MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Barney McKenna

GrafGantz schreef:
Niet onlangs overleden maar volgens sommigen blijkbaar nog springlevend:
Olympics Organizers Ask Keith Moon to Play Closing Ceremony | Music News | Rolling Stone - rollingstone.com

Zo genant maak je het inderdaad zelden mee.

Ik dacht nog even aan een 1 april grap maar nee:

By Rolling Stone
April 13

Haha hilarisch, mooi zou zijn als hij echt zou opdagen (met Elvis en de 'echte' Paul Mccartney uiteraard).

Ik lees net dat Viro the Virus overleden is, erg jammer.

Ponty Mython
Is dat de broer van Cyrus?

R.I.P. Viro .

Hoe is hij zo vroeg heengegaan? Fuck, R.I.P. Viro

MAS
R.I.P.

bennerd schreef:
Hoe is hij zo vroeg heengegaan? Fuck, R.I.P. Viro
Volgens Freestyle (van The Arsonists) heeft hij zelfmoord gepleegd.

In huizen Harderwiek is Starlight de meest gedraaide track van de dag

Andrew Love (The Memphis Horns) R.I.P

Berichten verplaatst naar Levon Helm

Berichten verplaatst naar Robin Gibb

Waarom verplaats je deze berichten nou, beste Arrie? Het is toch hartstikke relevant. Door ze weg te stoppen leest geen hond het meer.

heicro schreef:
Waarom verplaats je deze berichten nou, beste Arrie? Het is toch hartstikke relevant en door ze weg te stoppen leest geen hond het meer.

Ik snap het best, de artiest in kwestie leeft immers nog en dus is het ietwat voorbarig om nu al van alles te schrijven in dit topic.

Iets waar ik mezelf helaas alweer schuldig aan gemaakt heb

heicro schreef:
Waarom verplaats je deze berichten nou, beste Arrie? Het is toch hartstikke relevant. Door ze weg te stoppen leest geen hond het meer.

Kijk eens naar de titel van het topic. Die mensen leven nog. Die berichten moeten dus niet hier, kan alleen maar verwarring veroorzaken.

Deze muzikant lijkt in elk geval echt overleden te zijn, al moet de politie zijn identiteit formeel nog bevestigen:

Reports Greg Ham found dead | 3AW News | - 3aw.com.au

Greg Ham, saxofonist, fluitist en keyboardspeler van Men at Work - de band die bekend werd met de onsterfelijke Aussie-hymne 'Down Under'.

Spijtig dat hij in 2010 nog moest meemaken hoe een (wat mij betreft onterechte) claim van plagiaat van die fluitsolo in Down under werd toegewezen door een rechter. Volgens mij was daar ook op MuMe nog een topic over.

R.I.P. Greg Ham

R.I.P. America's Oldest Teenager

Dick Clark

Dick Clark, the music industry maverick, longtime TV host and powerhouse producer who changed the way we listened to pop music with "American Bandstand," and whose trademark "Rockin' Eve" became a fixture of New Year's celebrations, died today at the age of 82.

Stalin schreef:
R.I.P. America's Oldest Teenager
Dick Clark
(quote)

Jeetje. Ik luisterde op American Forces Network Radio altijd naar zijn geweldige 4 uur durende radio show Rock Roll & Remember.

R.I.P. Dick Clark

Greg Ham R.I.P.

Arrie schreef:
(quote)

Kijk eens naar de titel van het topic. Die mensen leven nog. Die berichten moeten dus niet hier, kan alleen maar verwarring veroorzaken.

R.I.P. Levon Helm | News | Pitchfork

Nu mag het wel helaas

R.I.P. Levon Helm

Rust in vrede levon

Stijn_Slayer
R.I.P. Een echte, eerlijke muzikant.

Kunnen de eerdere berichten nu misschien teruggeplaatst worden?

RIP Levon Helm.

The Last Waltz van The Band een geweldige klassieker.

Hoewel ik er al op voorbereid was kwam het toch als een grote schok. De legendarische Levon Helm heeft de strijd tegen kanker verloren.

R.I.P. Levon

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:23 uur

geplaatst: vandaag om 08:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.