Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2016, 20:42 uur
Misschien niet helemaal de plaats hiervoor, maar het intrigeert me dat Jennifer Willems van de radar verdween toen ze nog niet eens 40 was.
Iemand die iets weet?
Iemand die iets weet?
0
geplaatst: 4 november 2016, 21:14 uur
R.I.P. Eddie Harch (59) die in 1991 lid werd van The Black Crowes
0
geplaatst: 4 november 2016, 22:20 uur
nlkink schreef:
Misschien niet helemaal de plaats hiervoor, maar het intrigeert me dat Jennifer Willems van de radar verdween toen ze nog niet eens 40 was.
Iemand die iets weet?
Iemand die iets weet?
Halverwege de jaren 80 gestopt bij De Film Van Ome Willem en ik meen bewust gekozen voor een geruisloos bestaan.
Wat de reden daarvan is geweest is onduidelijk.
Wellicht voor een gezinsleven gekozen.
In de 70er jaren was zij regelmatig te zien in films.
Guitige meid altijd.
0
geplaatst: 4 november 2016, 22:51 uur
Ja, ik vond het intrigerend dat ze zomaar ineens abrupt op haar 38e was gestopt. Heb in het verleden ook wel eens ge-Googled maar vond alleen maar info over haar loopbaan tot pakweg 1985.
0
geplaatst: 5 november 2016, 16:11 uur
De toetsenist van the Black Crowes overleden: Ediie Harch R.I.P.
59 jaar maar. Alweer zo jong.
59 jaar maar. Alweer zo jong.
0
geplaatst: 6 november 2016, 11:37 uur
0
geplaatst: 6 november 2016, 12:01 uur
Ah, ik ben toevallig laatst op hem gestuit omdat zij nummer E.V.A, dat in het artikel ook wordt genoemd, gesampled wordt in Just to Get a Rep van Gang Starr. Tof nummer (allebei!). R.I.P. Jean-Jacques Perry
0
geplaatst: 6 november 2016, 15:02 uur
Iemand die iets weet?
Iemand die iets weet?
NPO Radio 5 Nieuws - nporadio5.nl
Actrice Jennifer Willems (68) overleden
uhm...google in 0,52 seconden....
2
geplaatst: 6 november 2016, 16:01 uur
Nou nog even 5 seconden om het bericht van nlkink goed te lezen ...
0
geplaatst: 6 november 2016, 17:22 uur
perrospicados schreef:
(quote)
Nu graag nog een link naar wat ze de laatste pak hem beet 30 jaar van haar leven gedaan heeft, aangezien dat de vraag was.
0
geplaatst: 6 november 2016, 17:23 uur
GrafGantz schreef:
Nu graag nog een link naar wat ze de laatste pak hem beet 30 jaar van haar leven gedaan heeft, aangezien dat de vraag was.
Wellicht hield ze zich ledig met onnozele statistiekjes op Musicmeter.
0
geplaatst: 11 november 2016, 04:02 uur
Nee, niet Leonard. Dit komt zo hard aan, een ware mokerslag. Alsof 2016 nog erger kon worden, nou blijkbaar wel. De derde legende die dit jaar komt te overlijden
gevloerd ben ik, gewoon geen woorden voor...
gevloerd ben ik, gewoon geen woorden voor...
0
geplaatst: 11 november 2016, 06:17 uur
Bedankt voor al die prachtige muziek, Leonard. Rust in vrede.
0
geplaatst: 11 november 2016, 06:38 uur
82 is best een mooie leeftijd, maar toch voelt het in zijn geval als weggehaald in de (hernieuwde) bloei van zijn leven
0
geplaatst: 11 november 2016, 07:35 uur
Dag vriendelijke bard, gids in de onzekere jeugdjaren en eeuwige romanticus
0
geplaatst: 11 november 2016, 07:36 uur
Ook Leonard Cohen zong dus niet voor niets over zijn dood op zijn indrukwekkende plaat. R.I.P. Leonard Cohen.
Zanger Leonard Cohen op 82-jarige leeftijd overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Zanger Leonard Cohen op 82-jarige leeftijd overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
4
geplaatst: 11 november 2016, 07:48 uur
Ik word weer droevig wakker deze week. Het is zo'n acht jaar geleden dat ik een van de mooiste concerten van mijn leven zag. Van een toen al oude man waarvan je voelde dat hij in zijn leven overal was geweest. Met een mooie vrouw nachtenlang in een licht verlopen hotelkamer. Met veel drank verhalen vertellend en aanhorend in de kroeg. Jarenlang in stilte in een boeddhistisch klooster. Een man die de ultiem zonnige kanten en de allerdonkerste plekken van het leven had gezien, had beschouwd en had begrepen. Zijn nummers waren soms ongeremd romantisch, soms vol lust, soms vol pijn, konden zeer politiek zijn, maar ook erg spiritueel. En het was een van die mensen waarvan ik het gevoel had dat hij mij zelfs begreep.
Acht jaar terug zag ik hem op een podium in het Westerpark in Amsterdam. Er werd verteld dat Cohen was opgelicht door zijn manager en daarom zijn pensioen weer bij elkaar moest touren. Maar ik zag vooral een man die, met een werkelijk sublieme band achter zich, geïnspireerd was en het leek alsof hij op dat moment in zijn leven niet anders meer wilde dan optreden. Terwijl de zon langzaam onderging in het Westerpark werd ik geraakt, zong ik mee, werd ik twee en een half uur meegesleept langs zijn unieke oeuvre. De enige keer in mijn leven dat ik met mijn moeder bij een concert was en we gingen beiden gelouterd en onder de indruk naar huis.
Alsof we dit jaar nog niet genoeg mooie mensen waren kwijtgeraakt in de popmuziek.....
Acht jaar terug zag ik hem op een podium in het Westerpark in Amsterdam. Er werd verteld dat Cohen was opgelicht door zijn manager en daarom zijn pensioen weer bij elkaar moest touren. Maar ik zag vooral een man die, met een werkelijk sublieme band achter zich, geïnspireerd was en het leek alsof hij op dat moment in zijn leven niet anders meer wilde dan optreden. Terwijl de zon langzaam onderging in het Westerpark werd ik geraakt, zong ik mee, werd ik twee en een half uur meegesleept langs zijn unieke oeuvre. De enige keer in mijn leven dat ik met mijn moeder bij een concert was en we gingen beiden gelouterd en onder de indruk naar huis.
Alsof we dit jaar nog niet genoeg mooie mensen waren kwijtgeraakt in de popmuziek.....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.