Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 05:34 uur
R.I.P. Robin Williams (63)
Leed aan zware depressies en men vermoedt zelfmoord maar de poitie heeft dit uiteraard nog in onderzoek. Heel tragisch allemaal
Mork & Mindy (1978-1982) jeugdsentiment
Robin Williams Dies of Suspected Suicide - hollywoodreporter.com
Leed aan zware depressies en men vermoedt zelfmoord maar de poitie heeft dit uiteraard nog in onderzoek. Heel tragisch allemaal

Mork & Mindy (1978-1982) jeugdsentiment
Robin Williams Dies of Suspected Suicide - hollywoodreporter.com
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 07:24 uur
RIP, Robin Williams. Zijn humor was van buitengewoon opbeurende klasse.
Goodmorning Vietnam was natuurlijk ook een indrukwekkende film, prachtige bijbehorende muziek.
Goodmorning Vietnam was natuurlijk ook een indrukwekkende film, prachtige bijbehorende muziek.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 08:04 uur
R.I.P. Robin Williams. 
Ik heb hem altijd een ontzettend grappig persoon gevonden!

Ik heb hem altijd een ontzettend grappig persoon gevonden!
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 08:55 uur
Tragisch dat een man die tijdens zijn leven zoveel mensen aan het schaterlachen heeft gemaakt, zelf aan zijn eind komt doordat hij lange tijd depressief was. Soms kent het leven geen genade...
R.I.P. Robin Williams
R.I.P. Robin Williams
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 09:00 uur
Ook overleden: Henry Stone. Een naam die weinigen hier iets zal zeggen, vermoed ik. Maar in de jaren zeventig was hij de grondlegger, talentscout en de baas van het grootste independent label ter wereld: TK Records. Dat drukte een belangrijk stempel op het popgeluid van dat decennium, met de Miami Sound. Belangrijkste vertegenwoordigers: KC & the Sunshine Band, Jimmy Bo Horne, George (en Gwen) McCrae, T-Connection en nog een heleboel anderen. Waarschijnlijk het belangrijkste disco-label uit die tijd naast Casablanca.
Hij heeft wel een gezegende leeftijd bereikt: 93 jaar geworden.
R.I.P. Henry Stone
http://blogs.miaminewtimes.com/crossfade/2014/08/rip_henry_stone_king_of_independent_records_dead_at_93.php
Hij heeft wel een gezegende leeftijd bereikt: 93 jaar geworden.
R.I.P. Henry Stone
http://blogs.miaminewtimes.com/crossfade/2014/08/rip_henry_stone_king_of_independent_records_dead_at_93.php
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 09:04 uur
R.I.P. Robin Williams
Een aantal fantastische films gemaakt, een aantal gewoon entertainende ook.
Maar ik zal hem vooral herinneren voor zijn comedy show live at broadway, die is echt schitterend.
Een aantal fantastische films gemaakt, een aantal gewoon entertainende ook.
Maar ik zal hem vooral herinneren voor zijn comedy show live at broadway, die is echt schitterend.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 09:44 uur
Robin Williams On American Idol - YouTube
De man was gewoon leuk, ik heb tevens een zwak voor zijn rol in Patch Adams.
De man was gewoon leuk, ik heb tevens een zwak voor zijn rol in Patch Adams.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 10:59 uur
gaucho schreef:
Tragisch dat een man die tijdens zijn leven zoveel mensen aan het schaterlachen heeft gemaakt, zelf aan zijn eind komt doordat hij lange tijd depressief was. Soms kent het leven geen genade...
Zo wilde ik het ook formuleren. R.I.P. Robin Williams.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 12:02 uur
R.I.P. Robin Williams. Een lach en een traan. Vooral The Fischer King vind ik prachtig.
0
buizen
geplaatst: 12 augustus 2014, 12:06 uur
Nu zal een of andere commerciele baggerTVzender wel een seizoen van Mork & Mindy gaan uitzenden.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 13:39 uur
gaucho schreef:
R.I.P. Robin Williams
R.I.P. Robin Williams
"Man goes to doctor. Says he's depressed. Says life is harsh and cruel. Says he feels all alone in a threatening world. Doctor says, "Treatment is simple. The great clown Pagliacci is in town tonight. Go see him. That should pick you up." Man bursts into tears. Says, "But doctor... I am Pagliacci."

