MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Jewel Akens

Toch een van de leukste one hit wonders.

Als Hugo Chavez daadwerkelijk cd's heeft opgenomen (ik wist het niet), mag hij hier vernoemd worden. Omstreden of niet. Politieke discussies zijn hier echter niet toegestaan. Derhalve wat berichten verwijderd.

Zephyr
Wat ? Nee, dit kan niet waar zijn ......

R.I.P. Alvin Lee, en dank voor je vele fantastische songs !

Ja, die heeft mooie muzikale dingen achtergelaten... Toch wel een legendarische muzikant, met name door Woodstock natuurlijk.

R.I.P. Alvin Lee. Truly 'going home' this time...

Rust in vrede Alvin Lee.

He getsie
Rust in vrede Alvin Lee

Stijn_Slayer
Wtf!? Vorig jaar nog live gezien. Ben wel benieuwd wat er nu precies gebeurd is. Lijkt een beetje een zelfde soort dood als bij Ravi Shankar (al was Shankar natuurlijk een stuk ouder).

Oei, dat is even schrikken weer.
Toch ook een man met een zekere legendarische status.
Rust in vrede, Alvin Lee.

Ongelofelijk, R.I.P. Alvin Lee.

R.I.P. Alvin Lee.
Eën van mijn eerste idolen is niet meer.

Ik zag het Woodstock optreden van Alvin Lee in de bioscoop in 1970. Man man man, wat was ik onder de indruk van die goser.
Het is intriest dat de ene na de andere held van weleer van ons heen gaat.

R.I.P. Alvin

R.I.P.

En alweer een rock icoon weggetrokken. Beest van een gitarist.

Rust zacht Alvin Lee.

Alvin Lee R.I.P.

Zo langzamerhand wordt het in de rockhemel leuker dan op deze planeet.

R.I.P Alvin Lee

Het ga je goed Alvin..... en bedankt voor de werkelijk te gekke gitaarrock uit mijn vroege tienerjaren. Een kanjer is niet meer............

Alvin Lee....wat een grootheid! Albums als 'A Space In Time' en 'Cricklewood Green' mogen eigenlijk in geen enkele platenkast ontbreken.
Afgelopen najaar bracht Alvin nog een soloplaat uit. Ik heb er vandaag wat van mogen horen en de (hernieuwde) energie spat er vanaf.

Alvin is nu wellicht thuis. Aan het jammen met Jimi en al die anderen die hem met respect opwachten in de hemel.

R.I.P.

RIP Alvin Lee ....... Ik zag hem met TYA in 1969 in het Concertgebouw voordat de Woodstock gekte losbarste en ze grote stadions muziek gingen maken. Voor mij was de lol er na Sshhh wel af maar blijft het feit dat ik destijds diep respekt had voor hun eigenwijze jazzy insteek in de 60s blues-boom.

Ik ken hem van Ramp's Rock The Discotheque. Nooit geweten dat hij ook dezelfde was die ik ken van The KLF en N-Trance.

Stijn_Slayer
Het gaat weer veel te hard.

Droombolus schreef:
RIP Alvin Lee ....... Ik zag hem met TYA in 1969 in het Concertgebouw voordat de Woodstock gekte losbarste en ze grote stadions muziek gingen maken.

Droombolus blijkt een hipster avant la lettre te zijn...

Ricardo Da Force R.I.P.

Ricardo Da Force R.I.P.

R.I.P. Ricardo da Force

Peter Banks, gitarist van oa de eerste platen van Yes is ook niet meer. R.I.P.

Stijn_Slayer
Jeetje, ook al zo jong. R.I.P.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:46 uur

geplaatst: vandaag om 00:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.