MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Mag er nu wel ineens over politiek gepraat worden?

pim556 schreef:
(quote)
Natuurlijk is dat niet beter, dat zeg ik ook helemaal niet. Maar ik denk wel dat Powned bewust heeft gekozen om het homo-gedeelte eruit te laten en alles te wijten aan het anti-westerse. Simpelweg omdat dit tot meer moslimhaat zou leiden.

Ik kan je redenering echt totaal niet volgen. Het maakt toch echt geen verschil qua perceptie of ze nu werden gestenigd omwille van emo-looks of homo-looks. Conclusie blijft dat dit apenlanden zijn met een haat tegen alles wat Westers is (of dat nu kledij is of de emancipatie van homos/vrouwen/..).
Maar wie een hond wil slaan, vindt licht een stok..

FlyLo schreef:
Ik kan je redenering echt totaal niet volgen. Het maakt toch echt geen verschil qua perceptie of ze nu werden gestenigd omwille van emo-looks of homo-looks.

Dat maakt wel degelijk uit: het is het verschil tussen haat tegen homo's en haat tegen het westen. Het tweede is directer, en zal dus de moslimhaat bij mensen die het lezen meer aanwakkeren: precies wat Powned wil.

FlyLo schreef:
Maar wie een hond wil slaan, vindt licht een stok..
Dit is misschien een klein voorbeeld van Powned die zijn berichtvorming zo vorm dat het zegt wat de mensen willen horen, maar ze doen dit constant en ook veel duidelijker vaak.

FlyLo schreef:
Conclusie blijft dat dit apenlanden zijn met een haat tegen alles wat Westers is (of dat nu kledij is of de emancipatie van homos/vrouwen/..).
Dit is dus precies het beeld dat Powned neerzet, maar zoals ik al heb gezegd is dat een gevormd beeld.

Ik zou er graag verder op ingaan, maar dat lijkt me niet echt verstandig om de reden die oldfart al aangeeft. Ik stop met deze discussie dus.

Back on topic weer helaas...

RIP Michael Hossack

Michael Hossack, a drummer best known for his work with the Doobie Brothers, died Monday at his home in Dubois, Wyoming, after a battle with cancer. He was 65.

RIP Micahel Hossack, man van de eerste uren van The Doobie brothers....

Keep on listen to the music from heaven Michael Hossack.
R.I.P.

RIP Andre Lewis

Techno-funk pioneer Andre Lewis—bandleader of Maxayn, mastermind of Mandré, and an unsung music-technology innovator—took his final “Solar Flight” on January 31, 2012, passing away in Shreveport, Louisiana.

Stijn_Slayer
Het gaat weer hard....

Stijn_Slayer schreef:
Het gaat weer hard....

Daarnaast ook nog eens 2, mij totaal onbekend overigens, zeer jonge gitaristen overleden...

Brenner Eugenides
Matthew Smith

Gisteren toevallig nog Maxayns debuut gedraaid. De moment om ook Mandré's debuut nog eens uit de kast te vissen...

R.I.P. Andre Lewis

R.I.P. Nate Dogg, het is alweer een jaar geleden! Bedankt voor alles, king of hooks, king of G-funk

R.I.P. Herman Broekhuizen.

Earl Scruggs R.I.P.

R.I.P. Earl Scruggs

R.I.P. Earl Scruggs!!

Geweldige blue grass gitarist met een prachtige stijl:

Foggy mountain breakdown

Earl Scruggs R.I.P.

Earl Scruggs: even Duelling Banjos uit Deliverance in herinnering roepen: belangirjke bijdrage van hem.

R.I.P.

R.I.P. Earl Scruggs

Rust in vrede Earl Scruggs.

Mjuman schreef:
Earl Scruggs: even Duelling Banjos uit Deliverance in herinnering roepen: belangirjke bijdrage van hem.

Geweldig i.d.d.!

Hier de clip, je moet hem wel even helemaal afkijken want hij wordt steeds beter:

Duelling Banjos

Jim Marshall, the father of loud, van die versterkers is overleden. Precies in het jaar van het 50 jarige jubileum.

Stijn_Slayer
R.I.P.

Heb verder niets met die lawaaibakken.

Ik heb onlangs nog een Marshall versterker gekocht, heel jammer dat de oprichter dan sterft. Al is het wel de geschikte leeftijd.

Heb je hem dan opgeblazen?

IllumSphere schreef:
Ik heb onlangs nog een Marshall versterker gekocht, heel jammer dat de oprichter dan sterft. Al is het wel de geschikte leeftijd.

Denk je nou dat hij is doodgegaan omdat jij die versterker gekocht hebt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.