Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:40 uur
Als Hugo Chavez daadwerkelijk cd's heeft opgenomen (ik wist het niet), mag hij hier vernoemd worden. Omstreden of niet. Politieke discussies zijn hier echter niet toegestaan. Derhalve wat berichten verwijderd.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 17:36 uur
Ten Years After's Alvin Lee RIP
Ten Years After's Alvin Lee dies | MusicRadar
Ten Years After's Alvin Lee dies | MusicRadar
0
Zephyr
geplaatst: 6 maart 2013, 17:41 uur
Wat ? Nee, dit kan niet waar zijn ...... 
R.I.P. Alvin Lee, en dank voor je vele fantastische songs !

R.I.P. Alvin Lee, en dank voor je vele fantastische songs !
0
geplaatst: 6 maart 2013, 18:35 uur
Ja, die heeft mooie muzikale dingen achtergelaten... Toch wel een legendarische muzikant, met name door Woodstock natuurlijk.
R.I.P. Alvin Lee. Truly 'going home' this time...
R.I.P. Alvin Lee. Truly 'going home' this time...
0
geplaatst: 6 maart 2013, 21:42 uur
Sjeezes, grote held Alvin Lee, RIP...
Britse rockgitarist Alvin Lee (68) overleden - Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl [Feed]
Britse rockgitarist Alvin Lee (68) overleden - Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl [Feed]
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 maart 2013, 23:31 uur
Wtf!? Vorig jaar nog live gezien. Ben wel benieuwd wat er nu precies gebeurd is. Lijkt een beetje een zelfde soort dood als bij Ravi Shankar (al was Shankar natuurlijk een stuk ouder).
0
geplaatst: 7 maart 2013, 00:17 uur
Oei, dat is even schrikken weer.
Toch ook een man met een zekere legendarische status.
Rust in vrede, Alvin Lee.
Toch ook een man met een zekere legendarische status.
Rust in vrede, Alvin Lee.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 13:07 uur
Ik zag het Woodstock optreden van Alvin Lee in de bioscoop in 1970. Man man man, wat was ik onder de indruk van die goser.
Het is intriest dat de ene na de andere held van weleer van ons heen gaat.
R.I.P. Alvin
Het is intriest dat de ene na de andere held van weleer van ons heen gaat.
R.I.P. Alvin
0
geplaatst: 7 maart 2013, 17:05 uur
En alweer een rock icoon weggetrokken. Beest van een gitarist.
Rust zacht Alvin Lee.
Rust zacht Alvin Lee.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 20:27 uur
Zo langzamerhand wordt het in de rockhemel leuker dan op deze planeet.
R.I.P Alvin Lee
R.I.P Alvin Lee
0
geplaatst: 8 maart 2013, 10:15 uur
Het ga je goed Alvin..... en bedankt voor de werkelijk te gekke gitaarrock uit mijn vroege tienerjaren. Een kanjer is niet meer............
0
geplaatst: 8 maart 2013, 15:37 uur
Alvin Lee....wat een grootheid! Albums als 'A Space In Time' en 'Cricklewood Green' mogen eigenlijk in geen enkele platenkast ontbreken.
Afgelopen najaar bracht Alvin nog een soloplaat uit. Ik heb er vandaag wat van mogen horen en de (hernieuwde) energie spat er vanaf.
Alvin is nu wellicht thuis. Aan het jammen met Jimi en al die anderen die hem met respect opwachten in de hemel.
R.I.P.
Afgelopen najaar bracht Alvin nog een soloplaat uit. Ik heb er vandaag wat van mogen horen en de (hernieuwde) energie spat er vanaf.
Alvin is nu wellicht thuis. Aan het jammen met Jimi en al die anderen die hem met respect opwachten in de hemel.
R.I.P.
0
geplaatst: 9 maart 2013, 13:00 uur
RIP Alvin Lee ....... Ik zag hem met TYA in 1969 in het Concertgebouw voordat de Woodstock gekte losbarste en ze grote stadions muziek gingen maken. Voor mij was de lol er na Sshhh wel af maar blijft het feit dat ik destijds diep respekt had voor hun eigenwijze jazzy insteek in de 60s blues-boom.
0
geplaatst: 9 maart 2013, 23:44 uur
Rapper Ricardo Da Force overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Rust in vrede Ricardo Da Force.
Rust in vrede Ricardo Da Force.
0
geplaatst: 9 maart 2013, 23:55 uur
Ik ken hem van Ramp's Rock The Discotheque. Nooit geweten dat hij ook dezelfde was die ik ken van The KLF en N-Trance.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 18:44 uur
Droombolus schreef:
RIP Alvin Lee ....... Ik zag hem met TYA in 1969 in het Concertgebouw voordat de Woodstock gekte losbarste en ze grote stadions muziek gingen maken.
RIP Alvin Lee ....... Ik zag hem met TYA in 1969 in het Concertgebouw voordat de Woodstock gekte losbarste en ze grote stadions muziek gingen maken.
Droombolus blijkt een hipster avant la lettre te zijn...

0
geplaatst: 12 maart 2013, 17:49 uur
Peter Banks, gitarist van oa de eerste platen van Yes is ook niet meer. R.I.P.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.