Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2012, 17:46 uur
pim556 schreef:
(quote)
Natuurlijk is dat niet beter, dat zeg ik ook helemaal niet. Maar ik denk wel dat Powned bewust heeft gekozen om het homo-gedeelte eruit te laten en alles te wijten aan het anti-westerse. Simpelweg omdat dit tot meer moslimhaat zou leiden. Ik kan je redenering echt totaal niet volgen. Het maakt toch echt geen verschil qua perceptie of ze nu werden gestenigd omwille van emo-looks of homo-looks. Conclusie blijft dat dit apenlanden zijn met een haat tegen alles wat Westers is (of dat nu kledij is of de emancipatie van homos/vrouwen/..).
Maar wie een hond wil slaan, vindt licht een stok..
0
geplaatst: 13 maart 2012, 00:14 uur
FlyLo schreef:
Ik kan je redenering echt totaal niet volgen. Het maakt toch echt geen verschil qua perceptie of ze nu werden gestenigd omwille van emo-looks of homo-looks.
Ik kan je redenering echt totaal niet volgen. Het maakt toch echt geen verschil qua perceptie of ze nu werden gestenigd omwille van emo-looks of homo-looks.
Dat maakt wel degelijk uit: het is het verschil tussen haat tegen homo's en haat tegen het westen. Het tweede is directer, en zal dus de moslimhaat bij mensen die het lezen meer aanwakkeren: precies wat Powned wil.
FlyLo schreef:
Maar wie een hond wil slaan, vindt licht een stok..
Dit is misschien een klein voorbeeld van Powned die zijn berichtvorming zo vorm dat het zegt wat de mensen willen horen, maar ze doen dit constant en ook veel duidelijker vaak.Maar wie een hond wil slaan, vindt licht een stok..
FlyLo schreef:
Conclusie blijft dat dit apenlanden zijn met een haat tegen alles wat Westers is (of dat nu kledij is of de emancipatie van homos/vrouwen/..).
Dit is dus precies het beeld dat Powned neerzet, maar zoals ik al heb gezegd is dat een gevormd beeld. Conclusie blijft dat dit apenlanden zijn met een haat tegen alles wat Westers is (of dat nu kledij is of de emancipatie van homos/vrouwen/..).
Ik zou er graag verder op ingaan, maar dat lijkt me niet echt verstandig om de reden die oldfart al aangeeft. Ik stop met deze discussie dus.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 18:26 uur
Back on topic weer helaas...
RIP Michael Hossack
RIP Michael Hossack
Michael Hossack, a drummer best known for his work with the Doobie Brothers, died Monday at his home in Dubois, Wyoming, after a battle with cancer. He was 65.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 22:53 uur
0
geplaatst: 14 maart 2012, 08:31 uur
RIP Micahel Hossack, man van de eerste uren van The Doobie brothers....
0
geplaatst: 14 maart 2012, 10:55 uur
Keep on listen to the music from heaven Michael Hossack.
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 15 maart 2012, 10:46 uur
RIP Andre Lewis
Techno-funk pioneer Andre Lewis—bandleader of Maxayn, mastermind of Mandré, and an unsung music-technology innovator—took his final “Solar Flight” on January 31, 2012, passing away in Shreveport, Louisiana.
0
geplaatst: 15 maart 2012, 11:09 uur
Stijn_Slayer schreef:
Het gaat weer hard....
Het gaat weer hard....
Daarnaast ook nog eens 2, mij totaal onbekend overigens, zeer jonge gitaristen overleden...
Brenner Eugenides
Matthew Smith
0
geplaatst: 15 maart 2012, 13:45 uur
Gisteren toevallig nog Maxayns debuut gedraaid. De moment om ook Mandré's debuut nog eens uit de kast te vissen...
R.I.P. Andre Lewis
R.I.P. Andre Lewis
0
geplaatst: 15 maart 2012, 18:29 uur
R.I.P. Nate Dogg, het is alweer een jaar geleden! Bedankt voor alles, king of hooks, king of G-funk

0
geplaatst: 21 maart 2012, 11:51 uur
0
geplaatst: 29 maart 2012, 07:58 uur
R.I.P. Earl Scruggs!!
Geweldige blue grass gitarist met een prachtige stijl:
Foggy mountain breakdown
Geweldige blue grass gitarist met een prachtige stijl:
Foggy mountain breakdown
0
geplaatst: 29 maart 2012, 10:04 uur
Earl Scruggs: even Duelling Banjos uit Deliverance in herinnering roepen: belangirjke bijdrage van hem.
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 29 maart 2012, 22:18 uur
Mjuman schreef:
Earl Scruggs: even Duelling Banjos uit Deliverance in herinnering roepen: belangirjke bijdrage van hem.
Geweldig i.d.d.!
Hier de clip, je moet hem wel even helemaal afkijken want hij wordt steeds beter:
Duelling Banjos
0
geplaatst: 5 april 2012, 13:26 uur
Jim Marshall, the father of loud, van die versterkers is overleden. Precies in het jaar van het 50 jarige jubileum.
0
geplaatst: 5 april 2012, 14:24 uur
Oprichter Marshall Amplification (88) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Rust in vrede en bedankt voor uw bijdrage aan de moderne muziek.
Rust in vrede en bedankt voor uw bijdrage aan de moderne muziek.
0
geplaatst: 5 april 2012, 15:56 uur
Ik heb onlangs nog een Marshall versterker gekocht, heel jammer dat de oprichter dan sterft. Al is het wel de geschikte leeftijd.
0
geplaatst: 7 april 2012, 19:28 uur
IllumSphere schreef:
Ik heb onlangs nog een Marshall versterker gekocht, heel jammer dat de oprichter dan sterft. Al is het wel de geschikte leeftijd.
Denk je nou dat hij is doodgegaan omdat jij die versterker gekocht hebt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.