Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2015, 19:29 uur
Ik dacht dat The Power zijn bijnaam was... Oh wacht. 
Sorry, flauw van me.
R.I.P. Allen Toussaint, veel moois heeft die man nagelaten.

Sorry, flauw van me.
R.I.P. Allen Toussaint, veel moois heeft die man nagelaten.
0
geplaatst: 12 november 2015, 20:10 uur
RIP Philthy Animal Taylor... voor mij nog steeds DE drummer van Motorhead...
Motörhead-drummer Phil Taylor overleden|Prive| Telegraaf.nl
Motörhead-drummer Phil Taylor overleden|Prive| Telegraaf.nl
0
buizen
geplaatst: 12 november 2015, 22:49 uur
Black Sabbath en Motorhead: de eerste metal. Philty Animal Taylor was een jeugdheld. Toen motorhead half punk was.
R.I.P. Animal.
Waar is ie aan overleden? Nog maar 61.
R.I.P. Animal.
0
geplaatst: 13 november 2015, 13:08 uur
buizen schreef:
Black Sabbath en Motorhead: de eerste metal. Philty Animal Taylor was een jeugdheld. Toen motorhead half punk was.
R.I.P. Animal.
R.I.P. Animal.
Aan een slepende ziekte. Verder kom ik ook niet

0
geplaatst: 13 november 2015, 18:57 uur
Hij was toch de eerste drummer die met een dubbele bassdrum speelde? (op Overkill)
0
geplaatst: 13 november 2015, 19:02 uur
Gingen Keith Moon en John Bonham hem daarin niet voor? - Los daarvan, R.I.P. Phil Taylor.
0
geplaatst: 13 november 2015, 19:04 uur
spinout schreef:
Hij was toch de eerste drummer die met een dubbele bassdrum speelde? (op Overkill)
Dit is correct:
'Philthy Animal' Taylor ? the man who invented thrash | Music | The Guardian - theguardian.com
0
geplaatst: 13 november 2015, 20:32 uur
The Animal is niet meer cry cry. Ik kan me nog als de dag van gister herinneren toen ik voor het eerst Overkill hoorde. Alsof een bullet train door mijn (matige) boxen raasde. Wat een POWER !! Live niet altijd even vast, maar wel een attractie op zich.
0
geplaatst: 13 november 2015, 23:11 uur
Al 60 doden bij aanslagen in Parijs..meeste doden vielen bij een gijzeling die nog bezig is in de Bataclan bij n concert van Eagles Of Death Metal..
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 13 november 2015, 23:27 uur
WTF... tijdens optreden van Eagles of Death Metal..
Gijzeling poppodium Parijs - 3voor12 - 3voor12.vpro.nl
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:09 uur
Te bizar voor woorden, dat mensen überhaupt op het idee kunnen komen om dit te doen.. bij de gedachte aan wat nu gaande is gaan de rillingen over mijn rug. Ik hoop voor de gene die nog binnen zijn dat het gauw over is (de gijzeling uiteraard).... Bizar.
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:27 uur
Update 00.09: Ooggetuigeverslag op CNN: Radioverslaggever van Europe 1 Julien Pierce was aanwezig in Bataclan en vertelt hoe terroristen in koelen bloede tientallen bezoekers neerschoten. Hij kon ontsnappen toen ze hun wapens aan het herladen waren. Het waren volgens hem drie of vier aanvallers, ongemaskerd, 20 jaar oud, gewapend met kalashnikovs,
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:30 uur
Ik vind dat dan toch weer bizar dat die gasten met geweren binnen kunnen komen, of ze moeten binnen zijn gedrongen. Bij zalen als de HMH e.d. moet je toch altijd je tas enzo laten controleren.
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:31 uur
volgens rtl zouden de daders na de schietpartij bij de restaurants gevlugt zijn, de concerthal in.
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:31 uur
Ze zouden tijdens het concert naar binnen zijn gelopen lees ik net.
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:36 uur
Ik las een tweet van een van de leden van het (?) voorprogramma dat de bandleden allemaal hebben kunnen ontkomen.
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:37 uur
Ik las eerder dat enkel de gitarist niet terecht was, dus dat de rest van de band zeker wel nog leefde.
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:40 uur
trebremmit schreef:
Lees dat er ook niemand van de band meer leeft.
Lees dat er ook niemand van de band meer leeft.
Update 23.45: De Franse band Red Lemons meldt op Facebook: dat Eagles of Death Metal Bataclan heeft kunnen verlaten: "For our american and english friends, a terrorist attack happened at the Eagles of death metal concert. We are safe. Mikel Ross, Eric McFadden we were with your mates Jesse, Tuesday, the other musicians outside, they're safe too, they took a cab. Fuck..."
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:41 uur
Veel sterkte voor alle betrokkenen bij de aanslagen in Parijs.
0
geplaatst: 14 november 2015, 00:42 uur
Ducoz schreef:
Ik vind dat dan toch weer bizar dat die gasten met geweren binnen kunnen komen, of ze moeten binnen zijn gedrongen. Bij zalen als de HMH e.d. moet je toch altijd je tas enzo laten controleren.
Ik denk niet dat de daders kaartjes hadden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.