MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
LocoHermano
c-moon schreef:
R.I.P. Steve Lee (

Een geweldige keel en groots entertainer was ie....
De zanger van het Zwitserse GOTTHARD is niet meer ;-((

Vandaag omgekomen in een Motorongeluk in de US

Ik lees het vandaag pas, wat een bizar ongeval

AD Muziek - Gotthard-zanger Steve Lee (47) verongelukt (517770)

Marcel²
dazzler schreef:
Wie zelfdoding niet van heel dichtbij heeft meegemaakt moet zwijgen.

Zo eenvoudig is dat.

.

Mee eens, al blijft het onbegrijpelijk dazzler, maar laat onze gedachten en steun uitgaan naar zijn vrouw Isa Hoes en de kinderen.
Ik was voor mijn werk onderweg en schrok er echt van.

sq
Misschien niet meteen te associeren met de gangbare muziek op Musicmeter, maar muzikaal wel een man met invloed. Vanochtend op t nieuws

Kerkmusicus Willem Vogel overleden

dix schreef:
Volgens mij is er inmiddels wel consensus over het feit dat depressiviteit een ernstige ziekte is.

Ik heb juist het idee, mede door "meningen" die ik de laatste dagen heb gehoord of gelezen, dat het daar nog wel ernstig aan schort. Ik heb het idee dat mensen met een depressie, een beetje zoals mensen met een burn-out of overspannenheid, vaak als "zeurpieten" worden gezien die veel te moeilijk doen.

Een depressie is geen burn-out of overspannenheid en voor buitenstaanders lastig te begrijpen en dat is maar goed ook.
Sterkte voor de nabestaanden.

Het probleem is dat het woord depressie verschillende ladingen dekt,
die in het dagelijks taalgebruik door elkaar worden gebruikt, en
er slechts ten dele, of in het geheel niet, wordt begrepen wat er achter het woord depressie schuil gaat.

Het woord depressie wordt namelijk gebruikt voor zowel een symptoom, een syndroom, als ook voor een stoornis.

Solomon Burke overleden, op Schiphol nog wel

(afbeelding)

1940-2010 R.I.P.

lebowski schreef:
Solomon Burke overleden, op Schiphol nog wel

Ik hoorde het zojuist op de radio Een van de mooiste soulstemmen ..

Op Schiphol! Ook wel logisch aangezien hij net een plaat heeft uitgebracht met De Dijk. Deze zal nu wel als een tierelier gaan lopen.

R.I.P.

R.I.P. Solomon....Goede herinneringen aan een optreden op Pinlpop een aantal jaren terug.

Een bijzondere stem is van ons heen gegaan, mag hij gehoord worden elders in het universum. R.I.P. Solomon Burke.

R.I.P. Antonie, Steve en Solomon

damn...

R.I.P Solomon Burke

sq
R.I.P. Solomon....ook goede herinneringen aan een optreden, samen met mevrouw sq op de 1e rij.. onvergetelijk. Ook wel spijtig voor die mensen die zo´n kaartje hadden voor zijn optreden met de Dijk, want daar zullen er toch heel wat bij zijn die hem nog nooit hadden gezien.. en nu kan het niet meer.

Stijn_Slayer
Grandioos zanger. R.I.P.

RIP Solomon Burke

R.I.P. Solomon!

Solomon, R.I.P.

R.I.P. Mr. Burke

RIP Solomon

Verbaasd me niet, maar schrik er toch wel van.
R.I.P.

R.I.P.

sq schreef:
R.I.P. Solomon....ook goede herinneringen aan een optreden, samen met mevrouw sq op de 1e rij.. onvergetelijk. Ook wel spijtig voor die mensen die zo´n kaartje hadden voor zijn optreden met de Dijk, want daar zullen er toch heel wat bij zijn die hem nog nooit hadden gezien.. en nu kan het niet meer.

Helemaal gelijk, treuriger kan haast niet. R.I.P. Salomon.
Ze zullen er wel weer overheen komen, maar voor de Dijk zelf vind ik het ook een enorm emotioneel drama.

Meermalen gezien: groot man, groot zanger, man van het grote gebaar: stoel, zeg maar troon, op het podium.

Een van de weinige oudere soul-legendes die m.n. de laatste 10 - 15 jaar veel succes had (en niet voortteerde op ouder werk) en ook met hedendaagse artiesten werkte (Junkie XL).

Solomon Burke - a great man; zijn muziek leeft voort!!

R.I.P. Burke.

Wat een rotbericht, R.I.P .

"De zanger laat 21 kinderen, 90 kleinkinderen en 20 achterkleinkinderen achter."

Bron: www.nu.nl

Asjemenou

Tja, hij heeft hem niet met pissen versleten.

Bizar, had het net vanmorgen nog met een vriend van mij over zijn optreden op North Sea Jazz en dat ie het podium opgetakeld moest worden. Waaraan is-ie overleden, hartaanval?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:31 uur

geplaatst: vandaag om 21:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.