MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P.

Hij is een van die figuren van wie ik dacht dat hij al dood was, maar goed, nu dan toch... eeuwig leven lijkt me ook niet alles. Rust zacht.

Sir Spamalot (crew)
Taiji Sawada. R.I.P..

R.I.P. Jerry Ragovoy

Songwriter en producer, onder meer bekend van Time is on my side en Piece of my heart, soulklassiekers die bekend werden door de versies van o.a. The Rolling Stones, Erma Franklin en Janis Joplin.

Jerry Ragovoy R.I.P.

Stijn_Slayer
R.I.P. Sterke songwriter.

Alex Steinweiss Dies at 94 - Originated Artistic Album Covers - NYTimes.com

Alex Steinweiss, an art director and graphic designer who brought custom artwork to record album covers and invented the first packaging for long-playing records, died on Sunday in Sarasota, Fla. He was 94.

His death was confirmed by his son, Leslie.

The record cover was a blank slate in 1939, when Mr. Steinweiss was hired to design advertisements for Columbia Records. Most albums were unadorned, and on those occasions when art was used, it was not original. (Albums then were booklike packages containing multiple 78 r.p.m. discs.)

“The way records were sold was ridiculous,” Mr. Steinweiss said in a 1990 interview. “The covers were brown, tan or green paper. They were not attractive, and lacked sales appeal.” Despite concern about the added costs, he was given the approval to come up with original cover designs.

Misterfool
R.I.P, maar ook een voor het werk van Steinweiss

R.I.P. mr. Freud

(afbeelding)

Vol verbijstering lees ik net de update op de site van de Noorse krant Verdens Gang http://www.vg.no/ inmiddels is het aantal doden op het eiland gestegen tot 84. Dader, 32 jaar oud wordt daar getypeerd als een rechts extremist P?epet 32-?ng kalte seg selv nasjonalistisk - VG Nett om Terrorangrepet 22. juli

Ongelofelijk - 84 jongeren

Idd enorm triest, ik was toevallig om half 4 vannacht wakker toen die persconferentie gegeven werd, ik schrok me rot.

Komt de teller al op 91 doden in Noorwegen

De meesten van rond mijn leeftijd, en als je ze dan zo in shock op tv hun verhaal ziet doen, echt verschrikkelijk.

Je weet dat dit soort dingen kan gebeuren, maar het is altijd een schok als het dan ook echt gebeurt. Erg triest dit, ik zag het deze nacht op het journaal. Was er even niet goed van.

Gisteren toen ik tijdens de intocht van de 4-Daagse over de Sint Annastraat in Nijmegen liep kwam het zo maar in mijn hoofd op wat de gevolgen zouden zijn als een gek hier een aanslag zou plegen. Mogelijk honderden doden dacht ik. Ik was daarom ook zeer onaangenaam verrast dat wat ik vreesde ook inderdaad op die dag gebeurde, niet in Nijmegen maar wel in Oslo.

R.I.P. 91 doden Noorwegen.

Heel mooi dat die mensen hier worden herdacht. Respect!

Rust zacht... Noorse vrinden.

Ashamed to be a human... Het schijnt dat de vent die die jongeren vermoordde, extreemrechtse sympathieën had. Als je persoonlijke problemen hebt met het een of het ander, werk het dan aub op jezelf uit en niet op een hoop onschuldige personen die toevallig anders denken.

Uit extremen is nog nooit iets positief voortgevloeid. Het maakt me kwaad dat zo'n mensen rondlopen op de aardbol. Damn zeg...

91!?

Goedendag, dat zou je daar ook echt nooit verwachten. Zeer tragisch.

Een rechts-extremist is wat ik ook verwacht had.

Ik heb hier geen woorden meer voor, het is namelijk ook te triest voor woorden.
Ik zeg er ook niets van, ter voorkoming dat de bezemwagen van musicmeter mij wegveegt wegens politiek op de site en onwelvoeglijk taalgebruik.

Het treurig stemmend aantal doden spreekt voor zich.

Casartelli (moderator)
De dader heeft er duidelijk goed over nagedacht: eerst een bom bij het regeringsgebouw om de aandacht af te leiden. Vervolgens als alle hulpdiensten daar zitten elders een bloedbad aanrichten dat, mede daardoor, alle voorgaande schietpartijen in de schaduw stelt.

Dat nooit eerder iemand op het idee gekomen is...

"Alle hulpdiensten"? Enige idee over hoeveel agenten en ambulances Noorwegen (toch wel een volledig land) beschikt?
Het is gewoon schandalig dat er niet meer agenten aanwezig waren op dat eiland, nota bene tijdens een jongerenevenement.

ClassicRocker
Media buitelen over elkaar heen in het doen van sensationele onthullingen. Zo her en der wordt de schutter in verband gebracht met deze band: http://www.musicmeter.nl/al...

Verder mijn diepe bedroevenis over het lot van de slachtoffers en innige deelneming met hun nabestaanden.

Burzum = Varg Vikernes en die vent had ooit kerken in brand gestoken. In die tijd - ik dacht begin jaren '90 - vonden wel meer van die rare dingen plaats in de Noorse blackmetal scene.

Misterfool
Ook hier geschokt door het nieuws. Vreselijke actie. Politieke conflicten moet je met discussies oplossen en niet met wapens.

Stijn_Slayer
jasper1991 schreef:
Burzum = Varg Vikernes en die vent had ooit kerken in brand gestoken. In die tijd - ik dacht begin jaren '90 - vonden wel meer van die rare dingen plaats in de Noorse blackmetal scene.

Hij heeft Euronymous van Mayhem ook vermoord. Mayhem heeft elkaar half uitgeroeid, en uit elkaars hersenpannen gegeten (althans, zo'n gerucht gaat rond), met elkaars botten gedrumd (toch?). Ook eens gehoord dat ze een stuk bot van een overleden bandlid het publiek in hebben gegooid. Allemaal maffe praktijken, inderdaad.

Emperor deed ook mee aan dat soort praktijken.

Wat is de link met Burzum? Net zoiets als Manson met White Album, of kent hij Vikernes?

Rizz
Ik lig hier serieus tranen weg te pinken.

johannesA
R.IP. Amy Winehouse

Ik krijg het net defintief bevestigd idd.

Op 27-jarige leeftijd, R.I.P. Amy Winehouse...

Niet onverwacht..... ook zij werd slechts 27.

R.I.P. Amy Winehouse

Tsja, RIP dan maar Amy.

Misterfool
r.i.p winehouse

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.