0
geplaatst: 12 augustus 2014, 15:53 uur
Schokkend nieuws vanmorgen. Heb niet meegekregen dat hij al zo lang zo in de put zat. Hij heeft in een aantal geweldige films sterke rollen neergezet. Eerlijk gezegd zijn er maar weinig films met hem die ik niet leuk vond. Een voor mij geliefd acteur is niet meer. Hopelijk heb je het daar, waar je ook bent, beter. Will miss your humour and talent. R.I.P. dear Robin Williams.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 15:56 uur
'Dead Poets Society' is, zover mijn geheugen en ervaring reikt, de meest tot de verbeelding sprekende film waarin Williams acteert.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 16:00 uur
Mijn favoriet is Jumanji in de kinderafdeling en The Fisher King bij de serieuzere prenten. Vooral die laatste is indrukwekkend. Maar met Terry Gilliam als regisseur zit je altijd gebeiteld.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 16:22 uur
Niet altijd kon Williams me boeien, op bepaalde momenten net wat te kinderlijk en/of over the top, maar zondermeer is een artiest van formaat heengegaan die ook mijn jongere jaren heeft opgevrolijkt want zijn humor blijft uniek. En zoals het vele clowns vergaat, ook deze bleek erg eenzaam te zijn........ Rust in vrede Robin, en bedankt voor alles wat je gegeven hebt.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 16:31 uur
Vooral met zijn Stand-Up werk kon hij scherp uit de hoek komen.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 17:02 uur
woutorrmusic schreef:
'Dead Poets Society' is, zover mijn geheugen en ervaring reikt, de meest tot de verbeelding sprekende film waarin Williams acteert.
Edit: Vanavond om 22:45 te zien op de Belgische zender Een.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 17:21 uur
Poeha schreef:
Een voor mij geliefd acteur is niet meer. Hopelijk heb je het daar, waar je ook bent, beter. Will miss jour humour and talent. R.I.P. dear Robin Williams.
Een voor mij geliefd acteur is niet meer. Hopelijk heb je het daar, waar je ook bent, beter. Will miss jour humour and talent. R.I.P. dear Robin Williams.
Door een zware depressie kan je vast komen te zitten in de wanhoop, zoals Robin Williams. Dan lijkt de dood de 'betere' oplossing, maar is dat achteraf niet. Het is echt jammer dat hij dat niet meer kan ervaren.
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 augustus 2014, 17:42 uur
west schreef:
Dan lijkt de dood de 'betere' oplossing, maar is dat achteraf niet.
Dan lijkt de dood de 'betere' oplossing, maar is dat achteraf niet.
Oh? Ik ben benieuwd naar je bron.

0
geplaatst: 12 augustus 2014, 19:22 uur
Mijn moeder vertelde het me juist tijdens het eten
Wat een zonde zeg. schitterende acteur die mijn jeugd heeft getekend met goede films. Wie kan hem vergeten in Patch Adams, Good morning Vietnam, Dead poets society & uiteraard Mrs. Doubtfire en Jumanji. Heel erg triest 
Wat een zonde zeg. schitterende acteur die mijn jeugd heeft getekend met goede films. Wie kan hem vergeten in Patch Adams, Good morning Vietnam, Dead poets society & uiteraard Mrs. Doubtfire en Jumanji. Heel erg triest 
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 21:34 uur
Lol @ gassies op twitter die in de veronderstelling verkeerden dat Robbie Williams is heengegaan.
On topic: Tristessa, zangeres van het Griekse orkest Astarte is overleden aan de gevolgen van leukemie.
On topic: Tristessa, zangeres van het Griekse orkest Astarte is overleden aan de gevolgen van leukemie.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 21:45 uur
Jeetje, Mork from Ork is niet meer! Zijn rollen waren altijd goed. Zijn rol in Fisher King staat me het meeste bij. Die rol lag wellicht het dichts bij zijn eigen "ik" in de meer donkere periodes van zijn leven.
RIP
RIP
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 23:51 uur
Waarom moet hij een bron hebben voor een persoonlijke mening?
0
geplaatst: 13 augustus 2014, 09:29 uur
Robin Williams zei ooit zelf dat het een permanente oplossing was voor een tijdelijk probleem.
0
geplaatst: 13 augustus 2014, 09:34 uur
Hij brengt het niet als mening. Overigens is het iets waar niemand iets over kan zeggen, of het de betere oplossing is.
R.I.P. Robin Williams
0
geplaatst: 13 augustus 2014, 09:43 uur
Volgens mij bedoelt Onweerwolf dat er nog nooit iemand teruggekeerd is van de dood (Jezus Christus daargelaten) om te vertellen dat het achteraf de verkeerde keuze was. Als je moet kiezen tussen zware depressie of zelfmoord, is er volgens mij überhaupt geen sprake van een oplossing.
0
geplaatst: 13 augustus 2014, 09:44 uur
Overigens, als we toch jn de filmwereld bezig zijn, ook overleden, maar wel een stuk ouder geworden, is Lauren Bacall, een actrice uit het film noirtijdperk (jaren' 40). Bekend van haar rollen met Humphrey Bogart, waar ze ook mee getrouwd was. Ze speelde o.a. in The Big Sleep.
R.I.P. Lauren Bacall
R.I.P. Lauren Bacall
0
geplaatst: 13 augustus 2014, 10:05 uur
-SprayIt- schreef:
Volgens mij bedoelt Onweerwolf dat er nog nooit iemand teruggekeerd is van de dood (Jezus Christus daargelaten) om te vertellen dat het achteraf de verkeerde keuze was. Als je moet kiezen tussen zware depressie of zelfmoord, is er volgens mij überhaupt geen sprake van een oplossing.
Als het je eigen keuze is dan wel natuurlijk.... En velen hebben die keuze gemaakt onder de onmenselijke druk die de showbizz met zich mee kan brengen. Jezus Christus wordt overigens in leven gehouden door de adoratie van zijn volgelingen. Als stoffelijke verschijning zal niemand de beste man ooit nog terugzien. Zoals dat met ieder mens van vlees en bloed het geval is...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.