Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2015, 13:21 uur
Geen groot muzikant, maar desalniettemin rust in vrede Rainer Bloss.
0
geplaatst: 19 december 2015, 20:03 uur
Niet vandaag gestorven, maar ze zou juist vandaag 100 jaar geworden zijn: La Môme, Edith Piaf. Soms bizar mooie muziek met een betoverende stem. Een drankorgel, opgevoed in een bordeel en soms psychisch onnavolgbaar. Een eeuw oud en nog steeds levend..
Merci Madame !
Merci Madame !
0
geplaatst: 20 december 2015, 00:13 uur
Mick Lynch, de zanger van Stump is twee dagen geleden overleden.
Hun nummer Buffalo heeft hier nog wel eens meegedaan met de Alternatieve 152.
RTÉ Ten, The Entertainment Network, TV listings, Celebrity news, interviews, photos, videos, soaps, reviews, cinema, listings - rte.ie
Hun nummer Buffalo heeft hier nog wel eens meegedaan met de Alternatieve 152.
RTÉ Ten, The Entertainment Network, TV listings, Celebrity news, interviews, photos, videos, soaps, reviews, cinema, listings - rte.ie
0
geplaatst: 20 december 2015, 09:49 uur
Stump
Kortstondig veelbelovend geniaal. Lynch was geen Beefheart maar zijn band was toch echt wel Magic.
Op naar de vergetelheid, en die link is ook al overleden
0
geplaatst: 27 december 2015, 18:27 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 december 2015, 19:27 uur
Dat ging inderdaad niet zonder toelichting.
R.I.P. die zanger van die band van Friday on My Mind
R.I.P. die zanger van die band van Friday on My Mind
0
geplaatst: 27 december 2015, 23:42 uur
Friday on my mind, één van de ultieme sixties-singles, nog altijd een nummer met een unieke (zoals Morrissey het noemde) urgency of life, fantastisch. R.I.P. Stevie Wright.
0
geplaatst: 29 december 2015, 02:04 uur
Mijn vriendin maakte mij wakker met de woorden kut Lemmy is dood, inderdaad, kut Lemmy is dood.
RIP
De laatste echte rock and roller is heen.
RIP
De laatste echte rock and roller is heen.
0
geplaatst: 29 december 2015, 02:12 uur
RIP Lemmy.
Verdomme, het zat er natuurlijk al een tijd aan te komen, maar het nieuws blijft toch een koude douche...
Verdomme, het zat er natuurlijk al een tijd aan te komen, maar het nieuws blijft toch een koude douche...
0
geplaatst: 29 december 2015, 02:14 uur
ASman schreef:
RIP Lemmy.
RIP Lemmy.
Twee dagen geleden werd bij hem kanker geconstateerd, een erg agressieve vorm.
0
geplaatst: 29 december 2015, 02:19 uur
Von Helsing schreef:
(quote)
Had het vernomen, ja. Maar zelfs buiten die erg agressieve kanker waren er al zovele gezondheidsproblemen en lichamelijke kwalen dat het enkel nog maar een kwestie van tijd was. Dat terzijde, blijft dit verschrikkelijk pokkenieuws.
0
geplaatst: 29 december 2015, 02:36 uur
Zo denk je net voor het slapen gaan, ik kijk nog even op m'n Facebook. En dan zie je een berichtje dat Lemmy dood zou zijn. Even wat verder zoeken en helaas, het is echt waar. Een grote verrassing is het niet, maar het is toch wel een schok. Een legende is niet meer. Gelukkig zullen we altijd van de muziek van Lemmy en Motörhead kunnen genieten en dat is dus ook wat ik, onder het genot van een biertje (eigenlijk had het whisky moeten zijn), nu aan het doen ben.
RIP Lemmy. Doe Jimi Hendrix de groeten daar boven.
RIP Lemmy. Doe Jimi Hendrix de groeten daar boven.
