MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Een hele belangrijke man.

R.I.P. Neil Armstrong

R.I.P. Neil Armstrong

You made history

tuktak

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Leuke

R.I.P. Neil Armstrong

De laatste der Limburgse troubadours, Sjef Diederen, heeft ons verlaten.

R.I.P. Sjef Diederen, een grote naam in die regio.

Een beroemdheid in Limburg, deze troubadour.
Wordt op ieder 'ouder' feestje gedraaid.
Rust in vrede.
Wee geneete verder van ut leave.

R.I.P. Chris Lighty. CEO van Violator. Hij was de manager van o.a. 50 Cent, Diddy, Mariah Carey, Busta Rhymes, N.O.R.E. en Q-Tip.

Bron.

Een heel grote componist.

RIP.

R.I.P. Hal David

Inderdaad een hele grote, dank voor alle fantastische liedjes

Hal David R.I.P.

R.I.P. Hal David.

Misterfool
R.I.P Hal David

R.I.P. Hal David

Wat een fantastische liedjesschrijver was hij.

R.I.P. Hal David

Hal David, R.I.P. Prima omschrijving van musicfreak: fantatische liedjesschrijver.

Zonder het werk van David zou mijn muziek collectie een stuk minder zijn. Een héél stuk minder!

R.I.P. Hal David. Je was een groot songwriter.

R.I.P. Hal David

RIP Hal David

Hoewel hij ook met anderen werkte, wordt hij vaak in één adem genoemd met Burt Bacharach, wiens liedjes hij van teksten voorzag. Samen, maar ook afzonderlijk waren ze goed voor een onafzienbare rij klassiekers. Een van de allergrootsten op songschrijversgebied.

R.I.P. Hal David

Walk on by is geweldig, alleen doet Dionne me in dit filmpje denken aan Freddy Mercury.

Dat lijkt me toch meer wat voor MoMe, of niet? (ik ken de persoon verder niet)

In principe wel natuurlijk, daar heb je een punt. Ik zie trouwens dat je het al hebt verwijderd. Ik denk dat we acteurs het beste op Moviemeter kunnen plaatsen, we hebben immers een zustersite over films. Wat betreft hele bekende personen, die niet echt bij één van de vier Meter-sites passen, kunnen we dat wel gedogen (maar in principe is het wel de bedoeling dat men hier muziekgerelateerde personen plaatst).

Edit: nu heeft ie weer z'n bericht verwijderd. Nouja, bij deze, acteurs liever op MoMe, tenzij ze er een muzikale carriere naast hebben ofzo.

point taken

Starship-gitarist Mark Abrahamian plots overleden net na concert

http://focus.knack.be/entertainment/muziek/muzieknieuws/starship-gitarist-mark-abrahamian-plots-overleden-net-na-concert/article-4000172616142.htm

Veel te jong, maar desalniettemin rust in vrede en dank voor de mooie hit van Starship.

Nou, mooi vind ik de hits van Starship niet, maar wel triest, zo jong nog. R.I.P. Mark Abrahamian

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:04 uur

geplaatst: vandaag om 04:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.