MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P.

Mambo Sinuendo was een hele mooie zomerse plaat, die ik eigenlijk nog beter vind dan de BVSC plaat.

Descanse en Paz, señor Galban, y gracias por toda la música hermosa.

Würzel (ex-Motörhead) is vandaag overleden. Verder nog geen nieuws erover kunnen vinden.

RIP

R.I.P. Würzel (Michael Burston)

Sir Spamalot (crew)
R.I.P. Würzel.

R.I.P. Michael 'Würzel' Burston.

Op Blabbermouth gelezen dat Würzel is overleden aan een hartaanval. 61 nog maar...:(

R.I.P. Würzel

29 okt. Motörhead Zwolle(kaart net gehaald en dan lees je dit bericht)

R.I.P. Michael 'Würzel' Burston

Rest In Peace, Jimmy

Stijn_Slayer
Welke Jimmy?

Dat vroeg ik me ook af.

dix
Jimmy Somerville ? Jimmy Page ? Jimmy 'Bo' Horne ?

Spannend hoor

Jimmy Neutron?

Misterfool
Jimmy ripp wellicht?

Jimmy Hendrix?

Stijn_Slayer
Jimi Hendrix

Niel Jong?

Stijn_Slayer
Waar zit de Jimmy in Neil Young?

Waar zit de Jimi in Jimmy Hendrix?

Gallow
Jimmy Sullivan? Het is een tijdje terug maar het lijkt me wel logisch gezien zijn album stemmen.

Stijn_Slayer
Masimo schreef:
Waar zit de Jimi in Jimmy Hendrix?

Geen spelletjes.

Johnny Kraaijkamp Sr. R.I.P.

Misterfool
Inderdaad Johnny kraaijkamp R.I.P

(afbeelding)

R.I.P.

R.i.p.

In heel veel beschouwingen wordt alleen maar aandacht besteed aan zijn acteerwerk, te weinig wordt er stilgestaan bij het feit dat Johnny Kraaijkamp, al dan niet met Rijk de Gooijer, een heel eigen repertoire aan Nederlandstalig repertoire heeft gemaakt.

Daar sta ik op Musicmeter dan maar heel even stil. Prachtige ontroerende nummers als Er is een Amsterdammer doodgegaan maar natuurlijk voerde de humor en af en toe ook wat carnaval uiteindelijk de boventoon, met nummers als Vaders fanfare, De Bostella en Pa wil niet in bad.

Een roemruchtig stukje Nederlandse geschiedenis wordt er met zijn overlijden afgesloten.

Mooi leven gehad, mooie leeftijd bereikt en rustig ingeslapen. Eigenlijk niets om over te treuren lijkt me zo, ik zou er zo voor tekenen

En Johnny & Rijk

Johnny was misschien niet zo'n groot zanger, hij had wel een Rijk repertoire.

R.I.P.

Ik heb niet zo lang geleden op de publieke omroep (ik dacht Ned 2) een documentaire gezien over hem. Daarin was te zien hoe verslechtert de lichamelijke conditie van Kraaijkamp was. Het was een mooie documentaire over het leven van de mooi. Ik hoop dat hij dood is gegaan met een glimlach, zodat hij ook eens kan lachen zoals wij dat om hem hebben gedaan.

Niet zo lang geleden heb ik een mooie documentaire gezien op de publieke omroep. Het ging over het leven van de man: Ik raad jullie allen aan om deze ooit te gaan bekijken. Ik hoop dat hij is gestorven met een glimlach op het gezicht want dat siert hem.

Jonny Kraaijkamp sr. RIP

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:59 uur

geplaatst: vandaag om 12:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.