0
geplaatst: 29 december 2015, 05:23 uur
R.I.P. Lemmy.
Verdomme, dit is vervelend wakker worden. Toch erg blij dat ik Motorhead nog live heb mogen zien.
Verdomme, dit is vervelend wakker worden. Toch erg blij dat ik Motorhead nog live heb mogen zien.
0
buizen
geplaatst: 29 december 2015, 06:05 uur
Wat?! Nee!!
Verdomme!!
Zag R.I.P. staan en Lemmy schoot door m'n hoofd en het is dus nog waar ook.
Bedankt voor alle muziek en fun die je voor de fans hebt nagelaten. Lemmy speelde geen rock 'n roll (nou, ja stevige hardrock/metal dan) maar WAS rock 'n roll.
Ik zit gewoon te janken.
R.I.P. brother.
Verdomme!!
Zag R.I.P. staan en Lemmy schoot door m'n hoofd en het is dus nog waar ook.
Bedankt voor alle muziek en fun die je voor de fans hebt nagelaten. Lemmy speelde geen rock 'n roll (nou, ja stevige hardrock/metal dan) maar WAS rock 'n roll.
Ik zit gewoon te janken.
R.I.P. brother.
0
geplaatst: 29 december 2015, 06:29 uur
K*t, RIP Lemmy, forever Rock & Roll!!!
Motörhead-frontman Ian 'Lemmy' Kilmister (70) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Motörhead-frontman Ian 'Lemmy' Kilmister (70) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 29 december 2015, 06:44 uur
Hoewel het er ooit een keer aan zat te komen (gezondheid hield niet over) blijft het enorm schrikken. Een unieke stem en basstijl. Het was een bijzonder kind. En dat was het.
R.I.P. Lemmy
R.I.P. Lemmy
0
geplaatst: 29 december 2015, 06:58 uur
yep en nu dus Killed By Death. Daags na zijn 70ste aan de gevolgen van kanker.
0
buizen
geplaatst: 29 december 2015, 07:28 uur
De enige keer, voorzover in de herinneringen, dat ik Lemmy ooit in het NOS-journaal gezien heb is nu ie dood is. Ze zijn daar bij de NOS geschrokken van wat er in het echte leven speelt want de reacties op de site stromen binnen en nu wordt het nieuwsstukje over Lemmy's overlijden steeds langer, met diverse beelden nu.
Het is belangrijk om bij leven aandacht (liefde) aan je medemens te geven. En dat zat bij Lemmy, zijn bandleden, het tourmanagement en de roadies en de rest van het circus wel goed. Het was één grote familie.
Met Lemmy als vaderfiguur, maar daar wou ie niets van weten maar hij was het wel.
Wat zal ie ontzettend gemist worden, het was een intelligente, warme persoonlijkheid met een rock 'n roll schijt aan het establishment houding maar een hart van goud.
En oh ja: hij kwam op de wildste plekken ter wereld en speelde geweldige muziek.
We are Motörhead and we play rock 'n roll!
Sterkte ook aan Mikkey Dee en Phil Campbell en iedereen die om de band heen hangt.
Het is belangrijk om bij leven aandacht (liefde) aan je medemens te geven. En dat zat bij Lemmy, zijn bandleden, het tourmanagement en de roadies en de rest van het circus wel goed. Het was één grote familie.
Met Lemmy als vaderfiguur, maar daar wou ie niets van weten maar hij was het wel.
Wat zal ie ontzettend gemist worden, het was een intelligente, warme persoonlijkheid met een rock 'n roll schijt aan het establishment houding maar een hart van goud.
En oh ja: hij kwam op de wildste plekken ter wereld en speelde geweldige muziek.
We are Motörhead and we play rock 'n roll!
Sterkte ook aan Mikkey Dee en Phil Campbell en iedereen die om de band heen hangt.
0
geplaatst: 29 december 2015, 07:36 uur
Verdomme, toch wel de allergrootste harde baas in de rockwereld. R.I.P.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.