Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2012, 20:04 uur
Niet onlangs overleden maar volgens sommigen blijkbaar nog springlevend:
Olympics Organizers Ask Keith Moon to Play Closing Ceremony | Music News | Rolling Stone - rollingstone.com

Olympics Organizers Ask Keith Moon to Play Closing Ceremony | Music News | Rolling Stone - rollingstone.com

0
geplaatst: 14 april 2012, 23:06 uur
Saxofonist Andrew Love (70) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Rust in vrede Andrew Love.
Rust in vrede Andrew Love.
0
geplaatst: 14 april 2012, 23:20 uur
GrafGantz schreef:
Zo genant maak je het inderdaad zelden mee.
Ik dacht nog even aan een 1 april grap maar nee:
By Rolling Stone
April 13
April 13
0
geplaatst: 15 april 2012, 22:15 uur
Haha hilarisch, mooi zou zijn als hij echt zou opdagen (met Elvis en de 'echte' Paul Mccartney uiteraard).
0
geplaatst: 16 april 2012, 14:30 uur
Volgens Freestyle (van The Arsonists) heeft hij zelfmoord gepleegd.
0
geplaatst: 16 april 2012, 14:51 uur
In huizen Harderwiek is Starlight de meest gedraaide track van de dag
0
geplaatst: 18 april 2012, 16:49 uur
Waarom verplaats je deze berichten nou, beste Arrie? Het is toch hartstikke relevant. Door ze weg te stoppen leest geen hond het meer.
0
geplaatst: 18 april 2012, 16:52 uur
heicro schreef:
Waarom verplaats je deze berichten nou, beste Arrie? Het is toch hartstikke relevant en door ze weg te stoppen leest geen hond het meer.
Waarom verplaats je deze berichten nou, beste Arrie? Het is toch hartstikke relevant en door ze weg te stoppen leest geen hond het meer.
Ik snap het best, de artiest in kwestie leeft immers nog en dus is het ietwat voorbarig om nu al van alles te schrijven in dit topic.
Iets waar ik mezelf helaas alweer schuldig aan gemaakt heb

0
geplaatst: 18 april 2012, 16:57 uur
heicro schreef:
Waarom verplaats je deze berichten nou, beste Arrie? Het is toch hartstikke relevant. Door ze weg te stoppen leest geen hond het meer.
Kijk eens naar de titel van het topic. Die mensen leven nog. Die berichten moeten dus niet hier, kan alleen maar verwarring veroorzaken.
0
geplaatst: 19 april 2012, 08:17 uur
Deze muzikant lijkt in elk geval echt overleden te zijn, al moet de politie zijn identiteit formeel nog bevestigen:
Reports Greg Ham found dead | 3AW News | - 3aw.com.au
Greg Ham, saxofonist, fluitist en keyboardspeler van Men at Work - de band die bekend werd met de onsterfelijke Aussie-hymne 'Down Under'.
Spijtig dat hij in 2010 nog moest meemaken hoe een (wat mij betreft onterechte) claim van plagiaat van die fluitsolo in Down under werd toegewezen door een rechter. Volgens mij was daar ook op MuMe nog een topic over.
R.I.P. Greg Ham
Reports Greg Ham found dead | 3AW News | - 3aw.com.au
Greg Ham, saxofonist, fluitist en keyboardspeler van Men at Work - de band die bekend werd met de onsterfelijke Aussie-hymne 'Down Under'.
Spijtig dat hij in 2010 nog moest meemaken hoe een (wat mij betreft onterechte) claim van plagiaat van die fluitsolo in Down under werd toegewezen door een rechter. Volgens mij was daar ook op MuMe nog een topic over.
R.I.P. Greg Ham
0
geplaatst: 19 april 2012, 09:18 uur
R.I.P. America's Oldest Teenager
Dick Clark
Dick Clark
Dick Clark, the music industry maverick, longtime TV host and powerhouse producer who changed the way we listened to pop music with "American Bandstand," and whose trademark "Rockin' Eve" became a fixture of New Year's celebrations, died today at the age of 82.
0
geplaatst: 19 april 2012, 13:30 uur
Jeetje. Ik luisterde op American Forces Network Radio altijd naar zijn geweldige 4 uur durende radio show Rock Roll & Remember.
R.I.P. Dick Clark
0
geplaatst: 19 april 2012, 13:42 uur
0
geplaatst: 19 april 2012, 21:26 uur
Arrie schreef:
Kijk eens naar de titel van het topic. Die mensen leven nog. Die berichten moeten dus niet hier, kan alleen maar verwarring veroorzaken.
(quote)
R.I.P. Levon Helm | News | Pitchfork
Nu mag het wel helaas

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 april 2012, 21:31 uur
R.I.P. Een echte, eerlijke muzikant.
Kunnen de eerdere berichten nu misschien teruggeplaatst worden?
Kunnen de eerdere berichten nu misschien teruggeplaatst worden?
0
geplaatst: 19 april 2012, 21:37 uur
RIP Levon Helm.
The Last Waltz van The Band een geweldige klassieker.
The Last Waltz van The Band een geweldige klassieker.
0
geplaatst: 19 april 2012, 21:57 uur
Hoewel ik er al op voorbereid was kwam het toch als een grote schok. De legendarische Levon Helm heeft de strijd tegen kanker verloren.
R.I.P. Levon
R.I.P. Levon
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.