Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
4
geplaatst: 25 oktober 2016, 10:48 uur
Het blijft merkwaerdig hoe sommige randfiguren - a footnote in music history - hier meer aandacht krijgen dan bepaalde musici, zoals Mick Karn, die de 'popmuziek' naar een ander niveau tilden 
Heb dat nummer nooit goed gevonden, toen niet en nu nog steeds niet.
Dat Pete Burns moge rusten in vrede, ook al ondergaat ie zijn eigen naam.

Heb dat nummer nooit goed gevonden, toen niet en nu nog steeds niet.
Dat Pete Burns moge rusten in vrede, ook al ondergaat ie zijn eigen naam.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 11:00 uur
... en de kist wordt op de tonen van The Bloodhound Gang in de oven geschoven ...
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 14:55 uur
Mjuman schreef:
Het blijft merkwaerdig hoe sommige randfiguren - a footnote in music history - hier meer aandacht krijgen dan bepaalde musici, zoals Mick Karn, die de 'popmuziek' naar een ander niveau tilden
Op zich mee eens maar de wereld is een Top Pop - The Musicbox - MTV media wereld geworden waarin fysiek extravert zijn meer opvalt dan muzikaal extravert zijn. RIP Mick Karn
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 15:20 uur
E-Clect-Eddy schreef:
...waarin fysiek extravert zijn meer opvalt dan muzikaal extravert zijn.
...waarin fysiek extravert zijn meer opvalt dan muzikaal extravert zijn.
That's in the eye of the beholder.
E-Clect-Eddy schreef:
RIP Mick Karn
RIP Mick Karn

0
geplaatst: 25 oktober 2016, 15:45 uur
Het was het oog van de TV producenten die dat dan aan ons presenteerde, voor dat wij het mogen bekijken en beoordelen. Dat is dus mijn punt Medialand/mediawereld. Nu kan iedereen zichzelf presenteren toen werd gezocht naar mensen als Pete Burns, Boy George etc een lijn die je kunt doortrekken tot Madonna en LaGaga
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 15:51 uur
RIP Eddy Christiani - Neerlands eerste Elektrische gitarist wordt gezegd.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 16:09 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Het was het oog van de TV producenten die dat dan aan ons presenteerde, voor dat wij het mogen bekijken en beoordelen. Dat is dus mijn punt Medialand/mediawereld. Nu kan iedereen zichzelf presenteren toen werd gezocht naar mensen als Pete Burns, Boy George etc een lijn die je kunt doortrekken tot Madonna en LaGaga
Zal best, maar uiteindelijk is het in de eerste plaats een keuze wie je volgt en wie niet.
Mick Karn is al vier jaar overleden, dus daar had je blijkbaar minder belangstelling voor.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 16:51 uur
Eddy Christiani. Verantwoordelijk voor Neerlands eerste opgenomen electrische gitaar solo in 1941: The Windmill
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 17:09 uur
De eerste elektrische gitaarheld van eigen bodem. R.I.P. Ouwe Taaie.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 17:53 uur
dix schreef:
Zal best, maar uiteindelijk is het toch in de eerste plaats een keuze wie je volgt en wie niet. Mick Karn is al vier jaar overleden, dus daar had je blijkbaar toch minder belangstelling voor.
Zal best, maar uiteindelijk is het toch in de eerste plaats een keuze wie je volgt en wie niet. Mick Karn is al vier jaar overleden, dus daar had je blijkbaar toch minder belangstelling voor.
Hoe kom je daarop, volgens mij heb ik destijds ook stil gestaan bij Mick's dood al weet ik dat niet heel zeker meer of dat op de dag zelf was op een paar dag erna. Het stond meen ik op Facebook via Japan. Was trouwens Mjuman die hem aanhaalde en ik heb daar op ingehaakt.
Overigens heeft Facebook al aangegeven dat de meeste mensen nieuws dat voor hun relevantie heeft grotendeels missen, ik meen ergens 80% gelezen te hebben. Als muzikale allesvreter loop ik meer dan gemiddeld het risico dus om nieuws te missen. Heb je wel gezien op Last.fm hoeveel artiesten ik wel niet geschrobbeld heb?
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 20:02 uur
Mieke Telkamp, Eddy Christiani: R.I.P. Ik ga steeds meer begrijpen wat mijn ouders bedoelden met: "Het wordt het steeds stiller om je heen". Dit zijn toch artiesten die je als kind in die kleine houten vierkanten zwart/wit doosjes met ronde hoeken zag optreden. Pete Burns: TopPop! Beelden van járen later op een mooie grote kleurentelevisie, maar nog steeds vierkant en die je op een hele mooie stereotoren kon beluisteren. Veel te jong gestorven. R.I.P.
1
geplaatst: 26 oktober 2016, 17:59 uur
R.I.P. Eddy Christiani.
Tot op hoge leeftijd trad hij nog op. Wijlen mijn vrouw is activiteitencoördinator in een verzorgingshuis geweest en had hem zo'n 16 jaar geleden geboekt voor een optreden. Samen met een vriend en medeliefhebber van zijn werk ben ik toen tussen de oudjes gaan zitten. Het was een prachtig concert.
Tot op hoge leeftijd trad hij nog op. Wijlen mijn vrouw is activiteitencoördinator in een verzorgingshuis geweest en had hem zo'n 16 jaar geleden geboekt voor een optreden. Samen met een vriend en medeliefhebber van zijn werk ben ik toen tussen de oudjes gaan zitten. Het was een prachtig concert.
0
geplaatst: 1 november 2016, 14:05 uur
0
geplaatst: 1 november 2016, 15:22 uur
Alledrie de geitenbreiers overleden... misschien kunnen ze samen in het hiernamaals er nog wat van breien
0
geplaatst: 1 november 2016, 15:53 uur
Nu moet Ome Willem het alleen doen zonder muzikale begeleiding, als dat maar goed gaat...
Met een papje, met een papje
R.I.P.
Met een papje, met een papje
R.I.P.
0
geplaatst: 1 november 2016, 20:01 uur
Ach, Franky ''No'' Noya. Jeugdsentiment.
De papjesgeitebraaier
R.I.P Frank.
De papjesgeitebraaier

