo lullig was dat het uit het collectieve geheugen en het internet gebannen is...
Of nee, toch niet helemaal: 10 in de pan
R.I.P. Frank Kramer
Of nee, toch niet helemaal: 10 in de pan
R.I.P. Frank Kramer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.