MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Nee....verdorie Mike, r.i.p.
Verder geen woorden voor, alleen maar hevige emoties.

R.I.P. Mike Porcaro

Fenomenaal bassist: strak en krachtig, zonder al te 'showy' over te komen.

59 jaar - veel te jong natuurlijk...

R.I.P. Mike Porcaro

Mike Porcaro R.I.P.

Hendrik68
Tjonge jonge, ik wist niet dat hij ziek was, maar wat een narigheid in die familie. Broertje Jeff, altijd een van mijn favoriete drummers geweest werd zelfs maar 38. Die overleed alweer in 1992, voor mijn gevoel is hij nog geen 10 jaar dood. Zo snel gaat de tijd. R.I.P.

R.I.P, gelukkig is de spierziekte ALS de laatste jaren wat meer onder de aandacht gebracht. Blijft vreselijk en al helemaal op die leeftijd.

R.I.P. Mike Porcaro

Sir Spamalot (crew)
R.I.P. Bruce Crump, drummer van Molly Hatchet: klik.

Zephyr
Holy sh*t, veels te jong natuurlijk...

R.I.P. Andy Fraser

...en dan te bedenken dat All right now eigenlijk helemaal niet zo representatief is voor het repertoire van Free. De groep speelde vooral langzamere bluessongs en wilde wel eens een redelijk stevig nummer om de optredens gepast mee te kunnen afsluiten. Het is wel hun 'evergreen' geworden, al hebben ze veel meer mooie nummers gemaakt.

Wat weinig mensen weten, is dat hij ook Every kinda people schreef, dat bekend werd in de uitvoering van Robert Palmer.

R.I.P. Andy Fraser

Dat laatste wist ik inderdaad niet. Interessante info, jammer dat de aanleiding zo triest is om dit te weten te komen.
R.I.P. Andy Fraser

Het gaat de laatste dagen weer veel te hard..... Veel te veel en veel te jong overleden artiesten. R.I.P. Andy Fraser.....

Oei...... het is weer een donkere week en weer een bassist. Eerst Jack, recentelijk Mike en nu Andy.

R.i.p Andy Fraser

R.I.P. Mario Boncaldo van Klein & MBO,

Vooral bekend van deze italohit uit 1982, die een jaar later gesampled zou worden in New Order's Blue Monday:

En zo kom je weer achter info die anders nooit bekend zou worden (bij mij). Naar voor de familie van Mario maar leuk voor mij, dankjewel Herman

R.I.P. MBO

dix
herman schreef:
R.I.P. Mario Boncaldo van Klein & MBO, vooral bekend van deze italohit uit 1982, die een jaar later gesampled zou worden in New Order's Blue Monday

Wat een rip-off

R.I.P, hoop dat er bij leven nog wat afgerekend is.

A. J. Pero, drummer van Twisted Sister en Adrenaline Mob gestorven op de leeftijd van 59.

A.J. Pero, RIP, veel te vroeg overleden en waarschijnlijk het einde van Twisted Sister.

herman schreef:
R.I.P. Mario Boncaldo van Klein & MBO,

Vooral bekend van deze italohit uit 1982, die een jaar later gesampled zou worden in New Order's Blue Monday:

(embed)

Aaawww fuck

R.I.P. Mario Boncaldo

Sir Spamalot (crew)
R.I.P. A.J. Pero. De smeerlap met de zeis doet weer overuren de laatste tijd.

R.I.P. Jørgen Ingmann

R.I.P. Scott Clendenin

R.I.P. Macario Prudencia

R.I.P. John Renbourn

folkgitarist, bekend van o.a. Pentangle en zijn samenwerking met Bert Jansch. 70 jaar geworden.

Daar hoor ik van op, R.I.P. John Renbourn.

R.I.P. Josie Jones, zat met Pete Wylie in Big Hard Excellent Fish.

Big Hard Excellent Fish - Imperfect List (Weatherall Mix) - YouTube

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:08 uur

geplaatst: vandaag om 17:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.