Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 12:37 uur
RIP Mieke Telkamp
Ben geen fan van haar muziek maar ze heeft dan inderdaad wel dat nummer gemaakt waar veel mensen iets aan hebben gehad in moeilijke tijden en dat is toch mooi.
Wellicht spelen ze dit voor haar:
Ben geen fan van haar muziek maar ze heeft dan inderdaad wel dat nummer gemaakt waar veel mensen iets aan hebben gehad in moeilijke tijden en dat is toch mooi.
Wellicht spelen ze dit voor haar:
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 12:58 uur
RIP Mieke Telkamp
Misschien heb je nu de antwoorden op al je vragen...
Misschien heb je nu de antwoorden op al je vragen...
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 15:29 uur
Rust in vrede Mieke Telkamp.
Waarheen, waarvoor blijft een mooi en ontroerend nummer.
Volgens dit artikel zal de hymne van de dood uit Once Upon A Time In The West worden afgespeeld.
Waarheen, waarvoor blijft een mooi en ontroerend nummer.
Volgens dit artikel zal de hymne van de dood uit Once Upon A Time In The West worden afgespeeld.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 19:38 uur
R.I.P. Bart Vleming (Hakkûhbar)
http://www.parool.nl/amsterdam/bart-vleming-1959-2016-de-drummende-gabber-die-niet-kon-hakken~a4400092/
http://www.parool.nl/amsterdam/bart-vleming-1959-2016-de-drummende-gabber-die-niet-kon-hakken~a4400092/
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 21:51 uur
wendyvortex schreef:
Zo te lezen weer iemand ten onder aan die ellendige ziekte...
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 18:58 uur
RIP Bobby Vee
Als ik denk aan hits van de vroege 60s dan moet ik aan deze nummers denken ook als ik eerder een fan ben van vrouwelijke acts uit die jaren.
"His stardom began the 'day the music died', when Bobby Vee performed in place of Buddy Holly."
Take Good Care Of My Baby
Rubber Ball
The Night Has A Thousand Eyes
korte bio
Als ik denk aan hits van de vroege 60s dan moet ik aan deze nummers denken ook als ik eerder een fan ben van vrouwelijke acts uit die jaren.
"His stardom began the 'day the music died', when Bobby Vee performed in place of Buddy Holly."
Take Good Care Of My Baby
Rubber Ball
The Night Has A Thousand Eyes
korte bio
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:05 uur
R.I.P. Bobby Vee 1943-2016. Geen wereldschokkende zanger of iemand van essentieel belang, maar The night has a thousand eyes en Take good care of my baby waren toch vriendelijke en erg leuke bubblegum-hits.
1
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:10 uur
Aiii, als er wel iets een guilty pleasure was... En dan gezellig allemaal zijn dansje nadoen en hard If I, I I I get to know your name meezingen
RIP
RIP
1
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:16 uur
Dead Or Alive is dus niet langer de vraag.
Maar wordt het een crematie of toch niet?
Maar wordt het een crematie of toch niet?
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:23 uur
Jemig, RIP Pete Burns.
De man (?) was al een tijdje helemaal van het padje af met een soort van verslaving naar plastische chirurgie. Toeval (of niet) aanstaande vrijdag komt er een 19 cd box uit met alles wat ook maar iets met hem te maken heeft gehad.
De man (?) was al een tijdje helemaal van het padje af met een soort van verslaving naar plastische chirurgie. Toeval (of niet) aanstaande vrijdag komt er een 19 cd box uit met alles wat ook maar iets met hem te maken heeft gehad.
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:25 uur
half jaartje geleden:
Pete Burns Live- You Spin Me - Big Brother - 2016 5/2 - YouTube
toch wel een lekker liedje, het "andere" liedje Lover Come Back is ook wel aardig.
Pete Burns Live- You Spin Me - Big Brother - 2016 5/2 - YouTube
toch wel een lekker liedje, het "andere" liedje Lover Come Back is ook wel aardig.
1
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:28 uur
My Heart Goes Bang (Get Me to the Doctor) mag er ook zijn.
RIP Pete Burns
RIP Pete Burns
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:37 uur
RIP Bobby Vee
Sta-link
Dylan als klein jochie aanwezig bij 1 van Buddy Holly's laatste optredens in Duluth.
Bobby Vee die dag na overlijden Buddy in de spotlights treed en niet lang daarna Dylan een blauwe maandag voor hem aan t werk heeft op piano.
Sta-link
Dylan als klein jochie aanwezig bij 1 van Buddy Holly's laatste optredens in Duluth.
Bobby Vee die dag na overlijden Buddy in de spotlights treed en niet lang daarna Dylan een blauwe maandag voor hem aan t werk heeft op piano.
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 21:07 uur
RIP Bobby Vee
Sixties-popidool Bobby Vee (73) overleden | NOS
Sixties-popidool Bobby Vee (73) overleden | NOS
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 21:09 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 21:32 uur
Niet verrassend zoals hij zichzelf toetakelde, maar toch weer een stuk tienernostalgie verdwenen 
Net als Prince en Vanity 57 geworden.......

Net als Prince en Vanity 57 geworden.......
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 21:42 uur
Grappig dat je dat opmerkt. Hij verenigde in zijn persoon ook zo'n beetje het slechtste van die twee.
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 22:15 uur
R.I.P. Pete Burns
Nu meer dood dan levend (sorry kan er ook geen beter draai aan geven)
pun intended
geweldig leuk nummer was dat
"You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round round round"
Nu meer dood dan levend (sorry kan er ook geen beter draai aan geven)
pun intendedgeweldig leuk nummer was dat
"You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round round round"
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 22:49 uur
1 super hit... en nog steeds bekend vanwege dat nummer.
Lekker nummer ook....
Rip...veel te jong...(alweer dit jaar)
Lekker nummer ook....
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 22:52 uur
lennon schreef:
Dat, en de vele verbouwingen.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 07:55 uur
Dat laatste wist ik niet eens....maar hij maakt Michael Jackson een amateur als ik dat zo bekijk....
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 08:03 uur
Het was het rip-off-New-Order-basloopje waardoor het plaatje bleef hangen, denk ik
Ahhh, Top Pop, those were the days...probeer dat wel eens uit te leggen aan mijn zoons: één keer per week nog geen uur per week op TV, pap? Radio? wtf is radio, oh wat we in de auto wel eens horen als je je telefoon niet koppelt....
Ahhh, Top Pop, those were the days...probeer dat wel eens uit te leggen aan mijn zoons: één keer per week nog geen uur per week op TV, pap? Radio? wtf is radio, oh wat we in de auto wel eens horen als je je telefoon niet koppelt....
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 09:41 uur
lennon schreef:
...
...
Nou, 1 grote hit? 8x US Dance top 15, waarvan 2x op 1; 7x UK Singlelijst top 25, waarvan 1x op 1.
R.I.P.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.