Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2013, 20:36 uur
Patrick De Witte is inderdaad een groot verlies.
Het schokte me meer dan ik voor mogelijk had gehouden;
Ik was het niet altijd eens met de manier waarop hij tekeer kon gaan.
Maar wat een taalvaardigheid, spitsvondigheid en vooral ... wat een passie.
Het schokte me meer dan ik voor mogelijk had gehouden;
Ik was het niet altijd eens met de manier waarop hij tekeer kon gaan.
Maar wat een taalvaardigheid, spitsvondigheid en vooral ... wat een passie.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 17:19 uur
En ook Kevin Ayers (ex-Soft Machine en maatje van Syd Barrett) is niet meer onder ons.... 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 februari 2013, 17:22 uur
Wat heeft Ayers de laatste jaren eigenlijk gedaan? Je hoorde er niet veel meer over. Het was echt een cultartiest die uiteindelijk misschien niet alles uit z'n carrière heeft gehaald. Misschien is hij ook te vaak weggezet als een soort tweede Syd Barrett.
R.I.P. Een unieke muzikant is niet meer.
R.I.P. Een unieke muzikant is niet meer.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 17:22 uur
Ai ai ai ... 
Ik heb hem eigenlijk pas vrij recent ontdekt . Wat je noemt een zondagskind die ons een leuk en verrassend oeuvre nalaat. Z'n laatste is schromelijk over het hoofd gezien door alles en iedereen.

Ik heb hem eigenlijk pas vrij recent ontdekt . Wat je noemt een zondagskind die ons een leuk en verrassend oeuvre nalaat. Z'n laatste is schromelijk over het hoofd gezien door alles en iedereen.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 17:32 uur
dix schreef:
Z'n laatste is schromelijk over het hoofd gezien door alles en iedereen.
Z'n laatste is schromelijk over het hoofd gezien door alles en iedereen.
"The Unfairground" kan wat mij betreft wedijveren met z'n betere solo werk.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 17:57 uur
Potver, Kevin Ayers omgevallen 
Een paar weekjes geleden nog een leuke box van hem gekocht, ook een soort van ontdekker van Mike Oldfield.
R.I.P.

Een paar weekjes geleden nog een leuke box van hem gekocht, ook een soort van ontdekker van Mike Oldfield.
R.I.P.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 20:01 uur
Tjee, die hoor je dus ook op het nummer ''Flying Start'' van Oldfields ''Islands'' album. R.I.P. Kevin...
0
geplaatst: 20 februari 2013, 20:08 uur
Godverre potverpleur, Kevin Ayers dood..? 
Gave muzikant met zijn bananenhumor...
Groot muzikant, al zal 90% van de mensen nooit van hem hebben gehoord... speelde in het psychedelische monster 'Gong' en speelde op de eerste Sof Machine plaat waar zijn vocalen op de juiste plek vielen.
Solo was hij (soms) zijn tijd ver vooruit al viel niet altijd alles op de juiste plek, halverwegen de 70s begon hij wat meer standaard rock te maken, maar zeker niet slecht.
Misschien een toepasselijke:
Rust in vrede, groot muzikant

Gave muzikant met zijn bananenhumor...
Groot muzikant, al zal 90% van de mensen nooit van hem hebben gehoord... speelde in het psychedelische monster 'Gong' en speelde op de eerste Sof Machine plaat waar zijn vocalen op de juiste plek vielen.
Solo was hij (soms) zijn tijd ver vooruit al viel niet altijd alles op de juiste plek, halverwegen de 70s begon hij wat meer standaard rock te maken, maar zeker niet slecht.
Misschien een toepasselijke:
Rust in vrede, groot muzikant
0
geplaatst: 20 februari 2013, 20:31 uur
R.I.P. Kevin Ayers 
Morgen de eerste plaat van Soft Machine maar weer eens beluisteren, die blijft geweldig.

Morgen de eerste plaat van Soft Machine maar weer eens beluisteren, die blijft geweldig.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:37 uur
Het gaat weer hard met de meistro's van welleer.
R.I.P Kevin Ayers.
R.I.P Kevin Ayers.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 01:03 uur
Lang geleden dat ik een overlijdensbericht van een artiest voor méér dan kennisgeving aannam.
Kevin, thank you very Mmmmmmuch ....
Kevin, thank you very Mmmmmmuch ....

0
geplaatst: 21 februari 2013, 08:05 uur
dix schreef:
Lang geleden dat ik een overlijdensbericht van een artiest voor méér dan kennisgeving aannam.
Zelfde hier

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 februari 2013, 13:02 uur
Een schrale troost om te zien dat er toch nog wat liefhebbers van Ayers zijn!
0
geplaatst: 21 februari 2013, 13:33 uur
Boeiend artikel en interview over/met Ayers:
Interview Guardian
Grote naam in mijn jeugd. Ayers was een cult held in mijn vrienden kring.
Iedereen had wel Joy en Shooting kwam je ook regelmatig tegen.
Een man met vele problemen, maar wel een waar ik toch met een warm gevoel aan terugdenk,
ondanks wederom die enorme verspilling van talent;
Thanks Kevin: R.I.P.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik dacht dat hij al lang dood zou zijn, gezien zijn levensstijl, maar dat ik dat ergens in de jaren negentig van de vorige eeuw ofzo het overlijdensbericht had gemist.
Dus zo actief heb ik met hem en zijn muziek nu ook weer niet bezig gehouden....de laatste decennia
Interview Guardian
Grote naam in mijn jeugd. Ayers was een cult held in mijn vrienden kring.
Iedereen had wel Joy en Shooting kwam je ook regelmatig tegen.
Een man met vele problemen, maar wel een waar ik toch met een warm gevoel aan terugdenk,
ondanks wederom die enorme verspilling van talent;
Thanks Kevin: R.I.P.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik dacht dat hij al lang dood zou zijn, gezien zijn levensstijl, maar dat ik dat ergens in de jaren negentig van de vorige eeuw ofzo het overlijdensbericht had gemist.
Dus zo actief heb ik met hem en zijn muziek nu ook weer niet bezig gehouden....de laatste decennia
0
k.grubs
geplaatst: 21 februari 2013, 14:35 uur
Ik wist niet dat ie nog leefde maar ik zal vanavond eens een plaatje van hem draaien. Ik leerde hem ooit kennen door het live album met Eno, Cale en Nico. Namaste
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:15 uur
RIP Kevin ....... Vanavond gaan er een paar CDs van je voorbij komen met voorop de uitvoering mèt orkest van The Lady Rachel ( van de Joy Of A Toy remaster ), het mooiste niet kinderlijke kinderliedje aller tijden ........
0
geplaatst: 22 februari 2013, 10:26 uur
En voor wie geen idee heeft wie dat mag zijn:
Nieuws.nl - Bluesgitarist Magic Slim (75) overleden - buitenland.nieuws.nl
R.I.P.
Nieuws.nl - Bluesgitarist Magic Slim (75) overleden - buitenland.nieuws.nl
R.I.P.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 februari 2013, 12:56 uur
Dacht eigenlijk dat hij allang overleden was. Tot de eredivisie van de blues heeft hij nooit kunnen toetreden en dat was eigenlijk ook wel terecht. Desondanks R.I.P., geen al te fijne manier om aan je einde te komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.