MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Static-X was voor mij echt een geweldige band. Wisconsin Death Trip is een vergeten klassieker in het industrial metal genre. De doodsoorzaak schijnt drugs gerelateerd te zijn volgens Blabbermouth. R.I.P. Wayne!

Klarinettist Acker Bilk, 85, overleden, zo hoorde ik net op de BBC.

Poles Apart schreef:
Klarinettist Acker Bilk, 85, overleden, zo hoorde ik net op de BBC.

Heb ik nog een singeltje van uit de jaren 50 van mijn vader (eveneens dit jaar overleden). In de jaren 60 en 70 ging hij gladde muziek maken, maar van origine kon ie lekker scheuren. R I P

Flamencogitarist Manitas de Plata ("zilveren handjes") overleden, 93 jaar oud. R.I.P.

Manitas de Plata (Ricardo Baliardo) R.I.P.

Rick Rosas RIP

RIP rick Rosas

RIP Rosas

RIP Rick! Toch een paar keer live mogen zien, wat zonde zeg. Na Ben Keith weer een muziekmaat van Neil overleden in korte tijd. Totaal onverwacht moet ik bekennen.

Groot verlies...

Gaat wel hard zo met muzikanten rondom Neil Young... van Buffalo SPringfield zijn er al niet veel meer over, idem dito de band van Harvest en nu dus ook Rick Rosas. Wel een schok, de beste man heeft zeker de laatste tijd veel met Neil gespeeld.

RIP Jonathan Athon.

R.I.P. Zijn enthousiasme tijdens optredens was echt heerlijk om naar te kijken..

Damn! RIP Jonathan.

Big Bank Hank van The Sugarhill Gang is overleden. R.I.P.

Rust zacht. The Sugarhill Gang is zonder twijfel een van de belangrijkste hiphopacts ooit.
Everybody go: Hotel, motel, Holiday Inn
You see, if your girl starts acting up, then you take her friend

Big Bank Hank (Henry Lee Jackson) R.I.P.

I said a hip hop the hippie the hippie
to the hip hip hop, a you dont stop
the rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogie
to the rhythm of the boogie, the beat

Gisteren nog de eerste platen van Sugar Hill Records gedraaid, dus ook deze... Fijne stem had de man.

Jimmy Ruffin R.I.P.

Nu.nl

Verdorie...weer eentje.

With sadness...r.i.p. Jimmy.

"Farewell is a Lonely Sound"

Vaarwel Jimmy Ruffin

Damn............

Jimmy Ruffin R.I.P.

J.J. Wever schreef:
"Farewell is a Lonely Sound"

Vaarwel Jimmy Ruffin

Dit dus:

R.I.P. Jimmy Ruffin. Zing verder in de hemel met je jongere broer, die ons al in 1991 ontviel.

Voor wie niet weet wie hij is: Motown singer Jimmy Ruffin dies at age 78 - detroitnews.com

R.I.P. Jimmy Ruffin, What Becomes Of The Broken Hearted blijft toch wel een klassieker.

Corno Zwetsloot is overleden... Corno was gitarist van Seesaw en Space Siren, en in zijn Next To Jaap studio heeft hij vele mooie platen opgenomen van bands als Wolvon, Zea en Zoppo. Een bescheiden legende uit gitaarbandjesland is heengegaan.

Een mooi laatste interview:
Het Is Maar Een Plaat: Een interview met Producer Corno Zwetsloot - Knik - occii.org

R.I.P. Corno Zwetsloot. Las begin deze maand dat Space Siren er mee stopte door de ziekte van Corno. Is wel erg snel gegaan dan. If You Scream Like That, Your Monkey Won’t Come was m.i. één van de betere albums dit jaar. You will be missed....

Linus Van Pelt
R.i.p, space siren was een verademing tussen het nog ingetutte Nederlandse gitaar bandjes landschap. Blij dat ik ze nog 3 keer 'voor het laatst' heb kunnen zien bij het Ex festival. En ook voor de ene keer dat hij bij space siren in de worm tegen mij begon te praten door mijn bitch magnet shirt, zover ik merkte een aardige en erg gedreven man.

Ik hoorde het ook vanavond. Zeer triest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.