Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 22:33 uur
De laatste der Limburgse troubadours, Sjef Diederen, heeft ons verlaten.
0
geplaatst: 29 augustus 2012, 10:18 uur
Een beroemdheid in Limburg, deze troubadour.
Wordt op ieder 'ouder' feestje gedraaid.
Rust in vrede.
Wee geneete verder van ut leave.
Wordt op ieder 'ouder' feestje gedraaid.
Rust in vrede.
Wee geneete verder van ut leave.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 20:37 uur
0
geplaatst: 1 september 2012, 23:44 uur
0
geplaatst: 2 september 2012, 00:28 uur
R.I.P. Hal David
Inderdaad een hele grote, dank voor alle fantastische liedjes
Inderdaad een hele grote, dank voor alle fantastische liedjes

0
geplaatst: 2 september 2012, 11:33 uur
R.I.P. Hal David
Wat een fantastische liedjesschrijver was hij.
Wat een fantastische liedjesschrijver was hij.
0
geplaatst: 2 september 2012, 14:48 uur
Hal David, R.I.P. Prima omschrijving van musicfreak: fantatische liedjesschrijver.
0
geplaatst: 2 september 2012, 16:36 uur
Zonder het werk van David zou mijn muziek collectie een stuk minder zijn. Een héél stuk minder!
0
geplaatst: 3 september 2012, 08:54 uur
Hoewel hij ook met anderen werkte, wordt hij vaak in één adem genoemd met Burt Bacharach, wiens liedjes hij van teksten voorzag. Samen, maar ook afzonderlijk waren ze goed voor een onafzienbare rij klassiekers. Een van de allergrootsten op songschrijversgebied.
R.I.P. Hal David
R.I.P. Hal David
0
geplaatst: 3 september 2012, 11:57 uur
Walk on by is geweldig, alleen doet Dionne me in dit filmpje denken aan Freddy Mercury.
0
geplaatst: 4 september 2012, 02:52 uur
Dat lijkt me toch meer wat voor MoMe, of niet? (ik ken de persoon verder niet)
0
geplaatst: 4 september 2012, 03:10 uur
In principe wel natuurlijk, daar heb je een punt. Ik zie trouwens dat je het al hebt verwijderd. Ik denk dat we acteurs het beste op Moviemeter kunnen plaatsen, we hebben immers een zustersite over films. Wat betreft hele bekende personen, die niet echt bij één van de vier Meter-sites passen, kunnen we dat wel gedogen (maar in principe is het wel de bedoeling dat men hier muziekgerelateerde personen plaatst).
Edit: nu heeft ie weer z'n bericht verwijderd. Nouja, bij deze, acteurs liever op MoMe, tenzij ze er een muzikale carriere naast hebben ofzo.
Edit: nu heeft ie weer z'n bericht verwijderd. Nouja, bij deze, acteurs liever op MoMe, tenzij ze er een muzikale carriere naast hebben ofzo.

0
geplaatst: 4 september 2012, 22:19 uur
Starship-gitarist Mark Abrahamian plots overleden net na concert
http://focus.knack.be/entertainment/muziek/muzieknieuws/starship-gitarist-mark-abrahamian-plots-overleden-net-na-concert/article-4000172616142.htm
Veel te jong, maar desalniettemin rust in vrede en dank voor de mooie hit van Starship.
http://focus.knack.be/entertainment/muziek/muzieknieuws/starship-gitarist-mark-abrahamian-plots-overleden-net-na-concert/article-4000172616142.htm
Veel te jong, maar desalniettemin rust in vrede en dank voor de mooie hit van Starship.
0
geplaatst: 4 september 2012, 22:23 uur
Nou, mooi vind ik de hits van Starship niet, maar wel triest, zo jong nog. R.I.P. Mark Abrahamian
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.