R.I.P Frank.
0
geplaatst: 2 november 2016, 09:27 uur
Ome Willem evenwel schijnt het eeuwige leven te hebben......... toch is het klote zonder Frank. R.I.P.
0
geplaatst: 2 november 2016, 09:56 uur
tja.. we zijn een jaar of 30 verder, allemaal grote rakkers geworden, en het lijkt net gisteren dat je voor de tv zat op woensdag middag om Ome Willem te kijken.
En over een jaar of 30 zijn wij ongeveer aan de beurt.
Carpe diem dus, want het vliegt voorbij.
RIP Geitebreier Frank
En over een jaar of 30 zijn wij ongeveer aan de beurt.
Carpe diem dus, want het vliegt voorbij.
RIP Geitebreier Frank
0
zaaf
geplaatst: 2 november 2016, 12:12 uur
Ik heb uit piëteit mijn vertrouwde broodje poep laten staan.
RIP Frank Noya
RIP Frank Noya
0
geplaatst: 2 november 2016, 15:38 uur
Bij mij staat vanavond bloemkool op het menu. Met een papje. 

0
Hendrik68
geplaatst: 2 november 2016, 15:41 uur
Alle geitebreiers dood. Ik keek even op Wiki en zag dat Teun en August ook al dood zijn. Waar blijft de tijd. R.I.P. allen.
0
geplaatst: 2 november 2016, 18:38 uur
August wist ik, maar Teuntje ( Jennifer Willems) is mij ontgaan. 
Alleen dus nog Edwin Rutten en Aart Staartjes in leven.

Alleen dus nog Edwin Rutten en Aart Staartjes in leven.
0
geplaatst: 2 november 2016, 18:48 uur
Rust in vrede, Frank.
Van August (Pieke Dassen, vergeet ik nooit, vond het toen al een aparte voornaam) was het me ook bekend. Maar Teuntje ook al? Damn... nog geen jaar geleden.
Van August (Pieke Dassen, vergeet ik nooit, vond het toen al een aparte voornaam) was het me ook bekend. Maar Teuntje ook al? Damn... nog geen jaar geleden.
0
geplaatst: 2 november 2016, 18:57 uur
Jennifer Willems - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Mij ook ontgaan. Nooit bij stilgestaan dat ze al zo op leeftijd was..... ze leek de eeuwige jeugd te hebben.
Ik vind dat er een geitebreiermonument moet komen.
Mij ook ontgaan. Nooit bij stilgestaan dat ze al zo op leeftijd was..... ze leek de eeuwige jeugd te hebben.
Ik vind dat er een geitebreiermonument moet komen.
1
geplaatst: 2 november 2016, 19:37 uur
Dit was kindertelevisie met liefde gemaakt. Met veel plezier in mijn jeugd naar gekeken.
Toen mijn zoon klein was, werd het wel eens herhaald.
Ik vond het eigenlijk stiekem nog steeds leuk.
Memory Lane: Ome Willem - Luister Even - YouTube
Toen mijn zoon klein was, werd het wel eens herhaald.
Ik vond het eigenlijk stiekem nog steeds leuk.

Memory Lane: Ome Willem - Luister Even - YouTube
0
geplaatst: 3 november 2016, 21:42 uur
Vorige week bap Kennedy overleden. Folk zanger 54 jaar geworden overleden aan kanker. Was een vriend van Mark knoflook en van the man. Rip
0
geplaatst: 4 november 2016, 20:23 uur
RIP Eddie Harsch (The Black Crowes)... 
Former Black Crowes Keyboardist Eddie Harsch Dies - ultimateclassicrock.com

Former Black Crowes Keyboardist Eddie Harsch Dies - ultimateclassicrock.com
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.