Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2011, 22:50 uur
R.I.P.
Mambo Sinuendo was een hele mooie zomerse plaat, die ik eigenlijk nog beter vind dan de BVSC plaat.
Mambo Sinuendo was een hele mooie zomerse plaat, die ik eigenlijk nog beter vind dan de BVSC plaat.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 08:08 uur
Descanse en Paz, señor Galban, y gracias por toda la música hermosa.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 20:20 uur
Würzel (ex-Motörhead) is vandaag overleden. Verder nog geen nieuws erover kunnen vinden.
RIP
RIP
0
geplaatst: 10 juli 2011, 20:14 uur
Op Blabbermouth gelezen dat Würzel is overleden aan een hartaanval. 61 nog maar...:(
0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:45 uur
R.I.P. Würzel
29 okt. Motörhead Zwolle(kaart net gehaald en dan lees je dit bericht)
29 okt. Motörhead Zwolle(kaart net gehaald en dan lees je dit bericht)
0
geplaatst: 15 juli 2011, 12:46 uur
Jimmy Somerville ? Jimmy Page ? Jimmy 'Bo' Horne ?
Spannend hoor
Spannend hoor
0
Gallow
geplaatst: 15 juli 2011, 18:04 uur
Jimmy Sullivan? Het is een tijdje terug maar het lijkt me wel logisch gezien zijn album stemmen.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 21:21 uur
R.i.p.
In heel veel beschouwingen wordt alleen maar aandacht besteed aan zijn acteerwerk, te weinig wordt er stilgestaan bij het feit dat Johnny Kraaijkamp, al dan niet met Rijk de Gooijer, een heel eigen repertoire aan Nederlandstalig repertoire heeft gemaakt.
Daar sta ik op Musicmeter dan maar heel even stil. Prachtige ontroerende nummers als Er is een Amsterdammer doodgegaan maar natuurlijk voerde de humor en af en toe ook wat carnaval uiteindelijk de boventoon, met nummers als Vaders fanfare, De Bostella en Pa wil niet in bad.
Een roemruchtig stukje Nederlandse geschiedenis wordt er met zijn overlijden afgesloten.
In heel veel beschouwingen wordt alleen maar aandacht besteed aan zijn acteerwerk, te weinig wordt er stilgestaan bij het feit dat Johnny Kraaijkamp, al dan niet met Rijk de Gooijer, een heel eigen repertoire aan Nederlandstalig repertoire heeft gemaakt.
Daar sta ik op Musicmeter dan maar heel even stil. Prachtige ontroerende nummers als Er is een Amsterdammer doodgegaan maar natuurlijk voerde de humor en af en toe ook wat carnaval uiteindelijk de boventoon, met nummers als Vaders fanfare, De Bostella en Pa wil niet in bad.
Een roemruchtig stukje Nederlandse geschiedenis wordt er met zijn overlijden afgesloten.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 22:00 uur
Mooi leven gehad, mooie leeftijd bereikt en rustig ingeslapen. Eigenlijk niets om over te treuren lijkt me zo, ik zou er zo voor tekenen 
En Johnny & Rijk

En Johnny & Rijk

0
geplaatst: 18 juli 2011, 23:06 uur
Johnny was misschien niet zo'n groot zanger, hij had wel een Rijk repertoire.
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 19 juli 2011, 00:14 uur
Ik heb niet zo lang geleden op de publieke omroep (ik dacht Ned 2) een documentaire gezien over hem. Daarin was te zien hoe verslechtert de lichamelijke conditie van Kraaijkamp was. Het was een mooie documentaire over het leven van de mooi. Ik hoop dat hij dood is gegaan met een glimlach, zodat hij ook eens kan lachen zoals wij dat om hem hebben gedaan.
Niet zo lang geleden heb ik een mooie documentaire gezien op de publieke omroep. Het ging over het leven van de man: Ik raad jullie allen aan om deze ooit te gaan bekijken. Ik hoop dat hij is gestorven met een glimlach op het gezicht want dat siert hem.
Jonny Kraaijkamp sr. RIP
Niet zo lang geleden heb ik een mooie documentaire gezien op de publieke omroep. Het ging over het leven van de man: Ik raad jullie allen aan om deze ooit te gaan bekijken. Ik hoop dat hij is gestorven met een glimlach op het gezicht want dat siert hem.
Jonny Kraaijkamp sr. RIP
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.