MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:

R.I.P. Michael Davis

R.I.P. Michael Davis

Kick out the jams in heaven!

R.I.P. Michael Davis.

Stijn en ik hadden het gisteren nog over MC5

R.I.P. Michael Davis

Stijn_Slayer
Gisteren inderdaad nog Kick Out the Jams gedraaid. R.I.P.

RIP - Michael Davis (ex MC5 en Destroy All Monsters)

R.I.P. Michael Davis
Alweer een pionier heengegaan....

R.I.P. Michael Davis

Gitarist van de band Women in z'n slaap gestorven. Slechts 26 jaar jong

R.I.P. Women Guitarist Christopher Reimer | News | Pitchfork

En ook gitarist/zanger/producer/componist/sessie muzikant/acteur Billy Strange (81) is niet meer.

(afbeelding)

Poles Apart schreef:
En ook gitarist/zanger/producer/componist/sessie muzikant/acteur Billy Strange (81) is niet meer.

NOS artikel.

R.I.P. Billy.

Uit de tijd dat een componist nog een componist was en voor de groten der aarde de grootste nummers schreef. Het gitaarloopje van These Boots are Made for Walkin' van Nancy Sinatra, lees ik terloops. Werd spontaan bedacht...

Billy Strange R.I.P.

Pianist en studiomuzikant Mike Melvoin is op 74-jarige leeftijd overleden.

Hij was de vader van Wendy Melvoin (Wendy & Lisa), Susannah Melvoin (The Family) en Jonathan Melvoin (de in 1996 overleden toetsenist bij The Smashing Pumpkins).

R.I.P.

Nooit geweten dat de vader van Jonathan ook in de muziek zat, maar het blijkt een heel muzikaal nest te zijn als ik dit zo lees.

Davy Jones van the Monkees. R.I.P.

Idd, hoorde het net...

R.I.P Davy Jones..

beaster1256
ja , zopas vernomen davy jones , hartaanval en dood , rip davy , je was voor mij altijd de beste monkee en zanger , veel succes on your last train to clarkesville !

Davy Jones R.I.P.

R.I.P. Davy Jones...

R.I.P. Davy Jones

Ik ben niet bekend met The Monkees, maar dit is natuurlijk altijd erg.

Las het nog maar net, en moet gelijk denken aan het verhaal van m'n vriendin over haar "ontmoeting" met Davy Jones. Toen ze lang geleden in Florida woonde was ze met haar broertje in Disneyland (of World, weet ik het). Wachtend in de rij voor een van de attracties zag ze Davy Jones opeens niet ver voor haar in de rij. Ze probeerde aan haar broertje uit te leggen dat dat een van de Monkees was daar vlak voor hen, maar dat was overduidelijk muziek van na zijn tijd aangezien hij alleen maar uitriep "I don't see no fucking monkeys?!!" Needless to say, he was not amused .

R.I.P Davy Jones.

Rust in vrede Davy Jones en bedankt voor de hits met The Monkees.

Hij was best een aardige zanger en de vele hits die hij met The Monkees maakte waren hartstikke leuk.

R.I.P. Davy Jones

Gisteren nog gedraaid:

En dat is niet het enige leuke nummer waarvoor ze verantwoordelijk waren...

R.I.P. Davy Jones.

Vreemd topic blijft dit: Mick Karn (53), Japan in totaal ca 20 * gememoreerd. Davy Jones (66), Monkees - ultieme bubblegum-pop met silly cartoons en net zo matige filmpjes al meer dan een dozijn * op één dag. Muziekmannen in die band waren trouwens Mickey en Mike en niet ladies's man Davy.

Ik heb beiden herdacht maar het is natuurlijk onmiskenbaar dat The Monkees een belangrijk hoofdstuk in de geschiedenis van de sixties hebben geschreven, of je er nu van houdt of niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:08 uur

geplaatst: vandaag om 13:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.