Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2016, 21:31 uur
Bij mij bekend geraakt door zijn weergaloze optreden bij het Bangladesh-concert. RIP Leon.
0
geplaatst: 13 november 2016, 21:38 uur
Brunniepoo schreef:
Bij mij bekend geraakt door zijn weergaloze optreden bij het Bangladesh-concert. RIP Leon.
Hoe hij een couplet van Beware Of Darkness voor zijn rekening neemt.
Godsamme, daar trekt hij even zijn mond open. Voor mij het absolute hoogtepunt van Bangla Desh.
0
geplaatst: 14 november 2016, 01:43 uur
Damn, wat gaat het hard dit jaar. Weer een muzieklegende verdwenen. R.I.P. Leon Russell.
1
geplaatst: 15 november 2016, 14:48 uur
David Mancuso, met zijn houseparty's in The Loft diegene die de aanzet gaf tot clubs en dj's. Was hij de eerste DJ? In ieder geval met geweldige afwisselende muziek, die je op 2 geweldige verzamelaars kunt terug vinden, o.a. hier:
David Mancuso - David Mancuso Presents the Loft Volume 2 (2000)
Ik weet dat hij vorig jaar nog draaide op een The Loft feest in London, dat liep storm.
R.I.P. David Mancuso
David Mancuso - David Mancuso Presents the Loft Volume 2 (2000)
Ik weet dat hij vorig jaar nog draaide op een The Loft feest in London, dat liep storm.
R.I.P. David Mancuso
0
geplaatst: 16 november 2016, 22:23 uur
Zojuist lees ik tot mijn schrik dat Mose Allison gisteren op 89-jarige leeftijd is overleden. Hij was een uitmuntende blues- en jazzpianist die een inspiratie voor velen was, onder meer voor Georgie Fame. Het laatste album dat Mose Allison opnam was The Way of The World dat geproduceerd werd door Joe Henry. Ik vond het een van de mooiste albums van 2010.
R.I.P.Mose Allison
R.I.P.Mose Allison
1
geplaatst: 16 november 2016, 22:46 uur
0
geplaatst: 18 november 2016, 11:59 uur
Tja 89, ben bij dat hij stokoud mocht worden.Kan er geen moment om rouwen, r.i.p Mose.
0
geplaatst: 19 november 2016, 04:53 uur
Sharon Jones,.....http://daptonerecords.com
Wat een verlies.
Wat een verlies.
0
geplaatst: 19 november 2016, 08:15 uur
Even schrikken zeg, Sharon Jones dood 
Wat een stem was dat zeg.

Wat een stem was dat zeg.
0
geplaatst: 19 november 2016, 08:28 uur
*shock*ik dacht dat het weer goed met haar ging
Sharon Jones R.I.P.
Sharon Jones R.I.P.
0
geplaatst: 19 november 2016, 08:47 uur
Damn... en ik dacht juist dat het weer beter ging.
R.I.P. Sharon Jones
R.I.P. Sharon Jones
0
geplaatst: 19 november 2016, 09:52 uur
Ik dacht dat het weer wat beter ging, maar helaas heeft die verschrikkelijke ziekte weer gewonnen.
Wat blijft is haar muziek en de herinneringen aan een geweldig concert in Utrecht.
Helaas komt er geen volgende kans om haar live te zien.
R.I.P. Sharon Jones
Wat blijft is haar muziek en de herinneringen aan een geweldig concert in Utrecht.
Helaas komt er geen volgende kans om haar live te zien.
R.I.P. Sharon Jones

3
geplaatst: 19 november 2016, 10:46 uur
Waardeloos en verschrikkelijk. Eén va de beste zangeressen ooit en de beste op het podium:
The Dap-Kings-zangeres Sharon Jones (60) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Tivoli Utrecht moest ze afzeggen vanwege haar ziekte, maar ze was weer terug in Paradiso. Na afloop kwam ze midden in de hal staan voor haar fans en toen ik vertelde dat ik zo blij was dat ze het had overleefd kreeg ik een dikke knuffel en twee kussen. Thank you darling! Zo'n mooi mens, 60 jaar pas...
R.I.P. Sharon
The Dap-Kings-zangeres Sharon Jones (60) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Tivoli Utrecht moest ze afzeggen vanwege haar ziekte, maar ze was weer terug in Paradiso. Na afloop kwam ze midden in de hal staan voor haar fans en toen ik vertelde dat ik zo blij was dat ze het had overleefd kreeg ik een dikke knuffel en twee kussen. Thank you darling! Zo'n mooi mens, 60 jaar pas...

R.I.P. Sharon
0
geplaatst: 19 november 2016, 11:09 uur
Shit, man.
RIP Sharon Jones. Een van de weinigen die mij tegenwoordig nog constant kon overtuigen.
RIP Sharon Jones. Een van de weinigen die mij tegenwoordig nog constant kon overtuigen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.